دماغ


فرض کنین با مدیر شرکتی قرار کاری دارین وقتی میرسین دم اتاقش می بینین در اتاقش بازه ، میزنین به در اتاقش و صدا میزنین بازم می بینین کسی جواب نمیده ! سرک میکشین اون تو ، و نا گه با جناب مدیر انگشت به دماغ مواجه میشین که حسابی رفته تو فاز خدا وکیلی یه طوریتون نمیشه اسناد و مدارک رو از دست این بابا قبول کنین ؟! مدیر بی ادب ! اما عجب سوژه ای شد به محض خروج از اتاق مدیر ، از همون پشت در اتاقش زنگ زدم مستانه گفتم الان در حال ملاقات یه پسر خوشتیپ هستم خواستی بهت خوش بگذره شال و کلاه کن بیا ! بیشرف بهم گفت تو که از این لطفا به ما نداری همون اول بگو قضیه چیه عیب کار کجاست ؟! میگم خره ! خداییش خوشتیپه فقط وقتی تیک داره یا استرس ورش میداره یا موقع تعجب ، عوض انگشت به دهن ، انگشت به دماغ می مونه (((=

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://zekr.blogsky.com/

سلام
اگرمحبت نموده وما را به جوانان وخانواده ها معرفی کنید ممنونتان خواهیم بود
http://zekr.blogsky.com

چشم (:

خرید اینترنتی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

فرصت کنم حتما (:

دومین جشنواره مجازی کتابخوانی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://attarlibrary.ir

دوست بزرگوار
دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.

مرسی

ناصر سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور ...

ناصر محزون بگردد شادمان روزی ، غم مخور ((:

پ.نون سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://babune.blogsky.com

ها ها ها ها :)))

شانس رو ببین!!

کوفت ((((:

به تو چه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ

چیمون درسته

هیچی :دی

بروسعلی شهروند شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

تو کلن آدم بی ادبی هستی
همش یه چیزی میگی ... چهارتا واژه ی بد میاد تو ذهن آدم
این انگشت به دماغ ... در اصل .. البته ببخشید ...
در اصل اینه
میگن فلانی انگشت به کون در حیرت مونده


البته من هیچ وقت از این واژگان استفاده نمیکنما
همینجوری کاملا بر حسب اتفاق داخل اتوبوس شنیدم ....
خعیلی بی ترتیب بودن مام سریع گوشیمونو پلی کردیم تا این الفاظ ناجورو نشنویم

....اونجور مثه کنیز حاج باقر بربر نگاه نکن .... به خدا راست میگم

تو خودت مرض داری به من چه ! منظور من دقیقا انگشت به دماغ بود اونم نه از سر حیرت ((: بمیری تو ، حالا تو منحرفی ربطش به من چیه

دوباره داری گولم میزنیا (((:

((((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد