کلی حرف (:

سالی بس مرگبار بر شما و جمیع شیعیان مبارک ((= عزرائیل حکما قاط زده پریده تو آدما هنرپیشه و خواننده و همه چی رو لت و پارمیکنه میفرسته اون دنیا ! والا ... وای خیلی وقته وبلاگمو آپ نکردم انقده حرف دارم براتون بگم از ریش تراش بابام تا مامان بزرگم حرف دارم براتون ... حالا همینجوری از همه جا براتون مینویسم باشد که رستگار شوید .. ممدیاش صلوات ((=


اس ام اس آهنگ پیشواز ایرانسل برام اومد یکیشو انتخاب کردمو درخواست دادم بعد جواب اومد که به درخواست شما تا ۲۴ ساعت آینده جواب داده میشه یهو سه سوت بعدش جواب اومد و گفت برات فعال شده و پولش از اعتبارت کم شد !! من که گفتم اینا تا ۲۴ ساعت طاقت نمیارن دلشون نمیاد هی ما مدیون باشیم


من هر موقع میرم پیش مامان بزرگم اصرار داره که منو شووَر بده ! گوششم سنگینه ! بعد اونروز رفتم پیشش هی میگه چرا انقده سخت میگیری تو ؟ من دلم میخواد تا نمردم عروسیتو ببینم ! میگم ایشالا زنده باشی مامان بزرگ ! میگه چی ؟ میگم ایشالا زنده باشی (: باز گفت چی بلندتر بگو ؟! میگم هیچی حالا عروس میشم ! یهو شنید ((:


امروز بابا رفته حموم سر و صورتی صفا بده ریش تراشش سوخت ((= آی داد و بیدادی توی حموم راه انداخته بود که نگو ! مامان هم این وسط گیر داده بود حالا چه خبره مگه با کی قرار داری مگه ! اون از توی حموم خودشو واسه ریش تراشش میکشت این از اینور سوالات نکیر منکری میپرسید


عمری دنبال نسخه اصلی دوبله نشده فیلم برباد رفته بودم اونروز آرش زنگ زده که با یه بدبختی برات پیدا کردم یعنی به یکی از دوستام که باهاش رودرواسی دارم رو انداختم حالا تا تنور داغه برو فلان پاساژ ازش بگیر ! دیگه همین یه بارم برو پیشش که نمیتونم باز رو بندازم ! کوبیدم رفتم ازش گرفتم اومدم خونه بعد اشتباهی زدم روی دی وی دی رایت همشو پاک کردم 


امشب عروسی دعوتیم نه دوش گرفتم نه لباس مناسبی دارم که بپوشم ! ببین بازم مجبورم لباسای پدربزرگ خدابیامرزمو کش برم

نظرات 39 + ارسال نظر
پارسا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:30 ب.ظ http://photoshopstar.blogsky.com/

سلام.
پیشاپیش عروسیت تون رو بهتون تبریک می گم البته حق دارن دختر نباید زیاد تنها بمونه..وای وای ببخشید مجرد :دی .من کلا از دست نوشته های خانوم ها واقایونی که با زبون طنز وخودمونی حرف می زنن خیلی لذت می برم مخصوصا که با شکلک ها هم مزین بشن .ارزو می کنم همیشه وفق وموید باشید ...یا علی...

سلام (:

جان ؟ :دی منم پیشاپیش دومادیتونو تبریک میگم ((: پسر که رسما نباید زیاد تنها بمونه ؛)

خوشحالم که از چرت نوشته هام خوشت اومد (:

قربونت .. همچنین ((:

:. Unlimited Success .: پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://3ecret.blogsky.com

دوست عزیز سلام

من وبلاگ شما رو با نام همه روزهام لینک کردم ، خوشحال میشم وبلاگ جدید من رو با نام

موفقیت،نامحدود!.. سلامتی،شادی،ثروت

لینک کنی .

آدرس وبلاگم : http://3ecret.blogsky.com

با آپدیت هر ساعته و مطالب مفید و خوندنی ، منتظرت هستم

لطفا بعد از قرار دادن لینک "موفقیت،نامحدود!.. سلامتی،شادی،ثروت" در وبلاگت با ارسال نظر من رو از این موضع مطلع کن .

با تشکر ، شهاب

سلام ((:

مرسی خیلی لطف کردی (: ... باشه حتما اینکارو میکنم (:

(:

یک گرم پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://yekgram.wordpress.com

هی ببین: وقتی دیر به دیر آپ می‌کنی همین میشه دیگه، آش شله قلمکار. ولی خب معجون بامزه ای بود.
راستی من همون دل‌زده‌ام که بودم و الان شدم یک گرم!

نه بابا :دی

ای بمیری دلزده ! خودتی ؟ ((: یک گرم ((=

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطف کن من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

سلام (:

حتما (:

باشه ((:

چقدر امروز بهم دستور دادن ملت ((=

شبگرد شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

هی میگم چشات شوره تو هی بگو نه..
بعدشم ایشالا عروسی خودت خب

ببینم تو آخرش میتونی برام حرف در بیاری یا نه شیطون ((:

ایشالا :دیییییییی اسمایلی یک دختر ترشیده ((=

رژلب .. شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.delaraaaaam.blogfa.com

س ل ا م ...
تقریبا همه پست هاتو خوندم..
جومونگ رو..
بی جورابی و ورود آقایان ممنوع..
آدرس خونه دوستت که داداش و باباش هم به استقبال اومده بودند..
سوالای هارد و هوش و جرج ...
آشی که مامان خانم پخت و کار داد سر بیکاری..
آدامست که سروقت دستگیر شد..
موشک های پرونده های مردم و آقای مدیر توپولف شده ..
خوذدنی های توی کتابخونه و فوتبال و سریال ..
و..
احساس می کنم یه بعد الظهر خیلی خنک و لبخند زنان و خستگی در رفته ..رو گذروندم..
متشکرم مرجان .
خیلی ..

سلام رژلب جون (:
با این کامنتت خستگیه منم در رفت ((:

اول که کامنتتو خط به خط میخوندم فکر میکردم حالا آخرش میخوای بهم بگی خیلی بیخودی (((=

فدات (:

[ بدون نام ] یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام
لینک شدید

سلام مرسی ((:

امیر یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

میگن بیمعرفتا رو میگیرن میبرن پیش عزرائیلاااا ! از من گفتن بود

عجب مامان بزرگ باحالی داری
میگم که حالا یه قضیه ای تعریف میکنی مثل این سریالهای ایرانی باید هزارتا قسمتش کنی ؟؟؟! خب بعدشو هم بگو چی شد دیگه ما که مردیم از کف !
قضیه ریش تراش بابات به کجا رسید آخرش ؟!
قضیه اون دی وی دی که پاکوندی چی شد آخرش ؟!

:|

آره خییییییییییلی :دی

:|

هیچی دیگه ژیلت زنگ خورده بهشم دادیم ((=

آرش گفت یه چندماهی صبر کن تا ببینم کی روم میشه بهش بگم دوباره ! البته ااااگه من تحملم زیاد باشه که صبر کنم ((((((:

abdola سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ق.ظ

salam

سلام دوست جون (((((:

پ.نون سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ http://babune.blogsky.com

سلام

خوبی؟ اسکارلت چطوره؟ ریشتراش بهتر شد؟ :)

من دیویدی بربادرفته رو دارم یکی با دوبله یکی بی!

من چند درصد برگشتم سر خونه زندگی قبلی . خوشحال میشم سر بزنی

سلام پ.نون بی تربیت ((((((((:
تو خوبی ؟ کجا بودی ؟ چرا وبلاگتو بستی ؟ اصلا واسه چی دوباره برگشتی ؟ ((((((((((:

باشه میام حتما (((((:

پ.نون جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://babune.blogsky.com

1 2 3 4 آزمایش می‌کنیم!

صدا میاد؟

ها :دی

ناصر جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

دلبندم اون پیشوازه .. نه پیشتاز...

((= درستش کردم :دی

احمد فلاح شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://www.affa110.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
روزهای پرباری را در پیش رو داشته باشید
اگه به مطالب روانشناسی علاقه داری در وبلاگ زیر منتظر حضور و نظرقشنگتون هستم – بآرزوی بهترین ها برایتان - احمد فلاح
www.affa110.blogfa.com

سلام عزیز (:

اگه لازم شد حتما سر میزنم ((:

adel یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

chetori marrjan?
man goftam alan bachatam be donia omade pas hanooz too kooze'e?
khoobi to?delam tang shode vasat

عادل (((((((((:

ها :دی

آره منم ((: کجا بیدی ؟ چَکار وَکنی ؟ (((((((((:

امین یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام ..

چه عجب آبجی بزرگه ما یه تکونی به خودش داد .. دیگه داشت دست هات رو کیبرد خشک میشد از شدت فعالیت!

هر چند که این بعد پست بیشتر تو راسته کار یوسف گردن شکسته است اما چون توفیق خوندن این مطلب رو نداشته ٬ بنده قبول زحمت میکنم و از جانب اینشون راه کاری در جهت رفع مشکلاتت (فراز آخر فرمایشات تون رو عرض میکنم !) تقدیم میکنم :

هر چند که تا امروز تو چهارتا عروسی دیگه هم رفتی اما پیشنهاد میکنم که در مراسم های آتی ٬ در صورتی که مشکل دوش و لباس داشتی ٬ از هر جفتش صرف نظر و بدون دوش و بدون لباس مجلس ملت رو مزین کن .. تازه اینجوری حتما مشکل گوش های سنگین مادربزرگت هم حل میشه .. در واقع با یک تیر ٬ پدر تمام هدف ها رو در میاری
خیلی مخلصیم ..
یا حق

سلام به روی خوشکل و ماهت (((((:

امین باز اومدی تو کار من فضولی بکنی ؟ ((: دلت از دست گیگیلی کتک میخواد ؟ ((:

همین ! همین ! از بس با یوسف گشتی مثل اون فضول و بی تربیت شدی ! :دی مگه دستم بهتون نرسه ، اون از موشی اینم از تو (: همشم زیر سر یوسفه ((: میکشمش

به به خوشم باشه ! حالا ببین داداش به آبجی دستور بده بدون لباس بره مهمونی دیگه چه شود ((((:

من با همون تیر بیام چِش شما 3تا شیطونو دربیارم کافیه برام (((((((:

فدات :-*

حق نگهدارت (:

مونیکا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ

به به بانوی غیبی چطوری؟من فکر کردم رفتی کمک عزرائیل سرت شلوغه نمیای.
عروی چی شد

((= مونی عجب بلایی هستی تو :دی از کجا فهمیدی با عزرائیل میگشتم ؟ ((((:

لباسای شیوا رو کش رفتم ((((((((:

ر و ز ب ه شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ http://hazrat-eshgh.com

حال شما خوبه؟!!

قربان شوما عامو :دی

امین دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام آبجی بزرگه ..

ما رو باش که میخواستیم با کمک تو بقیه رو جمع کنیم .. حالا خودمون میوندیم که چطوری تو رو پیدا کنیم !

هیچ معلوم هست کجایی دختر ..

خوبی ؟! خدایی نکرده اتفاقی که نیفتاده ..
یه خبری از خودت به ما برسون ..

ممنون
یا حق

سلام داداشی جیگر ((:

((= درگیر شرکتم داداشی (: سرم شلوغ شده ، کارا رو سرو سامون بدم میام حتما ((:

:|

قربونت برم ... همین روزا میام از خودم خبر میدم :دی

حق نگهدارت :-*******

محمدوخانومیش چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com/

سلام عیدت مبارک به روزی سر به ما بزن منتظریم

سلام خوشکلا عید شما هم مبارک ((: حتما (((:

رژلب .. پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.delaraaaaam.blogfa.com

چرانمی نویسی

:|

همین امروز می نویسم ! ترسیدم :(((

پ.نون پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://babune.blogsky.com

یه وبلاگ تعطیل..... یه وبلاگ‌نویس نبوده....

نخیرم وبلاگم تعطیل نیست اینم زبونم :|

امین یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

نخییییر ...
این آبجی دیگه واسه ما آبجی بشو نیست !

((= فدای بغضت بشم امین هوشولو (((((((((((:

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

سلامون علیکم و رحمه الله


پس هنوز هم زنده ایی و هم شوهر نسوندی؟!

.
.
.
کشتی ما رو با این بر باد رفته

آقا به هر حال خیلی 4کریم

چیچیو سلامون علیکم صبر کن چادرمو سرم کنم ((= بیا تو بابا چادرمو پیدا نکردم :دیییییییییییییییییی

ها :دی مگه چیه ؟ دلت میخواست میمردمو شوور میسوندم ؟ ((=


خیلی ها رو کشتم حالا ببین (:

مرسی ((((((((((:

جعفرالدین شاه زند پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

تعطیلش کنید...
مطالب را به روز نمی کند...

امضا:

نمیخوام :((

اِهههههههههههه

اخمو :دی

مناددددااااا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ق.ظ http://meykade313.blogfa.com/

سلام گلم
همین جوری دیگه
برام دعا کن
باشه؟
-
آفرین بچه حرف گوش کن!

سلام عزیزم (:

باشه (((:

ممدم ممد اهوازی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com/

به ما سر بزن به روزیم

باشه (:

شکوفه دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ق.ظ http://me667.persianblog.ir

سلام دوستم وبلاگ کوزت ۳ یادته؟
من همونم

ها ؟ :دی

اِه سلام :دی ها یادمه ((:

خاطرات من پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.dokhtare-babaaa.blogfa.com

سلام
خوب موقعی سوخت این ریش تراش!!روز پدر نزدیک میتونی واسش بخری هاااااااااا!!!

سلام (:

راست گفتیا چرا به فکر خودم نرسید ؟ ((=

نیلوفر سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

تو خجالت نمیکشی؟معلوم هست کجایی؟اینجا رو ول کردی به امان خدا؟

:|

سیروس یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ http://sirous.org

سلام مرض گرفته تو هنوز زنده ای
نه حالی ازم می پرسی .. عجب روزگار بدی شده دخمل
خدا خفت کنه حالا کی عروس میشی

سلام سی سیه لوس بی ادب بی تربیت (: مرض هم واسه خودت ((=

زهرمار ! پس اون عمه ات بود توی یاهو سراغتو گرفت خنگ ؟ ((((((:

میزنمتا (:

مونیکا شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ

بفرما اینقد این ژست مرگبارو برنداشتی زدن دو تا مسجدم ترکوندن.خوب شد حالا؟

غلط نکنم آخرش صداش درمیاد تو کجا رفتی زیر آبی

((= خدا خفه ات کنه مونی (:

زیر آبم ((((((((((((((: صدامم در نمیاد :دی مونی تو خوبی ؟ (:

بابک خرم دین چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.ashtaad.blogfa.com

درود
من در وبلاگم درباره چگونگی پیدایش جهان پس از مرگ در ادیان مختلف نوشتم لطفا" آن مطالب را بخوانید و بگویید نظر شما در این باره چیست
با تشکر[گل]

درود (:

ها ؟ (:

ترمه سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://chatresefeid.blogfa.com

آخیش
خندیدم
مخصوصا از دست مامان بزرگ
این مامانت هم خیلی باحاله

ترمه جونم (((((:

jeyowich.........دائی گیگیلی که الان داینا دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

الان یعنی من یه ساله از وقتی برگشتم دانشگاه بلاگت و نخوندم .
الان یعنی یه سال گذشته.
الان یعنی نیستی یعنی اینکه خدا بیامرزتت
الان یعنی اصلا یادت هست من کی بودم:دی
الان یعنی ......
الان یعنی......

پ ن: نتیجه اخلاقی
عطا شروع شددددددددددددد

http://salamnima.blogfa.com/

بیخود کردی (:
جدی ؟ :دی
کوفت (: زبونتو گاز بگیر بی تربیت من زنده ام ((:
نه :دی
:|

عطا کی باشه ؟ پسرته ؟ (((((((:

میسی (:

پ.نون دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام، هیچى! اخلاق مسئولان به غیرمسئولان سرایت کرده. همه رفتن تو کار وعده وعید . کجایی الان؟ اصفهان شیراز بوشهر استانبول کوالالامپور ماه شهر یا چى؟

سلام پ.ن جونم ((:
من الان شیرازم ((: دعا کن سال دیگه ایران نباشم خب ؟ آفرین ((:

[ بدون نام ] دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ق.ظ

سلام دوست عزیز
با تشکر از شما به خاطر داشتن وبلاگی به این خوبی، واقعا به شما تبریک میگم و مطالبتونو تحسین میکنم.
وبلاگ خیلی مفید و پر باری دارید با مطلب پربار و ارزنده . و یه نویسنده پربار و ارزنده . و کلن پر بار و ارزنده .
از مطالب شما خیلی لذت و بهره بردم، جون عمت به منم سر بزن خواهش میکنم، تو رو خدا، گیگیلیو کفن کنن اینشالا به همین وقت عزیز دم دمای سحر بزارن سینه کش قبرستون مدیون جدم باشی اگه سر نزنی ،
حالا اگه سرم نزدی حداقل یه لگدی مشتی پس گردنیی ...خلاصه یه چیزی ...حداقل یه بوق بزن ، ضایع نشیم__ دی:

یکی از شهروندان

سلام و کوفت سلام و درد بی درمون سلام و مرض
معلومه کدوم گوری هستی بی تربیت ؟ به خدا دستم بهت برسه میکشمت دعا کن نرسه ((((((((((:
زهر مارو به منم سر بزن ! مگه توی نت هستی نکبت ؟ با اون وبلاگ بی ریختت :دی اوفففففففففف خیلی دعوات کردما ((: خوبی حالا ؟ :دی نکشی منو ((=

خودت بمیری لوس بی ادب (:

شهروند و مرگ (:

صمد سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

احیانا شما مرده اید..؟؟ چرا نیستید..؟؟؟

خودت بمیری ((((((((((((:

پدر(نم نم) سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

چرا خانوما باید همیشه خوشگل و مرتب باشند ولی آقایون تا می‌آن یه صفایی به خودشون بدن باید حتما قراری با کسی داشته باشند؟

چون آقایون معمولا کثیف و بوگندو هستن ((: حالا فک کن چی شده که یه آقایی تمیز بشه و به خودش برسه ((= لابد عاشق شده دیگه :دی و قرار ملاقات داره ((: البته باز خرش از پل بگذره همون بوگندوئه سابق میشه ((=

شکوفه یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ق.ظ http://me667.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد