چی دوست دارم چی دوست ندارم ؟!

 

گواش و نگین یه نگاهی به شکلکهاشون در پست قبل بندازن ! 

دوست پاییزی جون منو به بازی دعوت کرده اونم چه بازیی ! همش توی ۲۰ تا کلمه فوقش توی ۲۰ تا جمله کوتاه ، خودتو خیلی خلاصه و مفید به جهان و جهانیان می معرفونی

* ۱۰ تا چیزی که دوست دارم :

۱- سفر (فقط با هواپیما یا کشتی )

۲- لوازم آرایشی (فقط مید این انگلند)

۳- رسیدن به مدارج بالای بالای علمی

۴- انواع کاکائو و شکلات و تنقلات 

۵- دوست شدن با یک جن ! واقعا بعضی مواقع واسه حل بعضی مسائل جای خالی غول چراغ جادو رو احساس میکنم

۶- دوست دلسوز و با معرفت و البته عاقل

۷- تجملات و تشریفات

۸- ارتباط صمیمی با همه اعضای خانواده

۹- کمک به اونایی که دوستشون دارم

۱۰- خواب

* ۱۰ تا چیز یا کَس که دوست ندارم :

۱- آدمای حسود !!!

۲-موجوداتی که توی عصبانیت کنترل اعصابشونو از دست میدن و میزنن به فحاشی و فقط و فقط !!! بند میکنن به اعضای تناسلی و تازه بعدشم خودشونو به فراموشی میزنن یا با کمال پررویی میزنن زیرش !!!

۳- بیکاری

۴- تحصیلکرده های بدون فهم و شعور و ادب و فرهنگ !!!

۵- سستی اراده

۶- فقر فرهنگی

۷- زنهای بی پروا 

۸- آدمای بی جنبه

۹- از اینکه واسه گرفتن حقم تلاشی نکنم

۱۰ - آدمایی که فکر میکنن زن فقط واسه لذت و راحتی مرد خلق شده و از خودش اختیاری نداره

* ۱۰ نفری که دعوت به این بازی شدن :

هیشکی

نظرات 11 + ارسال نظر
پت چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

از مورد ۷ چیزایی که دوست داری میشه کاملا حدس زد اصفهانی هستی!!!!

اصفهونی نیستم شیرازیم جججیگگگر :دی ولی خب شاید تحت تاثیر افکار اصفهونی هم قراریدم :-پی

قزن قلفی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

ما از به تو معرفی مون اومد !
بچه خوبی هستی ! منتها اگه ترشی نخوری !

معنیه جمله اولتو نفهمیدم ! چی گفتی جدی ؟ :دی

((=

سلی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ

سلام مرجانی !
خوبیییییییییی؟
خوندم!
اون پست پایینی ات هم شکلکو دیدم !
چه بامزه !
:دی
باحال بود !
مخصوصا شکلات !
منم دوس دارم

اون ۳ رو هستم !
حالا مدارجو کجا باید بگیریم؟

فدات بشم !
بوسسسسسسسسس

سلام سلی خوشملم :))))))
آره ... تو خوبی ؟ :-*

سلی بیا ببرمت اولوپا ! اینجو نیمشه اوجوری که دلت میخوا مدارجو رو طی کنی درس بوخونی ! ها :دی

غشمولک

شکلاتم بیا باهات قسمت کنم :دیییی به گیلاس ندیا گفته باشم ((= اون خیلی شیکموئه همشو سه سوت برات قورت میده ((=

فدات

لیلا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام مرجانی همشون راسته راست بود فقط دروغ همون بود که ننوشته بودی خوشملم

سلام خلموشی :)))))))))

تو از کوجا میدونی من خوشملم ؟ :دیییی مگه دیدی منو :-پی

گیلاس پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

مرجانی بیا اون شکلات و تنقلات رو با هم نصف کنیم

عمرااااااااااااا ((=

سپیده پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

کی می‌گه بهت می‌خوره که اصفهانی باشی؟! آخه کدوم اصفهانی لوازم آرایش انگلیسی دوست داره٬ مگه اینکه هدیه باشه؟!!! بعد تجمل و تشریفات؟!!! کاکائو و شکلات؟!! کشتی؟!!
نههههههههههه اینا گرونن!!

خیلی باحالی! باهات کلی حال کردیم!

پت میگه :دیییی

حالا نزن بچه رو گناه داره ! پت اومده یه استدلاله اشتباهی کرده .. دیگه تکرار نمیکنه :دییییییییییی

الان پت میاد موهامو میکنه :-پی

قربوت برم تو هم خیلی عشقولی :دییییی
فدات

ر و ز ب ه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

منتظریییمم !!
:دی

خدمت می رسم

دل‌زده جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

چقدر زنانه بود!

یعنی توقع داشتی مردونه بنویسمو بگم : شقیقه بلند و سیبیل و ریش دوست دارم ؟ یا نه دوست دارم صورتمو تیغ بزنم ؟ (((=

به حق چیزای نشنیده :دییییییی

مونا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام ملجانی
بیا بغلت کنم
این اشک شوقه
اونم من بودم پایینی ( خدا رو شکر )
مرجانی به گیگیلی بگو دلم براش خیلی تنگولیده بود.
بگو بیاد براش یه عالمه علوسک خریدم.


راستی از داداش امین پول گرفتم ، من و تو و سروناز بریم لواشک بخریم بخوریم!
کلی رو مخش کار کردم که پول داد!
:دی
مرجان جونم بدو بدو
از همون مغازه ی جلوی محل کارت (!) برامون بخر تا تموم نشده.
:دی :دی :دی

سلام عزیزم :-*****
اشک شوق واسه چی ؟ اتفاق خوبی افتاده ؟ سهمیه بندیه بنزینو برداشتن ؟ :دیییی
کدوم پایین ؟

قربونت برم مونایی :) دل گیگیل هم برات تنگولکیده :)

امین خسیس پول داد بهتون ؟ جل الخالق ! نکنه اکس خورده ؟ ((=

:دی اونوخ مطمئنین چیزیش به شما میرسه آیا ؟ (غشمولک)

یوسف جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

اینایی که دوشت دالی همه دوشت دالن و اینایی که دوشت ندالی همه دوشت ندالن!-از فرمایشتات امام یوسی(ع)

یعنی تو هم لوازم آرایشی دوست داری ؟ :دی یعنی باور کنم طرفدار حقوق زنانی ؟ ((=

چی بود ؟ آهان ! مساوات مساوات ((=

دل‌زده شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ http://Delzadeh.wordpress.com

چقدرعصبانی!

کی ؟ منو میگی ؟

((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد