من خسته ام ..

خیلی حرفها تو دلمه که اگه بخوام رو کاغذ بیارمشون مثنوی هفتاد من میشه ولی میدونین که همه حرفا رو نمیشه گفت ! بعضی هاشونو میتونی بگی اما گدای گوش شنوایی .. چیزی که این وسط گوش شنوا براش فَت و فراوونه اون گفتنی هاس .. یه موقعی رو دلم احساس سنگینی میکنم اونقدر سنگین که یهو دلم جا خالی میده و اون سنگینیه میافته پایین و این افتادنش یه لرز یه تنش بهم وارد میکنه ، ضعیفم میکنه ، حالمو بهم میزنه .. مثل این میمونه که انگار همه وجودم جمع میشه میاد بالا و از تو حلقم هُلپی میخواد بزنه بیرون .. نه فِک کن ؟! یا به قولی میگن تو دلمون رخت میشورن .. البته نمیدونم چرا گاهی دلم واسه اون روزایی هم حتی تنگ میشه که یه ناراحتیی داشتم ! نمیدونم چرا بعضی وقتا فکر میکنم این دغدغه ها این ناراحتی ها و دلشوره ها باید باشه ! نباشه یه جای کار عیب داره ..  

اینروزا دچار خود سانسوری شدم .. آخ اگه میشد اینجا هر چیزیو نوشت چی میشد .. چند سالی میشه که توی این فکرم یه دفتر ۲۰۰ یا ۴۰۰ برگی بخرم و همه لحظات عمرمو از همون اول از هر چی که یادمه تا الان بدون رودرواسی و ملاحظه کاری با همه اون افکاری که داشتمو دارم نسبت به همه چیز و همه کس ، با همه کارایی که انجام دادمو کارایی که میخواستم انجام بدم و نشد ، بریزم اون تو ! که سبک بشم ، اما هر روز موکولش کردم به یه روز دیگه  

باز مسافرت خونم اومده پایین واسه همینه که دارم پرت و پلا میگم .. ولی در حال حاضر نه مرخصی دارم نه همسفر نه پول ! وضع جیبم خرابه تا اون حد که پشه های جیب سمت راستیم از پشه های جیب سمت چپیم گدایی میکنن ((= 

ولی خب ! بعد از ظهرام همچی خالی از سرگرمی هم نیست ! تازگیا یه بازی کامپیوتری پیدا کردم وای عجب اعتیاد آوریه این لامصب ! ولی من بهتون توصیه میکنم دور و بر بازی مازی نرین که اسیرتون میکنه  ! حالا از من که گذشت ! گرفتار شدم رفت !  یعنی واسه خودتون میگم ((=

نظرات 9 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.filteror.blogsky.com

باسلامی متل همیشه گرم به شما دوست عزیز .
من مدیر وبلاگ فیلترور صادق هستم . داشتم وبلاگتو نگاه می کردم . واقعا عالی . عالی . وبلاگ من هم خیلی مشهوره . وبلاگ من پر از فیلتر شکنه . میخواستم با شما تبادل لینک کنم . اگه قبول می کنی من رو با اسم فیلتر شکن لینکم کن بعد اسمی که می خواهی با آن لینکت کنم رو تو قسمت نظراتم بنویس . به همین راحتی . در ضمن در خبر نامه من عضو شو تا جدید ترین فیلتر شکن ها برایت ارسال بشه . ممنونم . خدا حافظ تا بعد .

مدیر وبلاگ فیلترور صادق www.filteror.blogsky.com

سلام :)

:)

پدر دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ http://drkoochoolooo.persianblog.ir

اگه باز هم دلیلی برای مسافرت نرفتن نداری بگو...اینجا کسی غریبه نیست.راحت باش

((=

به جان تو فقط همین سه دلیل دارم که نرم مسافرت .. والا ((=

مونیکا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://alma7.blogfa.com/

نه یعنی خداییش اینهمه مرثیه سرایی کردی واسه کمبود مسافرت بود؟
میام می کشمت مرجان ها

((=

مونی جونم مونی جونم مونی جونم :دی

عبداله سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

more power to your elbow boddy

thanks :)

قزن قلفی سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

مشکل کسایی مثل ما که مدام میخندیم همینه که بقیه علی بی غم فرضمون میکنن . اینه که گوش شنوا میشه کیمیا ....... همین الان من از یه جنگ خونین لفظی میام که دارم از درون میسوزونتم ولی نمیدونم به کی بگم و درد دل کنم .... حتی دلم نمیخواد به شوهرم حرف بزنم ولی دیگه نمیتونم به اونم نگم که میترکم .....
راست میگی گوش شنوای درست و حسابی اینروزا خیلی گرون تموم میشه .
در مورد دفترچه خاطرات هم من بودم اینکارو نمیکردم . برا اینکه اینجا که مجازی هست و کسی نمیشناستت امنیت نیس وای به حال اینکه دنیای واقعی دفترت بیوفته دست نااهل . بیخیال شو خواهر برای آب درد دل کن

راست میگی قزنی :(
میدونی قزنی ! گاهی وقتا اون گوش رو هم گیر میاری ولی میبینی اونطور که باید درکت کنه تا بتونه باری از رو دلت برداره ، نیست ! اینجور موقع ها هم آدم دلش میخواد کله اشو بکوبه به دیوار :(

اینم حرفیه !

:دی

حیتا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام ملجانی جونم!
یعنی بالاخره توام ازین حسا داری؟!!!
بعضی وقتا با خودم می گفتم خوش بحال این مرجانی که همیشه شنگوله! البته بدون استفاده از آب شنگولی!
میدونی مرجانی مصیبت عظما کجاست؟اونجاییکه پول داری؛همسفرم داری اما بهت مرخصی نمیدن!
ضمنا مرجانی میگم چه دفتر بی تربیتی بشه اون دفتر ۲۰۰یا ۴۰۰برگیه!

سلام عمه جونم :))))))))))

آره والا ! اگه چیزی نمیگم شاید واسه اینه که خوشم نمیاد اینجا بنویسم یا اصلا بذار به حساب این که زیادی تو دارم ! :)

اِههههههههه ! یه جورایی میخواستی بگی خیلی پولداریا ! حالا راست بگو عمه پولاتو کجا قایم میکنی منو گیگیلی بیاییم فنا بدیم :)

عمه جون معلوم شد شیطونم هستی ((=

یه بدهکار یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

می بینم که همچنان غرق در دریای مکاشفات وبلاگ نویسی و وبلاگ گردی هستی واقعا نه خسته!.به من سری نزنی چون که سالهاست مه وبلاگم بی آپه.خواستم از احوالاتت بدونم که اونم خدا رو شکر هنوز سر پایی

به به بدهکار کچل :)))) خوش اومدی سرکار :) کجا بیدی ؟ توی آسمونا دنبالت میگشتیم زیر زمین پیدات کردیم ((=

حتتتتتتتتما میام ببینم چیا نوشتی ((=

[ بدون نام ] شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

تو اینجا نمیتونی از خستگی چیزی بنویسی
چونکه الان دیگه یه شخصیت حقوقی ولو مجازی پیدا کردی و چه بخواهی و نخواهی مجبوری و یا خودتو مجبور کردی به خود سانسوری(( شایدم شاسکول بازی در آورده باشی و آدرس وبتو به دوست یا دوستانی در بیرون از وب داده باشی)) و این کار خودش میشه یه زنجیر بر دور گردن افکار

تو اینجا و با این کاراکتر نمیتونی چیزی غیر از اونایی که تا حالا نوشتیو بنویسی

مگر اینکه بری یه گوشه ی دیگه و از نوع دیگر گونه وشتنو شروع کنی .

درباره ی ققنوس مرگ و زایش اون چیزی خوندی؟!
حتمن بخون بهت کمک میکنه

خیلـــی 4کر خواتیـــما

شخصیته حقوقی =)))))))))))))

باهوش ! اینا رو خودم میدونستما =))

مونیکا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ


معلومه کجایی؟

الان میام

:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد