آقا پلیسه

با عجله داشتم میرفتم بیرون دیرم شده بود ، به در حیاط که رسیدم صدای مامان رو شنیدم انگاری بدو بدو اومده بود دنبالم دم در ساختمون واساده بود هی صدام میزد ! همونجوری که نور تو چشَم بود سایه روشن میدیدمش پرسیدم چیه مامان ؟ گفت : بیا کیفتو بردار ، گواهیت باهات نیست یه وخ جریمه ات میکنن ! گفتم : گُه میخورن .... در رو بستم اومدم تو ماشین و رفتم موسسه ! هنوز یه پیچ مونده بود برسم ، دیدم آقا پلیسه بهم ایست داد :| اینجا ؟ آخه تا حالا اینجا مامور نبود که ! چجوری یهو اینجا سبز شدش ؟ چراغ راهنما رو هم که رد نکردم ، سبقت غیر مجاز هم نگرفتم ، سرعتم زیاد نیست ، نکنه مامان یکیو مامور کرده توی لباس مبدل وایسه سر رام که مثلا منو تنبیه کنه ؟!! همینا تو مغزم دور میزد که ماموره بهم رسید گفت مدارکمو نشون بدم :| خب باهام نبود دیگه ، برگ جریمه رو نوشت داد دستم گفت به سلامت ! 60 هزار تومن ؟!! آقا چه خبره مگه شهر هرته ؟!! گفت : سرکار خانوم ، کل مدارکت که باهات نیست ، کمربند ایمنی رو نبستی موقع رانندگی هم با موبایل حرف میزدی ، منم جریمه ات کردم که یادت باشه توی شهر هرت رانن....... ! حرفش تموم نشده بود گازشو گرفتم رفتم !


اومدم خونه هی مامان به پر و پام پیچید که چمه چرا مث برج زهرمار شدم ! برگ جریمه رو گذاشتم رو میز رفتم تو اتاقم ! مامان از ته سالن داد زد حالا کی شکر میخوره ؟ گفتم مامان اعصابمو مگسی کردی موقع رفتن ، یادم رفت کمربند رو ببندم ! مامان هم گفت : و یادت رفت که خدای نکرده رانندگی میکنی ، داشتی با موبایل حرف میزدی ! منم خیلی بیخیال گفتم : حالا اون جریمه کرده ، کیه که پرداخت کنه ... بعد همچین موقع هایی شیوا کاملا ساکت می مونه ، دقیق به حرفهامون گوش میده تا یکی سوتی داد مچشو میگیره ، شنیدم از اونور میگه : پرداخت شه یا نشه مهم نیست ، چند بار دیگه که ایشالا جریمه شی منفی هات زیاد میشه و به حق پنج تن گواهیتو باطل میکنن :|


نتیجه اخلاقی : از اون موقع تا حالا هر بار خواستم رانندگی کنم عمدا مدارک ماشین رو نبردم با خودم ، که هم روی شیوا و آقا پلیسه کم شه هم مامان زیادی از پلیسا حساب نبره (نگذارین بچه هاتون  فیلمهای اکشن و پلیسی جنایی ببینن)

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ق.ظ

عاقبت گوش نکردن حرف مامان جون5::S043:]:S043:]

ونوس یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

نباید بذاریم بچه ها وبلاگ تورو بخونن.د

والا

شاذه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:21 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

بابا شجاع! بابا نترس!! من که کمک راننده میشینم همیشه کمربند می بندم که راننده جریمه نشه. البته خودمم احساس بهتری دارم که کمربندم بسته باشه

دیگه از گیگیلی بیشتر از این چه توقعی میتونین داشته باشین

هاD یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://gereh-koor-2.blogsky.com

انصافاً چقت بود جریمه بشی یا نه ؟ مثلاً وسط حرف پلیس گازدادی و رفتی چی ثابت شد ؟ این رو یه سرباز راهنمایی و رانندگی می‌پرسه

نه حقم نبود ((:

شهروندی که از ترس چیز فنگ شده دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

گه میخورن
ت..خ...ی
ر..دن
گ...و...دن
طریقه کر....ن
.
.
.
وای وای وای
چه عظمتی چه ابهتی چه خانم گردن کلفتی

ببخشید من وبلاگ مرجان خانومو درست اومدم یا اشتباهی اومدم وبلاگ اصغر سیبیل ؟!!!

بگو از کدوم فرعی پیچیدی تا بگم درست اومدی آدرسو یا نه (:

[ بدون نام ] دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

ببین از وخی گذشته ُ همینجور مشغول خوندن بودم یهو رسیدم به واژه ی ؛گئه میخورن؛ ایییییی یه چشم رفت چپ اون یکی رفت بالا .....

بابا توام که گنده لاتی خُ زودتر میگفتی تا ما اینهمه اُرت ادب و کلاس نداریم

خب گُه میخورن دیگه

شهروند با کلاس دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

مرجان خانم جان ُ ببین دارم با کلاس نظر میدم ُ دری وری جواب بدی منفجرت میکنم

خدمت شما عارضم که این دو تا ژست واقعا زیبا بود . طنز نوشتن در ذات تو نهادینه شده .
و تو استعداد نویسندگی داری .
منتها در مورد کلمات رکیک مراقب باش .
ضمن اینکه به نوشته زیبایی میده در همون حال اگر زیاد بشه ممکنه خراب کنه .
البته اینو به عنوان نظر گفتما ... شما خودتون استاد هستید .

اما واقعا جدی میگم برای نوشتن استعداد داری
.
.
.
.


مرض نخند

اهه .... خُ .... چیه ..... هآ
زدمآ
باشه باشه ... پرت نکن ... رفتم

آره درست میگی کاملا باهات موافقم ! "تکرار" توی نویسندگی منم قبول دارم که اصل موضوعی که آدم بهش می پردازه رو لوث میکنه و خواننده گاهی دلزده میشه ! ولی زمانی که من دارم می نویسم تمام اون چیزی که توی ذهنم هست رو بدون ویرایش و پردازش میارم رو صفحه ، و شاید همین باعث شه که اکثر مواقع بعضی اصطلاح ها یا حتی بعضی جمله ها توی کل پستم حداقل دوبار تکرار شه !

اَه با تو بودما ! چه مودب جواب دادم ، ایششششش برو که میزنمتا

شهروندِگیج دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ

جدی جتی ما پیر شدیم
حکامنت قبلو که ارسال کردم ژیغام داد کد تصویری را اشتباه وارد کرده اید
بازگشتو زدم
کد تصویری این بود
۱۷۵۴۶
و کدی که من یاد داشت کرده بودم این بود
۵۹۰۸۳

دقت کردی ... هیچ کدوم از اعداد شباهت نداشت


ای خدا .... یعنی ما دیگه راس راسی باطل شدیم رف پی کارش؟!

خیلی بد شد ..... من همش فکر میکردم اول من خرما و حلوای تو رو میخورم

هی
لا لا لا ... اه .. آه .. گآد ... گاد بلس .. هوی
آیکون گریه اینه؟
به مدیران بلاگ اسکای ژیشنهاد میدم آیکنی رو هم برای گریه و عرعر توامان در نظر بگیرن

5 توشون تکراری بود

بمیر شهروند ((=

ناصر دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ق.ظ

منم چند روز پیش تو جاده ای که پرنده هم پر نمیزنه ١٠٠ هزار تومن جریمه شدم ، اونم بخاطر یه راننده ی ( بووق ) که اذیت میکرد و مجبور شدم ازش سبقت بگیرم ...
اگه جای دیگه بود ناراحت نمیشدم ولی اینکه میان یه جاهایی وایمیسن تا آدمو غافلگیر کنن ناراحت کننده است ... اون جاهایی که باید باشن نیستن.... واللاه
نتیجه اینکه درکت میکنم ، بدجوری میره رو اعصاب...

حتما جاده دوطرفه بوده و موقعی سبقت گرفتی که از جلوت یه ماشین میومده !! این نوع سبقت بسیار بسیار خطرناکه و فقط کافیه اون ماشین روبرویی یه اپسیلون پاشو بیشتر رو پدال فشار بده ، تو هم که قاعدتا به خاطر سبقت همچنان در حال فشار پدالی ، اونوخ تصادف حتمیه !!! من بودم 2 میلیون جریمه ات میکردم چون بعضی از آقایون خیلی رو دارن و توی رانندگی هم دست از اون غرور خرکیشون برنمیدارن با اینکه میدونن عواقبش یا به درک واصل شدن خودشونه یا بدبختی مردم

البته میدونم که تو بچه خوبی هستی

Haji سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ

بابا جیسون استتهام !

ناصر سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

جاده دو طرفه بود ولی کلا خلوت بود و تو اون لحظه فقط من و اون ماشین جلوییم بودیم ،
در کل خوش گذشت

میزنمتا (:

ناصر اون لینکی که بهم دادی بازش کنم چی بود ؟ چون صفحه ات خصوصی بود نتونستم ببینم چیه !! بعدم اینکه خودتو بیشتر بهم بشناسون ببینم کی هستی چطوری اومدی تو وبلاگ من خودتم وبلاگ داری ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد