شرمنده اخلاق ورزشی گراهام بل

من آدم رکی هستم با کسی هم رودرواسی ندارم ولی به تلفن که میرسم ادبم گل میکنه در حد استاد ادبیات !! در مورد تلفن زدن و تلفن جواب دادن قوانین خاص خودمو دارم یکیش اینه که تماس گیرنده باید به صحبت تلفنی خاتمه بده نه اونی که مورد تماس واقع شده ، خوش ندارم به تماس گیرنده بگم کاری برام پیش اومده بعدا خودم باهات تماس میگیرم مخصوصا اگه این تقاضا یه ثانیه بعد از سلام کردن باشه خوشمم نمیاد کسی این رفتار رو با من داشته باشه ، تماس تلفنی زمانی صورت بگیره که آدم کار مهمی داره یا اگه واسه احوالپرسی باشه فقط 3 دقیقه ، و چندتا بند دیگه که متعاقبا اعلام میشه (: حالا بعضی وقتا گیر آدمایی میافتم که مکالمه کوتاهشون کم کمش نیم ساعت طول میکشه منم کاری برام پیش اومده که باید تلفن رو هر چه زودتر قطع کنم اما نمیکنم (واسه چراش رجوع شود به بند 1 ) تنها راهی که به ذهنم میرسه اینه که از هر چی گفت و هر چی پرسید من فقط بگم آره یا نه فوقش دیگه بگم حق با شماست ، دیگه توضیحات اضافه ندم که بحث طولانی تر بشه ولی طرف از رو نمیره و مدام ازم میپرسه چرا حس و حال نداری از چیزی ناراحتی و شروع میکنه به مشاوره دادن :( بعد دعوام میکنن که چرا تلفن جواب نمیدی وقتی همه ما دستمون بنده ! خب من از تلفن واسه همین چیزاش می ترسم ، واسه همیناست که بیشتر وقتا موبایلم رو سایلنته یا اگه نباشه جواب نمیدم ، بارها اتفاق افتاده که موبایلم شارژ نداشته خاموش مونده و من متوجه نشدم وقتی روشن میکنم میبینم کلی میسکال و اس دارم ((= حالا با این اوصاف وقتی کاری بهم محول میکنن ازم توقع دارن که با اس ام اس کارا رو رفع رجوع کنم !!! به نظر شما چه اعتباری به من هست ؟ اونم من که اگه مثَل اون توپی باشم که به سر طنابی وصله و موبایل مثل اون نقطه ثابتی باشه که سر دیگه طناب بهش محکم وصل شده ، و منو حول موبایل بچرخونن با نیروی گریز از مرکز از موبایل فاصله میگیرم ! موبایل پارامتر متغیره میتونه به جاش تلفن ثابت و تلگرافم باشه :ا


مدتیه پاک گیج شدم مثلا قرص رو بدون آب قورت میدم و دلیلش هم اینه که تازگیا اول آب میریزم تو لیوان بعد میرم سراغ قرص ، حالا تا لیوان آب رو برداشتم سر کشیدم بعد که میام سراغ قرصها دیگه جا ندارم دوباره آب بخورم و قرص رو بزور قورت میدم :| یا مثلا دو روز پیش که سوار ماشین شدم برم شرکت خواستم کلاچ رو فشار بدم دیدم پام بهش نمیرسه (عادت دارم با نوک کفشم فشارش بدم ) بعد متوجه شدم دمپایی پوشیدم اومدم تو کفشمو بپوشم یه لنگه اشو پیدا نمیکردم تازه بعد از ده دقیقه گشتن فهمیدم یه لنگه اش تو دستمه :دی واسه همین شیوا تازگیا منو لیلی صدا میکنه ((=


نتیجه اخلاقی : توی شرایطی این پست رو نوشتم که شیوا توی اتاقش داره ویندوز نصب میکنه و دقیقه ای یه بار میپرسه بزنم نکست ؟ بیا ، بیا بیا ، و منم مجبور میشم برم و برگردم 2 دوخط بنویسم ..

نظرات 6 + ارسال نظر
Mina جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

خیلی باحال بود!!!
دقیقا برعکس من :D

یکی مینا رو از پریز بکشه بیرون

فاطمه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

مرمر
یه چی بگم آماده ای

اینا علائم پیریه:دی

نیگا ببین موهات سفید شدن دندوناتم سیاه!!!

تازه آلزایمرم داری خودت نمیدونی




چطوری مرجان جون!!!

آخه موضوع اینجاست که مال همین یکی دو سال نیست که من از بچگی این شکلی بودم

من خوبم تو خوبی ؟ (:

ناصر شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ق.ظ

اینا همش درد بی شوهریه ! چرا بهت برمیخوره ؟ راست میگم دیگه

ناصر یکمی خودتو بیشتر بهم معرفی کن بگو صاحب کدوم وبلاگی کی هستی که خراب شدی رو وبلاگ من ((=

ونوس شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
کلا تلفن موجود جالبیه!

ونوس (((:

پت یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

اگه پشت خطی داری میتونی از تلفن دیگه به خودت زنگ بزنی و به طرف بگی که پشت خطی داری!!!! من واقعا شرمنده ی این رذالت هستم اما اگه واقعا انقدر رو دربایستی داری یه راهش اینه!

چرا تو شرمنده باشی پت ؟ روده درازا باید خجالت بکشن

شهروند لنگه به لنگه از بندر لنگه یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

پیرامون این دوتا پست
"شرمنده اخلاق ورزشی گراهام بل" و "ویبره"
خیلی به صورت خلاصه بگم که .... تو چقدر خورده فرمایش داریدختر؟

هی باید اینجوری باشه اونجوری باشه نخنده تپق نزنه دس تو دماغش نکنه اصغرو بوس نکنه به پیشی دس نزنه موقع تیلیفن اینکارو بکنه اون کارو بکنه سلام بده در یک تایم خلاصه کنه خودش خداحافظی کنه .......
اوووووووووووووووووووووووووووووووو
...... نوبرشو آوردیآ آ

وای وای وای
خدایا توبه توبه
نصیب گرگ بیابون هم نشه همیشه نوبری
والآ آ

دائآش یِ قلیون میز شوماره ی 4 ور منه
بزن مرمرو بزن روووشن شی تنباکوش اصله خوانساره

اینا خورده فرمایشن ؟ شهروند ؟ خب همه که مجبور نیستن اینایی که گفتم رو انجام بدن ولی اگه بدن خیلی آدمن :دی
تو اینو میگی ؟ من میگم خدا گرگ بیابون رو هم گرفتار مردا نکنه ((=

وقتی قلیون میکشی دودشو تو صورت مردم فوت نکن ! به آدما خیره نشو ، حرف هم زیادی نزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد