پست پیچ دار

انگاری همین دیروز بود که وبلاگمو دیلت کردم (: یادش به خیر خب حالا همش یه سه ماهی تو پست زدن تاخیر داشتم بخواین غر بزنین این وبلاگو هم دیلت میکنما گفته باشم ! جون تو الان پتانسیلم واسه حذف وبلاگ زیاده ! اگرم بگین خب به دَرَک که حذفش کنی ، اخلاقم مگسی میشه دوباره یه پست بی ناموسی مث پست قبلی میزنما میدونین که وقتی قاطی کنم قاطی میکنما نگین نگفتی :|


هنوز توی فلسفه و دلیل خلقت مردا گیج میزنم ، بعد میان میگن زنها موجودای پیچیده ای هستن نمیشه فهمیدشون ! خب همه ی همه ی قِلِق زنها به اینه که دوست داشته بشن و دوست بدارن ، همه جیک و پیکشونم صادقانه میریزن رو داریه و به عشقشون میگن ! بازم پیچیده ان ؟ مردا چی اونوخ ؟ واسه اینکه پیش تنهاترین عشق «هاشون :دی» لو نرن صدتا دروغ پشت سر هم میکنن جوری که خودشونم خنگ میزنن همه چیو قاطی پاتی میکنن آخرش (البته منظور از آخرش یعنی بعد از گذشت چندین قرن ) پیشِ همه اون تنهاترین عشق «ها :دی» ضایع میشن ((= تازه وسط اون چندین قرن ، کلی معما توی مخ اطرافیان و دوست و آشناشون میگذره که همش هم بی جوابه ! حالا کی پیچیده و مرموزه ؟  آقایون بسه جوش نیارین خودتونو هلاک نکنین ، باشه بابا ما زنها پیچیده ایم :دی اینم بدونین مُختون تاب داره که نمیتونین این پیچیدگی رو درک کنین ((=


نیست خیلی وقته نیومدم سراغ وبلاگم دیدم یکی پیغام خصوصی داده و گفته که اونم مثل من گیگیلی داره (: نمیدونم پسره یا دختر اما اینجور که از طرز نوشتنش بر میاد انگاری پسره ! نه دختره ! شایدم پسره ، نمیدونم ، بالاخره یا دختره یا پسر اینو مطمئنم


نتیجه اخلاقی : هیچی فقط اینکه آقایون یه خورده مخ داشته باشین ((=

نظرات 5 + ارسال نظر
ایرمان سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

یغلوی

نمیدونم چی گفتی ولی محض احتیاط : خودتی ((=

پ.نون چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ http://babune.blogsky.com

هوی شیطنت! کجایی؟
مهلوم هس؟ بزنم گیگیلیتو کیدنپ کنم جز جیگر بگیری؟

من هنوزم می‌گم زنها پیچیده‌ن عین، عین،... امممم عینی ندارن بس که پیچیده‌ن!

اونجا رو نیگا! اون بالا!! بنگ!!

خوب خوردی؟

بازم می‌زنما!!

فکر کردی (: دیدی وقتی داشتی منو میزدی چجوری گیگیلی زد تو پات و در رفت ؟ (((:

خیلی لوسی خیلی خیلی خیلی (: گیگیلیه منو بدزدی ؟ بازم فکر کردی (((:

پس مردا پیچیده ترن ((=

بیخود (:

مونیکا دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ

به علیک سلام خانم غیبی.تو نسبتی با امام زمان نداری احتمالا؟
می بینم که با کمال روداری اومدی تازه واسه ما داری عربده کشی و نفس کش راه انداختی می خوام ببینم جرات داری دیلیت کنی یا نه داداش
حالا با این مردای بنده خدای طفلی چیکار داری بیچاره ها خوب خلقتشون اینه دست خودشون نیس اذیتشون نکن
من که آخرش می فهمم تو کجا زیر آبی میری

آره من داداششونم ((=
مونی جونم سلام خوبی بلا ؟ :دی

ها

مردا اذیت نمیشن اصلا مونی جون غصه نخور (: مثل سوسک میمونن که هرکاریشون کنی سرشونم ببری بازم زنده میمونن ((=

یکی از شهروندان عزیز چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

با تشکر از ابراز درد و مرض
الان کار دارم، میام سر فرصت تاکسی ترمیت میکنم بعدش پوستتو میکنم داخلش کاه میریزم میزنم سر در بلاگ اسکای که درس عبرت بشی برای بقیه خانوم ها و ضعیفه جات
کارت به جایی رسیده که بگی مرد واسه چی افریده شده؟!!
..
.
دارم برآت

شهروند

درد و مرض بخوره تو سرت بی تربیت ((=
به همین خیال باش :دی اصلا تو کوفته قلقلی میخوری که پوستمو بکنی (: واسه من خط و نشون میکشه ! هِه اینو ((:

بازم میگم ((=

عمرا :دی

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

مرمروکی حالا از شوخی گذشته دیلیت نکن
خاطره هست همه ی اینا
سر پیری میشینی اینارو میخونی
خلاصه بد نیست بذار بمونه
من که هرچیو دیلیت کردم دور از جون مثه چیز پشیمونم

نه بابا شوخی کردم (:

میگما (: بمیری تو شهروند ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد