بچه خوف باشین همیشه

یعنی 4 ماه دیگه رمضونه ؟ زود زود میگذره یا به من خیلی خوش میگذره ؟ خب گفتم رمضون ، یه یادی هم کرده باشیم از اون صف طویلی که پارسال ، شب قبل از عید فطر ، توی داروخونه جلوی ویترین ک...ان...دوم فروشی بود و من حدود نیم ساعت معطل شدم تا بالاخره دختر زشته منو دید .. توصیه میکنم امسال اگه لازمه برین داروخونه ، شب قبل از عید فطر نرین که مثل من گرفتار میشین مگه اینکه کا...ندو...م بخواین :| چه بی ادب شدم امشب ((= اصلا به من چه ، صلاح روابط خویش ، متاهلان دانند ((((((((((=

دلم خنک شد امروز که یه پسر پررو قصد داشت سبقت غیر مجاز بگیره هرچی هم نور داد و بوق زد راش ندادم بعد هم که راش دادم براش شکلک در آوردم اونم عصبانی شد و گازشو گرفت رفت از سمت راست ماشین جلویی سبقت بگیره ، یه موتور جلوش سبز شد مجبور شد ترمز کنه دستپاچه شد ماشینش همچین همچونی شد اینو گفتم که یادتون بمونه کاهو نشسته نخورین وگرنه مثل الان من بلانسبت روم به دیفال اسهال میگیرین .. با اجازه رفتم دبل یو سی (((((((((=


نتیجه اخلاقی : ناصر بدو بیا نظر بده دیگه (: کجایی ؟