کلی حرف (:

سالی بس مرگبار بر شما و جمیع شیعیان مبارک ((= عزرائیل حکما قاط زده پریده تو آدما هنرپیشه و خواننده و همه چی رو لت و پارمیکنه میفرسته اون دنیا ! والا ... وای خیلی وقته وبلاگمو آپ نکردم انقده حرف دارم براتون بگم از ریش تراش بابام تا مامان بزرگم حرف دارم براتون ... حالا همینجوری از همه جا براتون مینویسم باشد که رستگار شوید .. ممدیاش صلوات ((=


اس ام اس آهنگ پیشواز ایرانسل برام اومد یکیشو انتخاب کردمو درخواست دادم بعد جواب اومد که به درخواست شما تا ۲۴ ساعت آینده جواب داده میشه یهو سه سوت بعدش جواب اومد و گفت برات فعال شده و پولش از اعتبارت کم شد !! من که گفتم اینا تا ۲۴ ساعت طاقت نمیارن دلشون نمیاد هی ما مدیون باشیم


من هر موقع میرم پیش مامان بزرگم اصرار داره که منو شووَر بده ! گوششم سنگینه ! بعد اونروز رفتم پیشش هی میگه چرا انقده سخت میگیری تو ؟ من دلم میخواد تا نمردم عروسیتو ببینم ! میگم ایشالا زنده باشی مامان بزرگ ! میگه چی ؟ میگم ایشالا زنده باشی (: باز گفت چی بلندتر بگو ؟! میگم هیچی حالا عروس میشم ! یهو شنید ((:


امروز بابا رفته حموم سر و صورتی صفا بده ریش تراشش سوخت ((= آی داد و بیدادی توی حموم راه انداخته بود که نگو ! مامان هم این وسط گیر داده بود حالا چه خبره مگه با کی قرار داری مگه ! اون از توی حموم خودشو واسه ریش تراشش میکشت این از اینور سوالات نکیر منکری میپرسید


عمری دنبال نسخه اصلی دوبله نشده فیلم برباد رفته بودم اونروز آرش زنگ زده که با یه بدبختی برات پیدا کردم یعنی به یکی از دوستام که باهاش رودرواسی دارم رو انداختم حالا تا تنور داغه برو فلان پاساژ ازش بگیر ! دیگه همین یه بارم برو پیشش که نمیتونم باز رو بندازم ! کوبیدم رفتم ازش گرفتم اومدم خونه بعد اشتباهی زدم روی دی وی دی رایت همشو پاک کردم 


امشب عروسی دعوتیم نه دوش گرفتم نه لباس مناسبی دارم که بپوشم ! ببین بازم مجبورم لباسای پدربزرگ خدابیامرزمو کش برم