اینجا هوا خوب نیست

بیکاری ام بد دردیه حتی توی محل کار !!!!! امروز خیلی سرم خلوت بود از کله صبح که اومدم شرکت ، سیستم پخش آهنگ روشن ، لَم رو صندلی ، دِبرو که رفتی تو چرت ! بعد از نمیدونم چه مدتی با بهم خوردنه در راهرو از خواب پریدم دیگه دیدم خیلی بیکارم منم اومدم با کاغذایی که رو میزم بود موشک درست کردم .. هی اینو شوت کردم هوا هی اونو ، آخریشو شوت کردم که یهو در اتاق باز شد و مدیر بداخلاقه اومد تو نوکه موشکه هم خورد به پک و پوزش توپولوففففففففففف افتاد پایین ! هیچی برو خودش نیاورد همونجوری اخم کرد اومد کنار میزم این هوا پرونده گذاشت جلو چِشَم و رفت .. خب حالا که چی ! اتاقه خودمه اختیارشو دارم .. اصلا دلم بخواد پر از موشک و قایق و قورباغه کاغذی میکنمش .. چار دیواری اختیاری .. اصن دلم بخواد آتیشش میزنم ...........  چرا روحیه من با این شرکت ارتباط برقرار نمیکنه آخه ؟ این از مدیرش که بداخلاقه ... اون از معاونش که وسواسیه اتوکشیده و عصا قورتیده اس اینم از کش تنبونش که به هیچ صراطی مستقیم نیس انگاری مثلا دکتر بوده از تو مطب ورش داشتن به زور کتک آوردنش اینجا در مقامه کش تنبون گری !!!!  

 

نظرات 20 + ارسال نظر
دریا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.hagheghatgoo.persianblog.ir

با سلام به مرجان

ممنونم اومدی اونورا
اره اون شکلیم دیگه ...باید تحمل کنی ...نکنه وحشت کردی

برات کمی کار آرزو میکنم

سلام دریایی :))))))

:)

نه فقط خوشحال شدم که دیدمت :)))))))

نهههههههههههههههههه ((=

sepide یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://gomshodedarkhial.blogsky.com

salam marjan khanumi!
in kesh tonboona ke kolan hame injurian!! talabkar, engar ke to bezur jato bahash avaz kardi va un layeghtar bude!!

سلام آبجی دکیمون :)))))
مگه شما هم کش تنبون دارین تو داروخونه ؟ :دی پس خدا به فریادتون برسه ((=

حامد اشرفی یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام
جالب بود
مخصوصا پروفایلتون

راستی میگن هوا چند روز آینده بهتر میشه..
ایشالا که به عمر ما هم قد بده ولی اگه نداد هم همین امیدش کافیه

موفق باشید.

سلام حامد جان :)
مرسی

هوای شرکت ما چی ؟ نفهمیدی چه تغییراتی داره در چند روز آینده ؟ از کش تنبون نگفتن ؟ ((=

*** T A N H A *** یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://ندارم

سلام مرجان کوچولو !!!
خووووووووووووووووو بی توووووووووووووووو
آدرس وبت رو تو وب بنفشه دیدم ُ گفتم یه سری هم به مرجان کوچولو بزنم ......الانم که اومدم سر زدم پشیمون نشدم وبت خیلی باحاله .....بازم میام سر میزنم....
راستی جدی جدی بچه اصفهانی ؟؟؟؟

یه اصفهانی موز میخوره معدش تعجب میکنه ...!!!

•یه بار یه اصفهانیه داشته با خانوادش از جلوی رستوران رد میشده بوی خوب غذا رو احساس می کنن. به بچه هاش میگه بچا اگه بچای خوبی باشین یه دفه دیگه هم از اینجا رددون می کونم.

سلام تهنا هوشولو :))))))))))))

فدات بشم این هوا ((=
من میشناسمت تهنا هوشولو ؟ :)

نو هانی ! من بچه شیرازم عامو :دی الانم در شیرازم ... فقط یه مدت کوتاه اصفهون بودم :)

عجب جوک بی مزه ای ((=

*** T A N H A *** یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ق.ظ

•به یه اصفهانیه می گند چرااصفهانیا اینقدر اس اس می کنند می گد هر کی گفتس دروغ گفتس .

بچه راست میگد ((=

*** T A N H A *** یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

راستی مرجان جان من لر هستم ُُ از لرای بام ایران ...چهارمحال و بختیاری در اصل بختیاری هستم ولی من میگم که لر هستم ، چون عاشق لر جماعتم...!!! اگه جکیُ چیزی خواستی بگی اشکالی نداره ناراحت نمیشم.......

اِه ! من نفهمیدم چی گفتی ((= من جغرافیام خیلی ضعیفه ! یعنی بختیاری ها لر هستن یا لر نیستن بالاخره ؟ :دییی

اینا رو ولش خودت خوبی ؟ :دییییییییییی

راستی تو کی هستی ؟ ((=

قله نشین یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ http://www.bluemountain.blogfa.com

سلام
بفرما ختم قران
بفرما همسفر بشیم در ماه مبارک رمضان[گل]

سلام :)

چشم خدمت می رسیم :))))))

مونا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام مرجانی
مرجانی قورباغه کاغذی رو چه جوری درست میکنی ؟
با تشکر

قورباغه کاغذی رو خودم بلد نیستم ((= ولی میدم لادن یه شیش تایی برام درست کنه ((=((= خیلی خوشکله دست میذاری رو پشتش فشار میدی میپره ((=
اما صندلی بلدم درست کنم .. میخوای تا یادت بدم :دییییییییییی

پدر یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://drkoochoolooo.persianblog.ir

دست شما درد نکنه با اون پاراگراف آخرتون...

به دل نگیر دکی :دی منظورم این نبود که دکترا کش تنبونن که ! منظورم این بود که اگه کش تنبونا بخوان کلاس بذارن اینجوری توهمی میشن ((=

گرفتی دکی پدر جون ؟ :))))))))

*pegi یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://pegasus-gh.blogsky.com

کش تنبون؟؟؟!!!!!
عجب شغل سختی داره طفلی
یادمه یه بار سر کار بس که سرم شلوغ بود!!! تمام وقت رو خوابیدم تا نیم ساعت آخر پستچی آمد بیدارم کرد
راستی من چیزی نگفتم اما یکی آمد برام شکلک گذاشت!!!!!!!!!!!
از این به بعد هرچی خواستم میام اینجا عنوان می کنم
اجازه هست؟؟

دقیقا :دی

((=

فعلا اجازه منم دست گیگیلیه باید از اون اجازه بگیری ((=

ژ یگولو یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ

سیلام...

دختر تو بعد اینهمه مدت هنوز با این کش تنبونه درگیری؟

هنوزم میفرستیش واست خوراکی بگیره بوخوری؟؟

ایول بابا...

دلم واسه اینجا تنگیده بود...

سیلوم :دی

نه این یکی دیگه اس ((=

آره اگه زیر بار بره :دیییییییییی

فدات :-*

غزل دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.aghaghiyahayekabood.persianblog.ir

ببخشید کامنت من بی ربطه .کامنت شما را تو وبلاگ اقای الف خواندم .بدیهی که شما کامنت بنده را حق دارید حذف کنید


می شه همان ساعت 9 همزمان لباس هم اتو کرد به هر حال تو خیلی از خانواده ها اتو کاربرد لباس اتو کردن هم داره .من شخصن قرار است مانتو ام را اتو کنم .هزینه ی برق در ایران در تمام ساعت شبانه روز ثابت است نه ؟



من فکر می کنم اگر اعتراضی ضررری نداشته باشه خوب چرا نه .

نه عزیز چرا حذفش کنم ؟ :)

آره میشه ... این اعتراض ضررش اینه که ملت از جیب ضرر میکنن .. هر روز که نمیخواییم لباس اتو کنیم !!!!!

به هر حال اینم یه راهیه ! فقط تا جاییکه اتوکشی هامون اجباری نشه ((=

مرسی :)

مونیکا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ http://alma7.blogfa.com/

جدی؟یعنی تو رفتی دو روز اونجا یه اتاق به نامت کردن؟بگو منم بیام این شرکت خیلی خوبه اتاق می دن بهت می تونی آتیشم بزنیش
خدایی یکمی فقط یکمی روت زیاده دخملم

مونی باز اومدی گیگیلیو کتک بزنیا ! چیششششششش

اگه قیافه مدیرمونو دیده بودی ((=

لیلی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:54 ب.ظ

لطفا اگه از لنگدراز خبری دارین بنویسین. خیلی براش نگرانیم

چی شده مگه ؟ :(

لنگ جونیه من چش شده مگه ؟ :(

ازش خبری ندارم :(

نیلوفر سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

مرجاااااااااااان تو اینهمه وقت کجا غیبت زده بود دخملللللللل

:دیییییییییییی

لَفته بودم اُلوپلا ((=

حیتا چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

خداوکیلی اگه رییس مقرراتی و خشک من این صحنه رو می دید درجا اخراجم می کرد.
پس قدرشو بدون و نگو بداخلاقه.باشه دخمل گلم؟!

:|

ولی خیلی بداخلاقه ها ((=

خوبی عمه جونم ؟

عبداله چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

مملکت همینجری به باد رفت دیگه همه دارن نون مفت می‌خورن!

منظور ؟ عبداله منظور ؟ میزنمتا :دی

سحر پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ق.ظ

مرجان ما یه کش تنبون داریم هروقت میگیم برو خرید زودی میره خرید و هر چی بخوایم برامون می خره ازش می پرسم اگه دادش حرف گوش کن مثل خودش داره میگم بفرسته شرکت شما

ای بمیری سحر توی خط آخرت همش یه الف جا انداختی 48 ساعت طول کشید تا فهیدم چی نوشتی ((=

Dude پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
این کش تنبون رو همه شرکتا دارن؟ موسسه ی ما هم داره؟ کارش چیه؟ جاسوسه؟ cnn دوره دیده یا کجا؟ بر اندازی نرم بلده؟ راستی مخمل خوب دم دست نداری؟ زده به سرم تو خونه بر اندازی کنم. یه دو سه متری مخمل می خوام. ترجیحا جنس چینی یا روسی.
پیروز باشی.

اِهههه سلام دودی جونم :))))))))))
این کش تنبونی که تو میخوای داااااااشه من راسته کار ما چیییییی ؟ نیست جون داداش

((=

دایی جاناپلئون یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.daejan.blogfa.com/

سلام
خوشبحالت یه سر کارت وقت داری.....
من وقت سر خاروندن هم ندارم.....
دورغ چرا تا قبر آآآآ

سلام دائی :)

مگه سر کار چیکار میکنی تو ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد