آدمای بیکار

آخ که این دوستمون هلاک شد بس "فوت فتیش" رو سرچ کرد و وبلاگ منو زیر و رو کرد ((= منظورم یکی از پستهای وبلاگمه ، نکنه هر موقع قانقاریا میگیردش این پست منو میخونه که ارضاء شه !!!! لازم شد ساعت سرچ کردنشو زیر نظر بگیرم ! باور کنین این پست تحریک آمیز نیست و به قصد دیگه ای نوشته شده ! باز مُرد اون یکی دوستمون که کامنتهای به زبون انگلیسی برا پستهام نوشت ، راجع به طریقه نوشتن تز و فولان و اینا .. ینی روزی دو سه بار این پستهای منو میخونین ؟ بابا عجب بیکاری هستین ! پستهای دیگه ام که خوندنی تره ! حالا سلیقه ها فرق میکنه من خودم از پستهایی که مربوط به شیطنتهای گیگیلی هست خوشم میاد ! جالب شد برام کاش یه روز رو تعیین میکردیم یه گپی راجع به نقد و بررسی وبلاگم داشته باشیم با شما دو نفر ، دور همی ((: ورود عموم آزاد می باشد البته با رعایت شئونات اسلامی خصوصا خواهرای خوچکل و تپل مپل



ها ؟!!

نظرات 16 + ارسال نظر
جکی چان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش نرم‏افزار کامنت‏گذار کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

مونیکا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ http://alma7.blogfa.com

سلاممممممممممممم
آخ جونم دیگه داشتم ناامید میشدم بیی بنویسی
زرنگ خانم هنوز مجردی حال میکنی
من حسابی درگیر زندگی و کارم
تازه رسمی شدم تو کارم خسته نباشم بعد ۹سال
راستی دارم مامان میشم
مواظب خودت باش گلم زود به زود بیا

به به مونی جون خودمون کجایی تو دخمل وبلاگتم ترکوندی که بی تربیت :دی
ها مجردی و عشق و حال ((=
مبارکه ایشالا حالا این نی نی شیطون کی به دنیا میاد ؟ ((: نازی

مونیکا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

مرجان جونم بازم سلام
مجردیو بچسب که عشقه واقعا
نی نی من اولاشه هنوز
ایشالا اسفند دنیا میاد

سلام گل گلی (:
ها :دی
ایشالا به سلامتی (:
راستی وبلاگتو چیکارش کردی مادر آینده ؟

مونیکا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام
نمیدونم وبلاگم چش شده.یه نامه زدم مدیر سایت بینم جواب میدن درستش کنن
فعلا

سلام مونی :-*

نی نی دنیا اومد ؟ اسمش چیه ؟

آدرس وبلاگ جدیدتو بهم بده

پ.نون سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://babune.blogsky.com

سلام مرجانی!!!

خوبی؟

خوشی؟

سر دماغی؟

چه خبرا؟

الان من باید کجا وارد شم؟ از کدوم وری؟؟

:)

خلاصه از اینا ؛)

سلام گل پسری ((:

آره خوبم . تو خوبی ؟

از همین در که اومدی درست اومدی (:

به تو چه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

خودم که سرچ می کنم می نویسم گیگیلی
یاد نگرفتم هیچ آدرسی رو حذف کنم. زیرا به راهای نرفته و اتفاقی رفته و رسیدن های ناگاه باور دارم.
هنوز هم رندم سرچ می کنم و می خونم. هر گاه که بیام بشینم و بخونم.
عجیب نیست ه نوشته هات خالی از روحه. بخشی از جبر جغرافیاییه ... اما تو نشکن . باور کن هنوز برخی به هوای شادی بی گاه و زود گذری از اینجا میشن. خط بکش بر این صفحه به همین پندار.
راستی گیگیلی چطوره ... البته ناگفته پیداست.
بیدارش کن. دنیای بی گیگیلی دنیا نمیشه.
نمک هم نخور :D
یه چیز دیگه هم بود ... :D
فراررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عیب کار از کمبود وقته ، نه نوشتن بیهوده از سر بی حوصلگی و اینا ، اشتباه نکن علی ، هنوز به نوشتن فکر میکنم و نوشتن رو دوست دارم

خوبه مثل همیشه تازه دوست داشتنی تر شده ، شیطنتهاش یه جای دیگه است ؛)

آره واقعا ، تو فقط گیگیلی رو درک کردی و خودم

برو گمشو بی تربیت متوهم (((=

بروسعلی شهروند شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ق.ظ



آرشیو کامل فیلم های جکی چان و بروسعلی دلواری



آرشیو کامل فیلم های بروسعلی
4تا هزار، . ..
آیــــــــــــی بدو بیا آتیش زدم به مالم
به خاطر عِیـــــآلم
بدو بیا ....بروسعلی ....جکی چان

.
.
عِههُ ...هُ ... نمیخری به درگ
چرا فحش میدی ؟!

از دست تو چیکار کنم ؟ (((:

بروسعلی شهروند شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

اَه ه ه ه ه باز این پیله کرد به گیگیلی ...

چیکارش داری ، مگه جای تو رو تنگ کرده آخه (آیکون تبرررررر)

:دی

بروسعلی شهروند شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

آها ... راسی ... کو؟
کو؟

توپل و خوجگل موجگل کو ؟
عینک ور مینه
... آقا دندون مصنوعی برسونید ... شاید لازم شد خوجگلارو گاز بگیریم
.

((((((((((((=

بروسعلی شهروند شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ق.ظ

بازم یادم رفت به چه نیتی اومده بودم
آقا من این راهِ طولانی رو هفت شبو هفت روز یه کله موبیدم اومدم اینا بگم

مرجان به حق پَنج تن و تَن تَن بتتتترّکی

پووووووففففففففف

ترکیدم


خنک شدی ؟ ((((((:

بروسعلی شهروند شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ



خدایا ! پس کی اینو آدم میکنی :|

به تو چه سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

کجایی ؟
ما که جایی نداریم.
تو بیا حاضری بزن

حاضرررر :دی

امیر جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

بعضی وقتا باید بعضی چیزا رو ندیده گرفت تا برای بقیه مهم جلوه نکنن ! الان تو با اشاره ی مجدد به این موضوع دوباره اهمیت این موضوع رو در ذهن بقیه بیشتر کردی ! ;)
خوبی ؟ روبراهی ؟
سلامت باشی

کدوم موضوع ؟ معمولا از موضوعات بی اهمیت نمی نویسم ، این پستم منظور دیگه ای داشت ، اشتباه نکن عزیز (:

مرسی خوبم . تو چطوری ؟
قربانت

[ بدون نام ] جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

مرجان خانم عزیز، سلام و درود
جهت تبریک سال نو خدمت رسیدیم مثل همیشه تشریف نداشتید
بهترین آروزها برای شما و دوستان قدیمی ، اینشالا سالی خوش همراه با آرامش برای همه ی دوستان
رضا مشتاق
.
.

.
پ.ن: الحمدالله من بالاخره یه کامنت بدون مسخره بازی نوشتم، دیگه کله ی کچل و آدم پیرو چه به دلقک بازی
والا بِ خدا

مرسی رضا ، منم آرزوهای خوب خوب دارم برات (:


پ.ن : بسم الله الرحمن الرحیم الان باز دری وری میگه این پسر ، آره آره انگار داری آدم میشی (((:

یک فروند شهروند، صرفا جهت نمونه و اشانتیون چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:10 ق.ظ

دیگه فِک کنم با احتمال 99 ممیز 99 صدم درصد بتونیم بگیم مرجان مرده

.
.
.
خرما
بفرما
دوست عزیز خرما
عاقا خرما
بفرما .. بفرما

سروان و عزیزان وسیله ی ایاب و ذهاب در این مکان (سوء تفاهم نشه از او جور مکان های منکراتی منظور نبود) جهت حضور در قطعه ی هنرمندان بر سر مزار آن ... ایه ایه ... آن دوشیزه ی نوگولِ نوشکفته ایهی ایهی ... فررت مهیا می باشد.
بفرما ئید
با تشکر و قدردانی از خانواده های
صبوری
قیومی
بهلولی
علومی
حضوری
ظهوری
شما کدومی؟!
جانم؟
عمویی؟!
و خانواده ی محترم عمویی

آقا خرما ... بفرما
بفرما .. خانم شما همشو بزن ...
بزن ایشالا چهل تموم شد میریم درکه عرقو کباب
بفرما ... خُ میگُفتین
عهه ... عَ جَ ب
چی .. من ؟
با متوفا نسبتی دارم؟
نَ .. نَ ... هویجوری گفتیم یِ فاتحه ای بخونیم صواب داره
خوب بریم یِ گوشه کنار صحبت کنیم
آره ....
شلوغه .. من می گم بریم خونه ی ما اونجا راحت تر صحبت کنیم
نَ ... عِههِ
این چِ حرفیه ؟


عُ هُ....
چی شد؟!
چیز بدی گفتم؟!

زهرمار ! زبونتو گاز بگیر بی تربیت تا تو نمیری من نمیمیرم هستم تا کفنت کنم (((=

به تو چه پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

سال نوت فرخنده
چرا نمیای ؟

مرسی همچنین

کدوم گوری بودی این مدت ؟ چه مرگت بوده ؟ :دی
گرفتار بودم و هستم ... حالا که اومدم خوشحال شدی نه ؟ جون من ؟ ((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد