کات، بریم از اول

زنهای توی فیلمها و سریالهای ایرونی، علاوه بر نامزد یا شوهر خودشون یک شوهر زاپاس و بهتر از شوهر خودشونم دارن، ینی یکی همون نزدیکی ها زندگی میکنه که به محض به دَرَک واصل شدن شوهرشون، اون زاپاسه میاد میگیردشون :دی مثلا سریال "تنهایی لیلا"! شوهر لیلا مرده، بعد یکی به اسم لطیف که هم جسمش سالم تره هم خوش هیکل تره آماده واسه خدمت رسانی وایساده اگه آخر نگرفتش سریال "در پناه تو" هم همینطور بودو خیلی های دیگه... نکته بسیار جالب تری که بدون استثنا توی همه محصولات سینمایی و تلویزیونی  ایران مشاهده میشه، فیلسوف بودن و با وجدان و عارف و مهربون و اهل فلسفه بودن مجرما و خلافکاراست ینی با حرفاشون شخصیت اصلی داستان رو قِششششششنگ هدایتش میکنن به راه راست !!!  آخرشم جرم و خلافشو منطقی نمایش میدن، چیزی که عملا توی دنیای واقعی یک نمونه اشم وجود نداره. دیگه از همه جالب تر اینکه همه ی شخصیتهای یک فیلم ایرونی،  حرفهای فلسفی عرفانی انسانیه یک خلافکار رو تحسین میکنن و بهش بها میدن، والا خنده داره ! توی واقعیت حرف یک عالِم رو که همه هم قبولش دارن زمین میندازن چه برسه به سروده های یک مجرم !! و موضوع مشترک همه فیلمهای ایران اینه که تمامی کاراکترها اهل دلن!!!! عمیقا مفهوم عشق و زندگی رو درک کردن و همیشه امید دارن، هیچکدومشون افسرده نمیشن ، همیشه یک رفیقی که تنها زندگی میکنه توی دست و بالشون هست یه رفیقی که یا دکتره یا وکیله یا روانشناس ، که هم مشکلات اینچنینیشونو حل میکنه، و هم اینکه تا شخصیتهای داستان از خانواده قهر میکنن به این  یاور تنها پناه میبرن و اکثر مواقع این دوست قدیمیِ تنها، رو به طبیعت آورده و توی غار زندگی میکنه :| ممکنه این دوست تنها، یه پسری که شهید شده هم داشته باشه یا پسری که ولش کرده رفته آمریکا :دی دیگه دیگه، نازاها سریع بچه دار میشن بیمارا همه از خدا شفا میگیرن و بالاخره ثانیه به ثانیه فرت و فرت براشون معجزه رخ میده

نظرات 10 + ارسال نظر
پ.نون. چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:44 ق.ظ http://babune.blogsky.com

عالی بود!!
فصل مشترک تولیدات داخلی!
سروده ها

دروغ میگم؟! (:

یوسف دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:02 ب.ظ

وااا، تو هنوز تو فاز شوهری؟ بشین GEM نگاه کن تا بیای بیرون!!

یوسی من اگه تو فاز شوهر بودم از 15 سالگی تا حالا بیست سی بار هی ازدواج کرده بودم هی طلاق گرفته بودم (((:
من موندم توی کل پستم فقط یک خطش در مورد شوهر بود، تو بقیه اشو نخونده ول کردی چسبیدی به این یک خط ((((=

از اول بخون داااش من

[ بدون نام ] شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ب.ظ

آه ای شهروند نانزنین و محترم سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:36 ب.ظ

من زنده موندم
شماها همتون مردید

شاید درستش این باشه
من مردم شماها همه زنده موندید

بعله خدا رحمتت کنه ((=

شهروندِ محترم خیلی محترم خیلی خیلی... سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:39 ب.ظ

نانزنین؟!
نازنین
این بلاگ اسکای سوت و کور خودشو مسخره کرده درست موقعی که من مستم چشام کار نمیکنه میگه بنویس 26398
آخه که چی مثلا
؟
یعنی واقعا بلاگ اسکای ترول داره که براش گپچا در نظر گرفتید
بیخیال بابا

حالا اینارو بیخیال مرجان خانم شما خوب هستید انشاء الله

فوت شدین ؟!
ای روزگار
مرجان هم رفت

فاتحه !!!

همچین مشکلی قبلا هم داشتیا هنوز رفع نشده؟ (؛
زهرمار زبونتو گاز بگیر خودت مردی

شهروندا بزرگ مردا (..کدوم بیشعور گفت زرشک؟؟!) سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ب.ظ

پیر شدم
کچل بودم کچل تر شدم
آلزایمر گرفتم
یه وبلاگ گروهی داشتیما
چی بود اسمش ؟!
همه ی بچه ها بودن
ای بابا

پیر که از اول بودی نبودی؟ حالا که حرفش شد اینو بگم نمونه سر دلم، من یاد و خاطره ی قوی دارم، یادمه سال 86 که تب وبلاگ نویسی داشتیم همه، من تو شهرام نیلوفر یوسف موشی ووو خلاصه، یه غیبت کوتاهی داشتی بعد که برگشتی یه عکس از خودت گذاشتی و دستتو بعنوان سلام آورده بودی بالا یه لپ تاپ رو پات بود یه تی شرت مشکی داشتی ریش داشتی عینک آفتابی داشتی و موهاتم فرق بود. اگه اون عکسی که گذاشتی عکس خودت بود، که تا الان من توی ذهنم با اون قیافه هستی، همش فکر میکنم تو همون بازیگر توی سریال "زن بابا" هستی. پسر همون پیرزنه که نقش خل وضعی داشت ! چرا؟؟؟؟ (:

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:39 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااام
اگر دیر آمدم مجروح بودم
قرمه نخورده از دنیا نری صلوات
--------------
راست گفتی تازه کمم گفتی

سلام کجا بودی چه مرگت بوده؟
مجروح؟ کجات تیر خورده؟
صلوات (؛

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:57 ب.ظ

ببخشید دیر اومدم

مث همیشه

دمدمی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:15 ب.ظ

زنا همممشون مث همن
مردا هممممشون مث همن
همه همیشه مث همن

والا

اسمشو نبر پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام مرمری
خووووووبی ؟
زنده باشی
شوخی سایه ی زندگیت باشه

سلام مرسی خوبم.
بعد از اینهمه مدت که اومدم سراغ وبلاگم اصلا یادم نمیاد کدوم یکی دوستمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد