تِک پُست

خب به کجا رسیدیم ؟ چی می گفتیم ؟ تو پست قبلی از چی گفتم ؟ آها از عمه (: می خواین دوباره از عمه بگم خُلقتون زهرماری بشه ؟ :دی نه حالا حیفه سال جدیده نذاریم نحسی وارد سال جدید بشه ((=


یه زمانی وبلاگ می نوشتم روزانه آپ میکردم ایده از همه جا می رسید به ذهنم ولی الان ؟ بعد قرنی اومدم هر چی زور میزنم دستم رو کیبورد حرکت نمیکنه نگاه !! حرکت نمیکنه ... اصلن همش تقصیر فیس بوکه آدم همه حرفاشو بصورت مینیمال میفرسته اونجا ، باز خوبه از اون برنامه های امروزی ندارم چی بود اسمش ؟ آها واتس اپ و وایبر و از این دست خزعبلات موبایلی ... ملتم خیلی نقطه چین هستنا با اون همه گرفتاری و مشکلات و دربدریی که دارن در همه حال و همه جا موبایله رو نمیذارن زمین ! بابا جز چندتا جوک تکراری لوس و بی مزه مگه چیز دیگه ای اون تو هست ؟ ها ؟ ایناها گیگیلی هم داره بهتون می خنده :دی

اینروزا گیگیلی دلش تبلت میخواد با یه عالمه بازی مزرعه ای از اونا که عکسشو توی پستهای قبلی ازش گفتم بعد با تبلتش بره چین از دیوار چین عکس بگیره :دی


نتیجه اخلاقی : حالا قضاوت با شما ! گیگیلی درست میره راهو یا مردم موبایل به دست ؟ ((:

نظرات 12 + ارسال نظر
به تو چه پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بالاخره اومدی
نا امید شده بودم
ممنون که نمردی هنوز
منم زنده ام
=))))))))))))))))
البته درستش اینه
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

اما من دلم میخواست تو مرده بودی (((=
یادم نمیاد کی بودی :دی یوزی ؟ پلنگی؟ اون اون چی بود اسمش ؟ همون که میخواست خودکشی کنه ؟؟ اَههه یادم رفته اوففف یا اون یکی که دوست یوزی بود ؟ چه خرفت شدم ((((=

به تو چه پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:38 ق.ظ

دلم نیومد با یه نظر برم
می فهمی که ...
حالم بد شد
خیلی ....

باز ومدی اذیت کنی نظرات صدمن یه غاز بذاریا

دِ

به تو چه پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ق.ظ

نیومدی که

زهرمار. آی دیتو پاک کردم حفظم نکردم یادم رفته کی هستی ((=
اصلا حال و حوصله چت و ایمیل بازی و اینا هم ندارم

دیگه بزرگ شدم ((((((=

فرزاد دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:36 ب.ظ http://petti.blogsky.com

یادت بخیر مرجان !

فرزاد گلی ((:

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ب.ظ

بازم خوبه سالی یه بار یه چیزی مینویسی و به آرمان های عَمام خیانت نکردی

ما که کلن کارمون صبح تا شب خیانت به عمام انقلاب خودمون و اینجور چیزاست

خُ کجا بودیم ؟!
آها .. هیچ جا .. هیچ جا ... جایی نبودیم

تو کلن خیانت کاری نکبت :دی

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:36 ب.ظ

اون کامنت قبلی سلام داشت؟! نداشت؟!
داشتآ....

من که میدونم اگرم سلام داشته ورمیداری پاک میکنی میگی نداشت

دیگه مگه تو این مملکت چیزی به اسم صداقت اخلاق و راستی باقی مونده؟! ما هی داد زدیم گلو پاره کردیم ، سینی جر دادیم شعر گفتیم شر گفتیم که ای مردم ای علمای قم من هشدار میدهم فصلی از بی بارانی و بی اخلاقی در راه است...

اما کی گوش داد؟1 کی توجه کرد...

نه من میخوام بدون عآیا این درسته که در

ئه .. عه ... ول کن ... چی میگی .. خوردم آقا .. قرصامو خوردم .. ول کن ....
مرجان من باید برم قرصامو بخورم

نوچ نداشت :دی

باز اومدی غر بی عرزگی هاتو سر من بزنی ؟ بی زبون گیر آوردی ؟ دختر ساده گیر آوردی کچل بی تربیت؟ خرس گنده شدی هنوز بلد نیستی سلام کنی؟

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:39 ب.ظ

این یکی دیگه با سلام

ســـلامُ علیکم و رحمة الله

عآقا این فیس بوکتو به ما معرفی کن بعضی وقتا بیایم یه آزار و اذیتی برسونیم
به جان شهروند خیلی وقته مردم آزاری نکردم ، رو همین حساب حس و حال پیری پیدا کردم ، آقا آدم لگد نزنه زود پیر بشه به چیز میره .. بگو... این بودا
به یغما میره

من که میدونم هزار درصد ذهنت فاسده ... دیگه من ترو بزرگ کردم میدونم دیگه .. فکر کردی میخوام بگم به [...] چیز میره

خب حالا، سلام :|

صبر کن فکرامو کنم بعد :دی تازه زیاد فیس بوک هم نمیرم . بعدم فیسبوکت اگه عکس خودت رو نذاشته باشی عمرا ادت کنم :دی چون پسر هستی میگما واسه دخترا موردی نداره پسرا بدجنسن گول میزنن ((((= ضمنا عکس کس دیگه هم نباید بذاریا من می فهمم :دی

فاسد هم خودتی مفسد فی الارض و السماء :|

[ بدون نام ] یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:48 ب.ظ

ولی بزار یه چیزو جدی بگم
هیشکی نخنده یه لحظه جدی
زشته بابا شص هفتاد سال سن و سالمونه

به قرعان یاد رفتم چی میخواستم بگم

آها .. نه یادم اومد

میخواستم بگم چه خبر احوال؟! خوبی خوشی سلامتی؟! ، بارون میاد اونطرفا؟!.... چرخش میچرخه؟!....روزگارو میگمآ ... بازم ذهنت نره طرف منکرات.... تنورش نون داره؟!... بهارش گل داره؟!

به هر حال عرض ارادت خدمت مرجان خانم
این بلاگ اسکای آیکن گل و بوته نداره وگرنه من یه شاخه رز به شما تقدیم می کردم

البته به قول مولانا در سرزمینی از طلا و زر
"زر به هدیه بردن آنجا ابلهیست"

دوستدار همیشگیت شهروند متمدن بدبختِ بیچاره ی فلک زده ی زمین خورده ی روزگار نامرادهِ ...موتور پیاده کرده ، گیر بکس شکسته ی پلاتین چسبونده ی خلاصه کلن یِ وضیی

نخیرم سن خودتو به من نسبت نده من جای دخترتم ((((((=

آره خوبه میگذره

چه شعر خوشکلی چه ناز ((((:

بمیری راحت شی شهروند (((=

پ.نون دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:45 ق.ظ http://babune.blogsky.com

سلام:) خوبی مرجان جان؟
بعد هزار سال اومدم سری بزن حالی بپرسم .
ارادتمند
پ.نون

سلام پ.ن جون (: کجایی چه میکنی چه خبر؟ باور کن تو فکرت بودما هر چند دیر به دیر میام سراغ وبلاگ. اما خاطرات خوش وبلاگ نویسی و دوستان وبلاگ نویس همیشه توی یادمه ((:

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ

"مفسد فی الارض و السماء"

+++

خب حالا ((((=

[ بدون نام ] یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ب.ظ

اون قبلیه من بودم
شهروند

یاد یه چیزی افتادم ولی تو نخند ، ابرفضی نخند
اون یارو که سوار خر بود زیر عکس نوشته بود بالایی منم

حالا حکایت من شده ، اون قبلیه من بودم
.
.
.
نخند ، مرجان نخند

فهمیدم بالایی تو هستی :دی همون عکس خره و سواره رو میگما ((= حالا خوشحال شدی ؟ خوشحال شو

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:48 ب.ظ

همیشه گیگیلی
-----
نمک نخور

بعله پس چی (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد