اینجا هوا خوب نیست

بیکاری ام بد دردیه حتی توی محل کار !!!!! امروز خیلی سرم خلوت بود از کله صبح که اومدم شرکت ، سیستم پخش آهنگ روشن ، لَم رو صندلی ، دِبرو که رفتی تو چرت ! بعد از نمیدونم چه مدتی با بهم خوردنه در راهرو از خواب پریدم دیگه دیدم خیلی بیکارم منم اومدم با کاغذایی که رو میزم بود موشک درست کردم .. هی اینو شوت کردم هوا هی اونو ، آخریشو شوت کردم که یهو در اتاق باز شد و مدیر بداخلاقه اومد تو نوکه موشکه هم خورد به پک و پوزش توپولوففففففففففف افتاد پایین ! هیچی برو خودش نیاورد همونجوری اخم کرد اومد کنار میزم این هوا پرونده گذاشت جلو چِشَم و رفت .. خب حالا که چی ! اتاقه خودمه اختیارشو دارم .. اصلا دلم بخواد پر از موشک و قایق و قورباغه کاغذی میکنمش .. چار دیواری اختیاری .. اصن دلم بخواد آتیشش میزنم ...........  چرا روحیه من با این شرکت ارتباط برقرار نمیکنه آخه ؟ این از مدیرش که بداخلاقه ... اون از معاونش که وسواسیه اتوکشیده و عصا قورتیده اس اینم از کش تنبونش که به هیچ صراطی مستقیم نیس انگاری مثلا دکتر بوده از تو مطب ورش داشتن به زور کتک آوردنش اینجا در مقامه کش تنبون گری !!!!  

 

سوالای خیلی هارد

خواب بودما یهو شیوا بدو بدو اومده  صدام میزنه که مرجان پاشو چندتا سوال ازت می پرسم اگه درست جواب بدی بیدارت نمیکنم !!! تو خوابم دست از سر آدم ورنمیدارن خونه ما مث جزیره آدمخوارا میمونه .. آدمو بیدار میکنن که سین جیمش کنن ! چیششششششش .. جزیره آدمخوارا همین بود دیگه نه ؟ همون که نکیر و منکر داره ... لابد شیوای ما نکیرشونه ((=  گفت سعی کن دقیق جواب بدی اگه خواستی فکرم میتونی بکنی چون واقعا سوالای سختیه ..  

 

شیوا : جنگ صد ساله چه مدت طول کشید ؟   

 

من : صد سال  

با خودم گفتم چقدر شیوا خنگه ! یعنی سواله به این راحتی هلویی انقده براش سخته !!! فهمیدم این از اون سوالای هوشی مثل همون سواله خروسه است که میگفتن اگه خروسه بخواد تخم بذاره روی کاه تخم میذاره یا رو پنبه .. کیف میکردم که با جواب دادنای سه سوتیم شیوا بدجوری داره کنف میشه

 

شیوا : کلاه پاناما توی چه کشوری تولید میشه ؟  

 

من : ایکی ثانیه گفتم پاناما !  

 

ش : در چه ماهی انقلاب اکتبر رو جشن میگیرن ؟

 

م  : اکتبر  

 

ش : اسم جورج یا چمدونمه ششم یا شانزدهم چیه ؟ 

 

م : جورج  

 

ش : خاک تو اون سرت هیکبیری همه اشو غلط جواب دادی  

م : غلط هیکلته  

 

ش : جنگ صد ساله ، ۱۱۶ سال طول کشید ... کلاه پاناما توی اکوادور تولید میشه ... انقلاب اکتبر رو در نوامبر جشن میگیرن ... اسم اون جورج ششم نمیدونم چی چی هم آلبرت بوده !!! 

 

م : نهههههههههههههه    

 

اینو بخونین خیلی باحاله :دی