سوالای خیلی هارد

خواب بودما یهو شیوا بدو بدو اومده  صدام میزنه که مرجان پاشو چندتا سوال ازت می پرسم اگه درست جواب بدی بیدارت نمیکنم !!! تو خوابم دست از سر آدم ورنمیدارن خونه ما مث جزیره آدمخوارا میمونه .. آدمو بیدار میکنن که سین جیمش کنن ! چیششششششش .. جزیره آدمخوارا همین بود دیگه نه ؟ همون که نکیر و منکر داره ... لابد شیوای ما نکیرشونه ((=  گفت سعی کن دقیق جواب بدی اگه خواستی فکرم میتونی بکنی چون واقعا سوالای سختیه ..  

 

شیوا : جنگ صد ساله چه مدت طول کشید ؟   

 

من : صد سال  

با خودم گفتم چقدر شیوا خنگه ! یعنی سواله به این راحتی هلویی انقده براش سخته !!! فهمیدم این از اون سوالای هوشی مثل همون سواله خروسه است که میگفتن اگه خروسه بخواد تخم بذاره روی کاه تخم میذاره یا رو پنبه .. کیف میکردم که با جواب دادنای سه سوتیم شیوا بدجوری داره کنف میشه

 

شیوا : کلاه پاناما توی چه کشوری تولید میشه ؟  

 

من : ایکی ثانیه گفتم پاناما !  

 

ش : در چه ماهی انقلاب اکتبر رو جشن میگیرن ؟

 

م  : اکتبر  

 

ش : اسم جورج یا چمدونمه ششم یا شانزدهم چیه ؟ 

 

م : جورج  

 

ش : خاک تو اون سرت هیکبیری همه اشو غلط جواب دادی  

م : غلط هیکلته  

 

ش : جنگ صد ساله ، ۱۱۶ سال طول کشید ... کلاه پاناما توی اکوادور تولید میشه ... انقلاب اکتبر رو در نوامبر جشن میگیرن ... اسم اون جورج ششم نمیدونم چی چی هم آلبرت بوده !!! 

 

م : نهههههههههههههه    

 

اینو بخونین خیلی باحاله :دی

نظرات 12 + ارسال نظر
آهو سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ http://ahooo.blogsky.com/

احتمالا کلا دیگه خوابت پرید!

چیششششش :|

قزن قلفی چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir

همه رو درست گفتی برو بخواب من میگم درسته باور کن !

دیگه من اعتمادمو نسبت به درستی نادرستیه سوالا از دست دادم ... جون تو

:|

صبا و پرهام چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://anymoanyma.blogsky.com

چقدر جالب بود

من عاشق اینجور سوالام

گرچه جواب هیچ کدومشون رو هم بلد نیستم

ولی کلا باحالن

باحالیش حالا هیچی ... یعنی می ارزید من به خاطرشون بی خواب بشم ؟ :(

رضا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://reza_rikhtegar.persianblog.ir

آبرو مو بردی

مگه تو هم سوالا رو اشتباه جواب دادی دکی ؟ :دی

ابلهی که همه چیز میدانست ! پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://sansour02.blogfa.com/

بدون اغراق باید بگم خیلی جالب بود .
منهم همش رو اشتباه حدس زدم .
ولی اینکه بیخواب شدی نه واسه این سوالهاست که شاید دلت واسه من خیلی تنگ شده بود

مرسی امیر خان خان (:

((=

آخییییییی خوب شد گفتی وگرنه خودم متوجه نمیشدم که ((=((=

ارشیا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ

داشتم وبلاگه ویولتو میخوندم ....کامنت تو را دیدم..یاده یه جوکی افتادم مرده میره در خونه رشتیه میگه اقا ببخشین خانوم شما پریودند/.؟شوهر رشتیه تند تند دوره دهنشو پاک میکنه میگه اقا ببخشین چیزی پیداست؟؟

((=

یوسف پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ

میشه منم یه سوال سافت بپرسم؟!
.
.
چرا مرجان انقد خنگه؟!!

ای کچله بی تربیت :)))))))))

منو برق گرفته!!! جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ http://meghdadminevisad.persianblog.ir

سلام
چه عجب بعد از 100 سال غیبت صغری پیدات شد!!!
مرجانی جواب این سوالای به این سادگی رو بلد نبودی؟!؟!؟! بابا تو واقعا آی کیو هستی!
از یه کسی که آی کیوش اندازه جلبک هم باشه بپرسن این سوالا رو بلده ولی تو ....
چیششششششششششششششش
یا علی!!!!

پنبه پیرزن تازه نم کشیده ها ! بعد غیبتم ۵۰ تا آپ داشتم ! والا :دی

آها یعنی تو که جلبکی بلد بودی ؟ نه والا .. معما چو حل گشت آسان شود ((=

علی یارت (:

کافه هنر جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ق.ظ http://cafeart.ir

سایت کافه هنر در نظر دارد با وب سایت ها یا وبلاگ های هنری به تبادل لینک، بصورت متنی بپردازد

از این رو در صورت تمایل،ابتدا لینک سایت کافه هنر را با عنوان "کافه هنر" در سایت یا وبلاگ خود درج کرده
و سپس آدرس سایت یا وبلاگ خود را برای ما ارسال نمایید
همچنین در صورت تمایل به تبادل رایگان بنر لطفا به ما خبر دهید

_______________________________________________________________________________________

کافه هنر - پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و هنر
www.cafeart.ir
info.cafeart@gmail.com

*pegi شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ق.ظ http://pegasus-gh.blogsky.com

وای خیلی سوالاش باحاله
فکر نکنم کسی بلد باشه دفعه اول هیچکدومش رو
راستی خوش بحالت شکلک داری اینجاااا

بگو یکی که بلده شکلکا رو برات بذاره (:

پدر شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://drkoochoolooo.persianblog.ir

سوالات آسون بودند...جواباشون سخت...!

چیششششش چقد سوالا سخت بوده ! من فکر میکردم تو بلدی دکی چیششششش

:دییییییی

بنفشه یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ


مرجججججججججججججججججججی جونم
واقعا خوشحالم کردی
نمیدونی چقدر ذوقیده شدم
واقعا از دیدنت شاد شدم روحیه دادی
گیگیلی چطوریاس؟
شنیدم بلاخره قلابت به یه آقای خوشبخت و خوش تیپ و خوش صورت و ... خلاصه هرچی خوشه گیر کرده و خودتو بیچاره کردی..آره؟؟

مبارکه؟؟

راستی تو کجا ییهویی گم و گور شدی؟؟

بیا جواب سئوالتو میگیری فقط باید چند روز دیگه صبر کنی

بنفشی جونننننننننننننننننننننننننننننم
فدات بشم بنفشکی :)))))))
هنوزم همون خل و چلی هستی که بودیا ((=
گیگیلی همین الان داشت شیطونی میکرد اومدم بکشمش از دستم در رفت :دیییییییییی
مگه دستم به این دوتا وروجکه بی تربیت نرسه ! موشی و یوسی رو میگم .. این دو تا شایعه کردن من عروس شدم ((=((= اشتباه شنیدی بنفشکی :دی هنوز من نعروسیدم ((=((=

من درگیر اینور اونور شدن بودم ((= درگیر اسباب کشی اینا و تسویه حساب و یه کمی افسردگی بعدش ((=

باشه قربونت :))))))))))

:-***********

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد