اصابت یک فروند ...

اصلا فکر نمیکردم کلاس زبان انقده وقتمو بگیره وقتی فکرشو میکنم فقط موقع غذا خوردن و دستشویی رفتنه که انگلیسی دست از سرم برمیداره ! اما نه گاهی توی دستشویی هم فکر میکنم که توی دیسکاشن جلسه بعد چه موضوعاتی رو پیش بکشم ..... میبینین تو رو خدا ؟ توی خوابم یا زیر برج ایفل واسادم یا کنار آبشار نیاگارا و مجسمه ابوالهول و دارم با توریستا گپ میزنم .....یه مریخ رو هنوز نرقتم که اونم میرم ایشاا... ! البته اگه تا اون موقع این بابک شیطون بلایی سرم نیاورده باشه ! امروز داشتم باهاش بازی میکردم یعنی من نشسته بودم رو کاناپه اونم ازاتاق روبرویی با سرعت میدوید میپرید تو بغلم همچی شدید میپرید و گردنمو می چسبید که یکی دو بار دوتایی با هم افتادیم رو زمین دفعه آخری تعادلمو از دست دادمو سرم محکم خورد زمین یعنی تازه فهمیدم که کله ام از نارگیلم سفت تره ! به جانم خودم ! اگه نارگیل بود حتما شیکسته بود .. ییهو شیوا از اتاقش پرید بیرون گفت زلزله ! آخه صدای برخورد جمجمه به زمین کجاش به زلزله میخوره ؟ یعنی انقده شدت اصابت کله ام به زمین زیاد بوده که ساختمونو لرزونده بابا ایول به کله ! حالا از عصر تا حالا  همش تو فکرم نکنه برم تو کما یا خونریزی مغزی کنم ! همش حس میکنم حالم داره بهم میخوره .. والا ! حالا تا ۲۴ ساعت صبر میکنم اگه طوریم شد و مردم که هیچ ، اگه هم هیچ طوریم نشد بازم هیچ ، ولی اگه بالا آوردم یا رفتم تو کما میرم پیش دکتر ... پس من رفتم با اجازه اتون ! کجا ؟ ......... تو کما !

 

نتیجه اخلاقی ۱ : من آدمه پر دل و جراتی نیستم بوخودا ! دعا کنین اگه رفتم تو کما ، برزخی ها جلو روم ظاهر نشن چه از نوع خبیثه چه از نوع غیر خبیثه ! من میترسم    

 

نتیجه اخلاقی ۲ : به نظر شما اون کشیده ای که پوتیفار به زلیخا زد کمی دیر هنگام نبود ؟ اون موقع که یوزارسیف با شهادت کیسین بی گناه شناخته شد و پوتیفار اومد به سمت زلیخا ، من اون موقع منتظر بودم که پوتیفار به زلیخا سیلی بزنه ، نه سر ماجرای اون ترنجها و زنهایی که دستشونو بریدن ! البته شاید توی واقعیت این شکلی بوده ! اگه اینجوری بوده جدا برام سواله که چرا پوتیفار خدا بیامرز حس نکرده که کمی زودتر از این به زلیخا سیلیشو بزنه ؟!

نظرات 30 + ارسال نظر
سلام زاده دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ http://salamzadeh.blogsky.com

با سلام
دوستان لطفا در نظرسنجی وبلاگ بنده شرکت کنند.
با تشکر
سلام زاده

سلام

خدمت میرسیم

میثم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ http://mee04.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری
این پستت هم خیلی خوب بود.
اگه واقعا دوست داری با راحتترین کار پولدار بشی برو به آدرس زیر:
http://www.oxinads.com/?a=17691

مطمئن باش واقعیه.
تا حالا کسی پشیمون نشده.

برای فعال شدن حساب شما, باید کد های تبلیغاتی متنی و گرافیکی را در وبلاگ های خود قرار دهید.
برای انجام این کار کد ها را از سایت بگیرید و داخل ویرایش قالب خود قرار دهید
اگر هم نخواستی پولدار شی, بازم به ما سر بزن.
ممنون

سلام عزیز
مرسی
بازم مرسی

نه باباا ! :دی

خدمت میرسیم
دیدار بعدیه ما در سان فرانسیسکو :دیییییییییی

دل‌زده دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://delzadeh.wordpress.com

بوتیفار هم لابد سرش به زمین خورده بوده که به کما رفتنش تاخیر داشته!!!

:|

پ.نون سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://babune.blogsky.com

سلاااام! خوش اومدی! عجبی از شما! نه نترس! البته تشبیه خانم جوانی مثل شما به بادمجون قطعا از ادب به دوره ولی بالاخره یه جوری باید بگم که تو به این هی‌هیا طوریت نمی‌شه یا نه؟ :)

کما مگه شهر هرته! هرکی را گم کرد فرت فرت بیاد بره توش؟

الان دیگه اینگلیسیت توپ توپ شده؟ الان لهجه‌‌ت انگلیش انگلیشه یا امریکن انگلیش یا اصفاهونین انگلیش؟ ;)

الان اومدی که بمونی یا دوباره بینگ می‌خوای بری به غیبت کبری؟

سلااااااااااااااااااام پ.نون جونم :)))
لوووووس ننر اینگیلیسی اینگیلیسی ((= واسه رو کم کنی هم که شده من باید برم تو کما ! من رفتم سرمو محکم بکوبم به دیفال ((=

میکشمتا میکشمتااااااااااا ماماااااااااااااااان :(

ها :دی تازه میخوام برم توماسو پیداش کنم ببینم نمیتونه کاری کنه منو ببره کانادا :دی

سعی میکنم نرم تو غیبت :دی

آرش (پلنگیییییی) سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ http://pal65.wordpress.com

اون خدای من بوده که مختو کوبیده به زمین تا تو باشی دیگه بی خبر نذاری بری
سنگدل
بی عاطفه
بی مروت
نمی خوام اصن قهر قهر

:| واقعا ؟ :|

اِه
اِهه

اِههه

نااااااااازی قهر نکن حالا پلنگیه ملوس :-*
میدونستی پلنگا وقتی قهر کنن پیشی و ملوس تر میشن ؟ :دی

عادل سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام کوکنت.
بابا بد نخون منظورم این بود بابا نارگیل.
چطوری مرجان.
من موندم از این همه اتفاقاتی که تو زندگیت میفته چطور زنده میمونه؟(ایشالا هزار سال زنده بمونی در کنار خونوادت)
الان از گوشت خون نیامده؟؟؟یاد یه جوک افتادم که طرف .... بوده .... میشه از گوشش خون میاد.مطمینا از گوشت خون نیامده
این همه میگن از این بازیای خطرناک نکنین.بازم.
یه وقتیم به ما بده واسمون کلاس ترجمه بذاز
آخه لازمه
در هر حال مواظب باش کارای خطرناک نکن.
راستی از بند تومبون چه خبر؟تا هستم یه آپ ازش بزار ببینیم چه میکنه؟چه بلایی سرش آوردی

سلام استروبری :دی نه نه گریپس :دییییییییی

مرسی قربونت ملوان جونم :)
((= بچه که بودم بس شیطون بودم (که هستم هنوز) همه بدنم زخمی زیلی بود هر موقع مامان میبردم حموم ۶۷۷۷۷۷۸۸ تای بدنمو نمیذاشتم لیف بزنه ((=

من نفهمیدم معنیه جوک رو ! میشه بدونه سانسور بگی ؟ ((=

باشه حتما :)))))
کش تنبونم آخ خوب شد گفتی ! ازش مینویسم :))))

گیلاس سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

منم برام این سوال مطرحه که چرا تو انقدر زود یاد نتیجه های اخلاقیه فیلما میفتی!!!
اینم از فواید زبانه؟؟؟
ماااااااااچ

چون من عشق سینمام :دییییییییی
ها :دی

فداتتتتتتتتتتتتتتتت

قزن قلفی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

گمونم این جناب بوتیفار ! یا حالا هرچی ! از اهالی محترم خطه سرسبز شمال کشوره ! عزیز دل راس راس وایمستاد زنه بهش بگه من عاشق یوسفم !

به عبارتی یعنی رشتی بوده :دییییییییی

آخه بس که یوسف ملوس بوده بهش حق میداده عاشقش بشه اما ته دلش راضی نبوده ((=

jeowich..دایی ـه گیگیلی جان سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام علیکم

عجب .این مشکلات اصابت برا اکثر اونایی که بچه کوچیک تو خونشون رفت وآمد میکنه هه. حالا نوع اصابت فرق میکنه . یکی کله رو میکوبونه به زمین یکی هم با بیل میزنه تو سر آدم مثل این گیگیلی خودمون. یه موقع هم انگشتت و فرو میکنه تو چشم آدم .

نتیجه اخلاقی 1 . بادمجون بم چی؟

نتیجه اخلاقی 2 . خوب اینا که اصلا روایت رو عوض کردن اتظاری نمیره ازشون . این زاغارتسیف هم شورشو در اورده

داغونه دیگه

علیک ؛)

اوهوم ... تازه گیگیلی اگه موقع عصبانیت مهر و عطوفتشو هم تاثیر بده از بیل فقط ! استفاده میکنه (((= دقیقا ! موقع کل کل کردن مرتب از تکنیک انگشت در چشم استفاده میکنه (غشمولک)

نتیجه اخلاقی ۱: زهر مار بی لوس تربیت

نتیجه اخلاقی ۲: باز اومدی تز دادیا

میکشمت

lvlasiha چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ http://lvlasiha.BlogSpot.com

اون پس می خوای خارج..خارج کجا بره؟؟خداییش زبان انگلیش باز فراگیریش راحته..اما حواست باشه آملیکا می ری یا کشور انگلیشی اغفال نشی فردا فیلمات در بیاد.. =)) تازشم اون جا رفتی یه پارتی ردیف کن منم بیام باهم میله ای برقصیم!! =)) جانم؟؟؟؟!!! =)) =))
منم کله ام یه چند باری ضربات زیادی خورده تا حدی که فک کردم مردم..اما می دونی جمجمه خیلی محکمه..یعنی بیشتر از اون چیزی که فک می کنی!!
پس به جمع ضربه مغزی ها خوش اومدی..این ضربه ها آدمارو خل می کنه..پس ه جمع خلا خوش اومدی!! =))
یاد فیلم اره ۴ افتادم..که مغز یارو رو می شکافتن و اون عمل مغز که با دیلر کله یارو رو شکافت..اون جا فهمیدم چقد مغز یا همون کله محکمه!!..
تازشم دکتر بری یا نری فرقی نمی کنه..اگه آمبولی بشی و لخته تو کله ات سبز بشه درمانی نداره جانم..می دونی که من الان مردم و از عالم برزخ دارم کامنت می دم!! =))

+من اون سریالو نمی بینم..اما تصمیم گرفتم به زلیخا پا بدم و این داستان تاریخی رو دوباره کارگردانی کنم.. =)) پناه بر خدا!! نعوذبلا.. :((
چه عذاب وجدانی گرفتم..آخ مغزم..بوووووم!ترکید.. =))

یوزارسیف :دی اینو حتما به خاطر بسپار : من اگه روزی برم خارج شما کته کله ها رو دعوت میکنم بیایین تا همگی با هم آبروی هرچی ایروونیه رو ببریم ((= فک کن مثلا بریم کانادا ((= مطمئنا به کره مریخ تبعیدمون میکنن ((=

ضربه مغزی ها ((=((= غششششششششمولک

آره منم توی فیلم دیدم که دکترا واسه جراحی مغز با یه اره مخصوص پزشکی جمجمه رو اره میکنن :(

یوزارسیف جونم ! هوای برزخ چطوره ؟ :دییییییی

میکشمت :دی

منا چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com/

چطوری؟
کما رفتن چطوره؟
من نمیفهمم تو چیکار به کار مردی داری که زنش بهش خیانت کرده هان؟
مگه تو بلانسبت فوضولی؟
دلش خواسته اون موقع سیلی بزنه
اصن دلش خواسته نزنه
به ما چه

خوبم :دی

بد نیست جاتون خالی ((=

مونا میام خفه ات میکنما ! بعد اینهمه مدت که وبلاگمو خوندی هنوز نگرفتی که هر چیزی به من ربط داره ؟ ((= پوتیفار باید سیلی میزد حالا که نزده خودم به هردوشون میزنم ((=

ونوس پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام دختر گلم.میگما مثل اینکه خیلی به سریالای تلویزیون علاقه داری.به مامان بابا ممدی رفتی.اصلا به من نرفتی در این مورد.

سلام مامییییییییییییییییییییی :دی

جدی ؟ :دییییییییییییی

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.my-style.blogsky.com/

سلام،
جالب می نویسی . چند تا از نوشته هات را خوندم و به نظرم صمیمی و بی ریا بودن. به طور کلی وقتی کسی عمیق باشه میتونه حوادث کوچیک زندگی را هم تبدیل به نوشته های خوندنی بکنه. تو خیلی از نوشته هات دیدم که یه موضوع کوچیک و یا چندلحظه را در نظر گرفتی، زوم کردی و بعد دربارش نوشتی.
تقریباً منم همینطورم که در باره اتفاق های روزمره تا مدت ها بعد فکر می کنم و سعی می کنم بینش و درک خوبی نسبت به اون لحظه پیدا کنم. اینکه تو دهن من چی گذشته و اون اتفاق چه طوری رخ داده. موفق باشی.

سلام :)
مرسی .... خوشحالم که نوشته هامو با دقت و ریزبینی خوندی :) خدا رو شکر خواننده های وبلاگم اگرچه خیلی تعدادشون کمه ولی همین تعداد کم از سر علاقه نوشته هامو میخونن و این منو خیلی خوشحال میکنه :)

ممنونم :-****

sully شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

اینقد ورجه وورجه نکن خوبیت نداره ننه!
نتیجه اخلاقی 1- قدرت زلزله رو چطوره اندازه گرفتی؟
نتیجه اخلاقی 2- اینهمه زلزله توی دنیا میاد، نتیجه اصابت کله دخترای وروجکی مث سرکاره؟
نتیجه اخلاقی 3- راستی زلزه بم چند ریشتر بود؟

:|

از شدت لرزیدنه ساختمونمون :دی

آره :دییییییییییییییییی نیشمولک

۲۰۵ ریشتر ((=

بارباپاپا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام خدا نکنه بریی تو کمااینجا چرا ای کن بوس ندارهدر مورد بوتیفار و یوزارسیف اینا همش افسانه س زیاد سخت نگیراما یوزارسیف گفته اگر به جای کتایون ریاحی هدیه تهرانی زلیخا بود تاریخ را عوض میکردم

سلام باربایییییییییییییییییی :) مرسی :))

:|

واقعا ؟ :دی

((= مگه اینکه یوزارسیف تو یا یکی از پسرای ایروونی باشه که همچین چیزی بگه ((= غششششششششششمولک

الفراررررررررررررررررررررر

پدر دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

احتمالا پوتیفار جد بزرگ رشتیها بوده...

((= دکی تو هم شیطونی ها به وقتش :دی

همه همین نظرو دارن :دی

لیلا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ق.ظ










الهی که ناز خرموشیمو برم :-**********************

پ.نون دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ب.ظ http://babune.blogsky.com

باز که رفتی تو غیبت!!

اما از نوع صغراست نگران نباش ((=

پ.نون جونم حالت خوبه ؟ :)))

برادر علی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://ali.baratian.ir

کجا بودی آبجی مرجان این همه مدت! کلی نگران شدیم...
باز نری تو کما...

دکی من با تو قهرم تا روز قیامت :((((((((( نه نه حالا صبر کن نظرم عوض شد آشتی میکنم :دی

اصن خودت کجا بودی ها ؟ ها ؟ نه ایمیلمو جواب دادی نه کامنتامو :((

حالا خوبی ؟ زنده ای ؟ :)))

گل پسر سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://dr-golpesar.blogfa.com

این نشون می ده شما به شدت کله ی قوی و مستحکمی داری! ایول

:دییییییییییییییی وقتی دکی به آدم بگه ایول یعنی واقعا ایول :دی

سلی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام مرجانی...
کجایی تو ؟
دلم برات تنگ شده...
خونه ی ما که هم اصلن نمییای..
معلومه کجایی؟؟
ها داری زبان یاد میگیری..
منم از ترم دو میخوام برم زبون بخونم:دی

شیوا هم زیادی حساسه هاایا نکنه بی تو کما دیگه اص نیای ؟
در هر صورت خبرم کن..

بوتیفار بی غیرته دیگه..!!
جکشو شنیدی ؟:))
اصن این فیلمه اعصاب منو به هم ریخته...

این زلیخا چرا دس بردار نیس

دیدی عکس واعی یوزار سیفو ؟:دی
بسه حالا برم..
زیادی حرف زدم..
فعلا

سلام سلی خانومه دانشجو :)
دل منم واسه همتون تنگ شده ولی این کلاسه نمیذاره زیاد بیام نت :( الانم قاچاقی اومدم نت مدیرمون رفته ماموریت :دی

آفرین سلی هرچه زودتر زبان یادبگیر که خیلی واجبه جدی میگم :)

نه بابا تو کما هم برم بازم میام :دی

آره شنیدم پوتیفار رشتی بوده ((=

دیدم خیلی خوش قیافه اس ؛)

قربونت برم :-**********

عادل چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

خانوم عشق سینما
میگم وقتی تو دستشویی به دیسکاشن جلسه بعد فکر میکنی احتمالا دیسکاشنه خیلی باید پر سر و صدا باشه .نه؟؟؟؟

بعععععععله :دی

لوس میزنمتا ((=

عادل چطوری خوبی ؟ :)))))))))))))))))

منو برق گرفته!!! چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://meghdadminevisad.persianblog.ir/

سلام
تو بادمجون بمی!
ما هم از این شانسا نداریم!
فقط اگه شانسمون گل کردو رفتی تو کما بگو خانواده حتما خانواده خرما بدن با گردو ملت حال کنن!منم خیلی دوس دارم!
خوب؟!
آفرین!
می تونی تویه وصیت نامت هم اینو قید کنی!
موفق باشی و سلامت!!!!!
علی مدد

سلام مقدادی :)
برو پسر لوس و بی تربیت :دی میکشمت شیطون بلا مگه دستم بهت نرسه ! کله اتو میکنم ((=

تو منتظری من برم تو کما بهت خرما گردو بدن ؟ ای نا........... :(

مامااااااااااااااااااااااااااااااااان :((((((((

قربونت :))))

مهتابی خانوم پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://saaaraaa.blogfa.com

مردی؟
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلت میخواد بیام با پس گردنی بیارمت؟


نکنه عروس شدی هان؟
جون گیگیلی راستشو بگو! عروس شدی؟

زنده ام :دی

:|

نه بابا دومادم کجا بود ((=

جون گیگیلیم هنوز موجردم :دییییییییییی

مجید جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://saddard2.persianblog.ir

کلاس زبان می ری که بری خارج دیگه ؟!!

آره :)) بگو ایشاا... :دییییییییییییی

پلنگ خان صورتی دامت برکاته شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ق.ظ http://pal65.wordpress.com

فکر کردی از یادمون میری؟ فکر کردی چند وقت که به بهونۀ کوفت و زهرمار از دیده بری، از دل هم میری؟ کور خوندی!

پلنگییییییییییییییییییی :)

نه والا ! چون میدونم پلنگی با معرفته پس فراموشم نمیکنه :-**

قربونت برم پلنگی خیلی ماهی :))))))))))))) به محض ورود درست و حسابی به نت اول میام واسه همه پستهات کامنت میذارم :))) حالا میبینی :)))))))))

شاذه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ http://shazze.blogsky

این بچه ها تا آدمو نکشن ول کن نیستن! اینقدر تحویلش نگیر بچه رو، رو سرت سوار میشه :) ببین کی دارم بهت میگم!

جدی میگی شاذه مامانی ؟ خب لابد تجربه داری دیگه :دی
نی نی ها چطورن ؟ :-************

پدر یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

کامنت من کو؟...پاکش کردی یا هنوز تائید نکردی؟

همین الان تاییدش کردم دکی :) فقط دعا کن نپریده باشه ((= اینم نشونه که گفته بودی پوتیفار جد بزرگ رشتیها بوده ((= غشمولک

پرنسس جنی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://hastie.blogsky.com/

مرجان جون یه مطلب نوشتم در مورد خباثت های دوره بچگی ببین دوست داری خاطره بنویسی؟

جونم آبجی مهربونه :)
باشه حتما میام میخونمش ببینم چیه :)))))))))) مرسی

مهدی جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ http://sattarkhan.blogfa.com

سلام روزو شبتون بخیر. وبسایتتونو دیدیم، خیلی عالی بود امیدوارم همیشه همینطور باشه و ما ببینیمو لذت ببریم. موفق باشید.
یادتون نره به وبلاگ منم یه سری بزنید و منو از نظرات ارزشمندتون بهرهمند کنید.
http://sattarkhan.blogfa.com

سلام عزیز
مرسی خدمت میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد