باقلا با طعم پرتقال

آهااااااااا خوبیه پستهایی که بعد قرنی می نویسم اینه که اونایی که غیبشون زده ظاهر میشن حتی مرده ها هم از زیر خاک میان بیرون ((=


تا حالا شامپو خوردین ؟ من که خوردم یادمه تا قبل از کودکستان با مامان میرفتم حموم (: از حموم بدم نمیومد برخلاف بقیه بچه ها که حموم رفتن براشون حکم سلاخ خونه رو داره، من یکی زودتر از مامان وسط حموم بودم فقط تنها قسمت بدش وقتی بود که مامان سرمو شامپو میزد و بدنمو لیف و کیسه می کشید :| خب بچه آب بازی دوس داره دیگه نداره؟ از وقتی مامان رو سرم شامپو میریخت گریه میکردم تا آخر، موقع گریه کردن هم شامپو میرفت تو دهنم مزه اش شور بود بعد یهو تلخ میشد ؟؟؟؟؟!  یه بارم از بس جیغ و هوار کردم تو حموم، مامان عصبانی شد بدون شستنم از حموم انداختم بیرون گفت برو گم شو ور دل بابات ((=


میخواستم اینو بگم که دیروز دوغ خریدیم مزه شامپو میداد! تعجب نکنین یه بارم سوسیس خریدیم مزه اسفناج میداد :| این چه وعضشه بابا ما نمیخوایم با طعم خوراکی ها سورپرایز شیم، حرفیه؟!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
شاد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:44 ب.ظ http://itsforme.blogsky.com

سلام
من مجانی فیزیک درس میدم
خیلی متشکر میشم اگر منو به کسانی که فکر می کنی مفیده معرفی کنی
ممنون

سلام
کامنتتون رو که تایید کنم، متقاضیش پیدا میشه

نیلوفر پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ http://ert379.mihanblog.com/

فک کنم دوباره به وبتون میام سایت خوبی دارین
به خصوص مطالبتون عالی هستن
98741

مرسی (:
سه باره و چهارباره هم بیا ((:

شهروند یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ

ماشالآ اعتماد به نفس
طرف خودش از دیار باقی پست مینویسه
میگه زیر خاکیا پیداشون میشه

عمه ات رفته دیار باقی (: حیف من نیست بمیرم ؟ دختر به این ملوسی بانمکی ((:

دقیقا منظورم به تو بود، یه خورده بنال ببینم توی چه وضعیتی بسر میبری؟! از خودت اطلاعات بیرون نمیدی که نکبت

به تو چه یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام
خوبه که زنده ایی!
منم زنده ام !
دلم برای کل کل کردن باهات تنگ شده ...

هه هه هه :|
زهرمار

من هیچ جا نیستم بیتاک هم ندارم خیالت راحت شد ؟ (:

به تو چه یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:48 ب.ظ

نوش جونت خاطراتت
فراررررررررررررر


---------------------------
من چیکار کنم بزرگ نشدم



----------------------------------
وقتی نباید اسمشو ببری نبر

نمک خور

اتفاقا خرسی شدی واسه خودت خبر نداری ((=

پ.نون چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:50 ق.ظ http://babune.blogsky.com



تا حالا چایی سبز خوردی مزه تیپا بده؟؟؟

من خوردم

چای سبز به نظر من مزه خاک کوزه گری میده :دی اصلا از طعمش خوشم نمیاد. چای، فقط همینایی که میگن واسه کلیه ضرر داره ((=
والا :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 03:46 ب.ظ

چه حرفا مگه دست خودمونه نخوایم
توقع هایی داری خواهررررر
-------
حسم قابل وصف نیست

اِهه؟! اینجوریاست؟ خب چه کاریه، نمی خریم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد