غمخواری

زن اگه رمانتیک باشه همه عشقشو نثار شوهرش میکنه ، مرد اگه رمانتیک باشه همه عشقشو نثار همه زنها میکنه 

 

                                                                                             قالَ گیگیلی ( ص ع س ره) 

 

پست قبلیم که یادتونه ایشااله ماشااله ؟! میخوام بگم که آره میگفتم همچنان روحیه ام خسته زار و نزار حسااااااااااااااااااس دیشب قبل از خواب به گذشته ام فکر میکردم که چه زجرها که نکشیدم چه بلاهایی که سرم نیومده یادمه یه سالی واسه عید خونه یکی از فامیل مهمون بودیم اتفاقا یکی از همین بلاها رو اونجا متحمل شدم ماجرا از این قرار بود که غروب غم زده که خسته از بیرون برگشتیم رفتم دوش بگیرم بعد رخت کنشون جوری بود که باید میرفتی اون بالا لباساتو آویز میکردی ! رفتم اون بالا لباسامو بپوشم در حال شلوار پوشیدن بودم که فرتی سریدم پایین پام پیچ خورد   ... یعنی با یادآوریه این خاطره بسیاااااااار تلخ خون به جیگر میشه هر بنی آدمی  مثل الانه شما که دارین برام خون گریه میکنین یعنی من که راضی نیستم به اینهمه لُ......................................

 

 

نتیجه اخلاقی : منه غم زده                 رفتارشمای داغدار و غمخوار با منه غم زده

نظرات 23 + ارسال نظر
قزن قلفی پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

آخی الان تو خیلی طفلکی هستی دیگه !‌ یکی تو مظلومی یکی امام حسین نه ؟

ها :دی

((=

مونیکا پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://alma7.blogfa.com/

چون خودت نتیجه اخلاقیشو نوشتی بطور استثنا اینبار نمی کشمت

((=

مونی الهی که نمیری :دیییییییییییی

الفرارررررررررررررر

:دی

حیتا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ق.ظ

وای مرجانی!
حالا چیکار کنم ؟؟ آخه شوهر منم رمانتیکه!

(البته جدا شوخی کردم!)

ها :دییییییییییی

نه بابا ! اَه اَه آدم شوهر باشه رمانتیکم باشه ایشششششش ((=

قربونت برم عمه خودم :-*

jeyowich..... شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ

به به به به به بعد مدت ها یاد اینجا افتادم چقدر پیش رفت.

من خسته ام ..
1.نمیشه یه دفتر اونجوری داشت به دو دلیل
1.کل زندگی آدم می شه نوشتن
2. استعدادی به نام فضولیمی شینن می خونن ملت.:دی

2.بنده خدا ما که از عنفوان کودکی خوره بازی کامپیوتری بودیم و موندیم از اعتیادش الان خاکستر شدیم ؟ یه ست call of duty بازی کن غم دنیا اسیرت نکنه

غمخواری..
خو تو اگه پسر می بودی و سربازی می رفتی و 3 صب از خواب تو برف می خوابیدی و نصف بدنت یخ بود نصف دیگش لمس چی:دی
سختی زندگی هر کسی فقط واس خودش سختی عظمی یا عظما محسوب میشه .
پس رفتار منه غمخوار با شمای غم زده بسی به جاست:دی

ولی خو سر خوردن تو حموم از گاز گرفته شدن توسط یه سگ خیلی تلخ تره:دی
ها واللو کاکو.

من همیشه اسم تورو یادم میره ((= تو کی هستی ؟ ((=((=

آهان از اون لحاظ :دیییییییییییییی

برو بابا سربازی که کاری نداره ! می خوای من برات سه سوت برم سربازی و برگردم ؟ غشمولک :دی

چی میگییییییییییییییییی ((=

*** T A N H A *** یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://سایت ندارم

ایول بابا............
تو دیگه چقد باحالی

:دییییییییی

یه بدهکار یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.اول بگم نمیخواستم بهت سلام بدم از بس از دستت شاکیم.چرا نیومدی وبلاگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟من بعد 2 سال آپیدمش جون من بیا یه سر ببین(فکر نکنی که منت کشی کردم هاااا همیشه مهربونی اثرش رو خانوما بیشتره).
ثانیا کی میخوای شوهر کنی تا یه ایل وبلاگ نویس از دستت راحت شن.شاید یه پسر خوب پیدا بشه هااااااااااااااا.
ثالثا ایمیلاتو اصلا چک نمیکنی؟؟؟؟
رابعااااا..این احوالی که تو داری از اینه که یارو غمخوار نداریییییییی
خامسا دیگه اعداد عربی تموم شد حرف منو که فهمیدی اگرم نفهمیدی همون بیا وبلاگم.یه اهنگی زدم رو وبلاگم از بس خوبه همه دارن فحشم میدن(چه اومدن باشکوهی)
ششم.............

سلام و زهر مار ((= اون چه آهنگه خس و خاشاکیه گذاشتی رو وبلاگت ((=

ببین از ترس اینکه نکنه دفعه دیگه با قمه بیای سراغم قبل از اینکه کامنتتو بخونم اول یه سر رفتم وبلاگت :دی آره جوجه خروس ((=

نُچ ! پسر خوب پیدا نمیشه :دی
چک نمیکنم تا فضول پیدا بشه ((=((=

میزنمتا پررو :دیییییییییییی

آره اومدم شنیدم ((=((=

مادر بچا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام خانوم

ما رو هم توی غم خودت شریک بدون

آی دلم تنگ شده بود واسه این صحبت های گهر بار

خوش باشییییی

سلام به به ببین کی اومده :))))) ننه نی نی ها ((=

قربونت برم کجا بودی دلم برات تنگ شده بود :))

مرسی همچنین :)

فاطمه؟یه دوست قدیمی اگه یادت بیاد چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام مرمر چطوری؟دی

بچه تو هم که مثل اینکه بستی

من امروز به هر کی سریدم بسته یه قل هم روش زده
نمیخواممممممممممممممممممممم

جمع کنید خودتونو بابا آّّّّّّّّّّّّّّهههههههههههههه

مرجان جان دوستم امر.ز دارم به هم یکی یکی سر میزنم براشون کامنت میزارم
درسته از دنیای نت رفتم و به مونی هم گفتم نمیشه که یادها و خاطرات رو که از یاد برد؟نه؟؟؟؟ دی


امیدوارم دفعه بعد که برمیگردم هم تو وهم مونی عزیز بنویسین که تگه تینجوری نشه دیگه برا گیگیلی بستنی نمیارم گفته باشم

بعدش عزیزم آخی الاهی چقدر تو خون جیگر میشی یا نه برات خون جیگر می کنن نه ببخشید جونت خیگری میشه
آه اصلن ولش کن .....
فعلا بای عزیز

سلام نیش نیش :دی
پس چی که یادمه تو رو ! من دوستامو یادم نمیره :دییییییییی

نه من نبستم فقط حرفام کم شده هر موقع حرفم بیاد می نویسم ((=

مونی هم می نویسه ولی کمتر از من می نویسه ! کتک میخواد :دی

محمدرضاااااااااا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ http://ghater.blogfa.com/

خیلی خوبه خوب مثل بسیار سنجید ه ایست

ها ؟

باران شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلامممممممممممممممم
خوبی؟؟؟
وبلاگت خیلی نازه مخصوصا با اون شکلکاااا
من از وبلاگایی که خودشون می نویسن توش خوشم می یاد
خیلی خوشحال می شم باهات اشنا شم
به منم سر بزن منتظرتممم
با تبادل لینک موافقی؟

سلام باران جون :)
مرسی قربونت ... خیلی گلی ها :))))))))

باشه حتما میام سراغ وبلاگت ... با تبادل لینک هم موافقم :)

:-*

گل پسر یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ http://dr-golpesar.blogfa.com

wow!

((=

یه بدهکار چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

انگار به سلامتی جیبات رنگ پول دیده.رفتی مسافرت
نمیخواستم بگم ولی بعد اینکه اینهمه از بی پولی نالیدی یه چند ملیوونی واریز کردم به حسابت.برو خوش باش.شایدم مرحوم شدی که اینجا نمیای.
پس پول منو.....

میام میزنمتا ! تو خودت بدهکاری چطور چند !!!! میلیون بلدی پول بشماری (((=

مرحومم خودت شدی زبون دراز :دیییییییییی

حیتا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

خوب پس چرا نمیای خونه ما رو آپ کنی؟؟ منتظرتیمااااااا

میام حتما

قربونه عمه حیتا :دی

یه دهکار پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

من از دست تو چیکار کنم هان.........
بگو من تکلیف خودمو بدونم(یه بار از روی تصمیم کبری بنویسم یا ده بار)
کامنت سانسور میکنییییییی
نکنه تو هم تو وزارت فرهنگ و ارشاد کار میکنی
بیا کامنت بذار ببین اگه تاییدش مردم
خواهر گلم مرسی که به من سر میزنی(تغییر موضع رو حال کردی)

ها ؟ :دی

انقده جیغ و ویغ نکن کامنتت اون بالاست :دی

زهر مار برادر بی تربیت ((=

یه بدهکار جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.اپ کردم حتما بیا تا لجت دراد.یه مطلب لج در ار گذاشتم که نگو.اولین نفر اومدم به تو گفتم هاااااا.من که اینجا به غیر تو کسی رو ندارم.
خب پس بیااااا

من آخرش خودمو از دست تو حلق آویز میکنم :دییی
بچه برگرد برو سربازیت از دستت رااااااااااحت شیم ((=

مخصوصا از دست اون پستای لج درآرت ایششششششش

((=

میام حتما :)

امین یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام ..

میگم آبجی بزرگه .. کاش تمام مشکلات و مصائب بشری ٬ به بزرگی و پیچیدگی مشکل حضرت عالی بود .. در اون صورت یک مچ بند برای رهایی انسان از درد و تالم‌ ٬ کفایت میکرد !‌

((حوصله فرار کردن ندارم .. بیا منو بزن !))
یا حق

سلام به به امین هوشولو :)))))))))

جونم ؟

گیگیلی امینو بکش ((=

حق نگهدارت :)

young206 دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ق.ظ http://2 kafesh bemonid

salam behame.
enghadar baraye ham dighe 6tai nayaid
nazaratetono rajebe nevashteha bedid nachize dige

khooshtip_2007@yahoo.com

ها ؟ :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام.کجایی پس تو دخترررررررررر؟
پس کی اپ میکنی؟؟؟همه خواننده هاتو از دست دادی هااا فقط من موندم
بازم وفای من
ببین چقدر وفادارممممم
دلم برات تنگ شده زود بیا دیگهههههههههههههههههههههههههه
نکنه هنوز در حال سفریییی؟
اومدی خبرم کنننننن
راستی نکنه ازدواج کردی و آقاتون نمیزاره بیایی نت
یا خودت بهم خبر بده یا یه تکه پا آقاتون تشریف بیارن وبلاگم

سلام دوست جونه نامرئی (اسمت کو ؟ اصلا کی هستی ((=

امروز :)

نخیر عمه ات ازدواج کرده ((= آقا ماقا هم قبرستون ((=

زهر مارو آقاتون ! میام میزنمتا :دییییییییییییییی

یه بدهکار سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.پست اخری رو من داده بودم یادم رفته بود اسممو بنویسم.یعنی از طرز نوشتن نفهمیدی که منم.
مرسی که سر زدی وای این چه حرفایی بود زدی ؟؟؟چرا دعوام کردی
سانسور کن خواهرم سانسور
به اقاتونم سلام برسون بگو بیاد پیشم دیگهههههههههههههه
باشه با من اینجوری صحبت کردی دیگههههه
حالا سر کی کلاه گذاشتی
من که تو پی نوشت حرفام گفته بودم اینا حرفای من نیست

سلام بدهکار جونی :)
منم فهمیدم پست آخری رو تو دادی دیگه ! مگه قراره یکی دیگه بده ؟!!!!

دم دستم بودی که میزدمت شل و پلت میکردم برو خدا رو شکر کن ((=

ها :دی

به فضولا مربوط نیست ! بدهکار میام میکشمتا :دییییییییییییییی

یعنی چی ؟ اون بالا گفتی پست رو خودت دادی اما حالا میگی حرفای تو نست اصلا یعنی چی ؟

یه بدهکار سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.نه بابا منظورم این بود که کامنت آخری که تو وبت نظر داده بود من بودم بی نام و نشان یادم رفت موقع نظر دادن اسممو بنویسم.are you understand?

سلام بدهکار جونی :)

اوه یس :دی

چیزی خورده به سرت ؟ غذای سه ماه مونده رو نخوردی ؟ خارجکی حرف میزنه برا من ((=

باران سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام خانومی
خوبی؟؟؟
ممنون بهم سر زدی
راست می گی دیگه تابستون تموم شد
دیگه باید بشینیم درس بخونیم
وبلاگت باحاله منم لینکت می کنم جیگر

سلام عزیزم :)
قربونت برم شما چطوری ؟ (اَه اَه اَه چه لوس حرف زدم اووووووق ((=

مرسی دکی :دی تو هم خودت باحالی :دییییییی

یه بدهکار چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام.راستی یادم رفت اسم اون بازی کامپیوتری رو که میگی اعتیاد آور هست رو بگو منم برم بازی کنم.میدونی که منم عاشق گرفتار شدنم
جدا بگو اسمشو هاااااااااااااااااااا

سلام :دیییییی

اِهههههههههههههههههه :دی
اسمشو بگم کمی خرج برمیداره داره اصلا نمیگم ((=

باشه حالا قهر نکن میگم :دی

رضا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.takmahfel.com/

سلام
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان:سایت تفریحی تک محفل
لینک کن و در این قسمت خبرم http://tablink.mihanblog.com/post/comment/1
کن تا با چه نامی لینکت کنم
http://www.takmahfel.com/
سایت تفریحی تک محفل

سلام

اوه بله :دیییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد