حالا چیکار کنم ؟

یعنی چی آخه این چه وعضیه ...... یه جورابه سالم ندارما چیششششششش  

 

  

 

امشب عروسی دعوتیم ! اما با کدوم جوراب ؟ یعنی چرا اونوخ بی خیال نشستم اینجا آپ ویل میکنم آیا ، غافل از اینکه واسه امشب خودمو به اندازه یه جفت جورابم آماده نکردم ؟ چطوره سندل بپوشم ناخن پامو هم لاک بزنم ها ؟ ایششششششششش ((= یا چطوره جورابه بابامو بپوشم ...... به بابا گفتم برام جوراب بخره ! یعنی حالا از کجا میخره ؟ گمون نکنم بقالی چقالی جوراب داشته باشه ها ! توی لوازم آرایشی هم که راش نمیدن ؟ راش میدن یعنی ؟ مگه نمیگن وروده برادران ممنوعه ......... ای خدا منو مرگ بده  

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.linkz.parsiblog.com

برای قرار دادن نام وبلاگ خود در لیست وبلاگ های تحت حمایت ما و برای تبلیغ و بالا بردن میزان بازدید از وبلاگ شما در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید..

:)

سالومه یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ب.ظ

دوست عزیز وبسایت فوق العاده زیبا با مطالب بسیار ارزشمند و مفیدی را به ثبت رسانده اید ما از تمام قسمتها و مطالب پربار شما بازدید کردیم و وبسایتتان را یکی از وبسایت های موفق و پربازدید در زمانی نه چندان دور دیدیم و از این بابت به شما تبریک و شادباش میگوییم
اما هنگام خروج از وبسایتتان حیفمان آمد که شما را از موضوع بسیار مهم و مفیدی آگاه نسازیم
ما قصد داریم بزرگترین شانس زندگیتان را به شما بدهیم و سایتی را به شما معرفی کنیم که مخصوص وبمسترها (دارندگان وبسایت) است . شما با عضویت در سایت میتوانید به زیباسازی هرچه بیشتر وبسایتتان بپردازید .خدماتی که این سایت برای زیباسازی و حرفه ای تر شدن به شما ارائه میدهد عبارتند از: سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهو
وبسیاری از خدمات دیگر
برای عضویت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید
http://www.oxinads.com/?i=36036
درضمن خیلی جالب است به شما بگویم که این سایت به شما پول بسیار خوبی میدهد
کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید
http://www.oxinads.com/?i=36036
شما میتوانید با قرار دادن کد بنرها وبسایتتان (اگر بگویم پول پارو کنید دروغ نگفتم)به کسب درآمد بپردازید
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند...به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید.تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید
عضویت سریع از اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=36036

این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در وبسایتتان قرار دهید

با آرزوی روزهایی پر از شادی و پر از پول و رسیدن به هدفهای
زندگی برای شما و دوستداران شما

مرسی :))

چاشته های میهنی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

درود و دوصد بدرود :)

Dude یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
من هواپیمامو از کی تحویل بگیرم؟!!! گیگیلی میگه دست شماست. شما میگی گیگیلی... بابا مردم کار و زندگی دارن!!!
یادش به خیر ما تو هواپیمامون جوراب مجانی می دادیم به مسافرا که کفشاشونو در می آوردن! (حتما می دونی چرا دیگه؟)
پیروز باشی

سلام پسر عمو هیچکس جونم :)

هواپیمات دسته منو گیگیلی بود ! تو هوا پِر میخوردیم یهو قِل خوردیم پایین ((= بعدش نفهمیدیم هواپیما به کجاها پر زد ((=

اما جورابا هیشششششششششکدومش قده پای گیگیلی نبود واسه همین عصبانی شد همشو توی هواپیما آتیش زد :|

الفرارررررررررررررررر

آرش یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام دوست عزیزم.
وبلاگ قشنگی داری.
با تبادل لینک با سایت زاوبه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس وبلگتم یادت نره.
اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود اینم آدرس وبلگم:
www.arash-soft.blogsky.com
آرش مدیریت سایت زاویه
www.zavyeh.com

سلام عزیز :)
مرسی

من لینکت میکنم

قربانت

دریا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.hagheghatgoo.persianblog.ir

با سلام به مرجان گلم
ممنونم اومدی به من سر زدی ....
حالا چی شد اومدی اونورا ؟؟؟؟؟

ایشالله بهت خوش بگذره عروسی

مواظب خودت باش گلم

سلام دریایی :))))))))
قربونت برم

ییهویی اومدم اونورا :دی

فدات شم :-******

دمدمی دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://daam.blogsky.com

من تو این اوضاع و احوال واقعا حوصله ندارم و جدا ازت گله دارم که لااقل به واکنش کوچیک تو وبلاگت به این جنایت ها نشون می دادی... بابا این همه آدم کشتن این همه
آدم تو زندان... مثلا ما الان در حال تجربه یک کودتا هستیم...

ای بابا حسین کچل :( پست قبلیمو دیدی اصلن ؟ دیدی ؟ دیدی ؟ :(

:(

گواش دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

ورود پدران که ممنوع نیست:)

راست میگی ؟ :دی

مونا دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام مرجانی!
خوبی؟
مرجانی مگه تو شوهر نکرده بودی؟
آهان یعنی الان طلاق گرفتی ؟
اگه نگرفتی پس چیکار کردی
ببین ملجانی تخصیر خودته خب میری ماه عسل قبلش خبر بده
شوهر کردی اونوقت پدرت باید بره جوراب بیگیره واست؟

ببین همه به دلشون برات شده یا تو شوهر کردی یا میخوای بکنی !
دوست دارم ملجانی
بای بای

سلام مونا خانومی :)))))))))
تو کجا بودی ملت دنبالت بودن یه مدت ؟

شوهر کجا بود .. من صد سال پیش گفتم بازم واسه این صد ساله پیش رو هم میگم ((= توی این شرایطی که من دارم باید زن بگیرم نه شوهر :دی

مگه دستم به اون موشی و یوسیه بی تربیت نرسه همش زیر سر اون دوتاس ((=

قربونت برم :-*************

حیتا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام مرجانی
احساستو کاملا درک می کنم.چون منم همین چندشب پیش برای اولین بار به یه عروسی از طرف خونواده همسرم دعوت شده بودم.جات خالی به مصیبتی شبیه تو مبتلا شده بودم!
راستی مرجانی یه سوال ازت دارم که میخوام تو چت بپرسم.کی میتونی بیای؟
من احتمالا امشب ساعتهای ۹میتونم.خبرم کن.

سلام عمه خانومی :)
یعنی جورابات همه سوراخ بود ؟ ((=

جونم ؟ من امشب توی چت و مت هستم :دی همون دور و برا میام :) منتظرم باش :) منتظرت میمونم :) ما منتظر میمونیم :) تو منتظر میمونی :) او منتظر میماند :)

((=

مونیکا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://alma7.blogfa.com/

من یه روش بهتر بلتم اول دامن یا پیرهنتو بپوش بعدش یکی از پیژامه های راه راه آبی باباتم بگیر زیرش بپوش کمرشم با نخی چیزی می تونی محکم کنی امتحان کن جان خودم خیلی تک و منحصر بفرده
تو کی مرتب منظم بودی اصلا خدایی؟من پیر شدم تو منظم بشی نشد
حالا نقدا سلام چطوری؟

حالا نمیشه فقط همون شلوار راه راهیه بابام بپوشم فقط بدونه دامن ؟ :دییییییییی

مونی باز اومدی بزنیا ! اون روی خس و خاشاکیمو بالا نیار دیگه چیششششش

خوبم مونی :)))))) تو خوبی ؟ :))))

یوسف سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

مثلا تصور کن خوت میری لوازم آرایشی..میگی: سلام خااااااانومم..از اون رژ اکریلیا واسه لبای آنجلیناجولیم میخوام..چرب و ملس باشه که بوسش بچسبه!!..بعد همونجا به طور رکیکی خم می شی مثه صندوق عقب ۲۰۶دمپایی ابریاتو که شکل خرگوش میمونه درمیاری دستی به پاهای اپی لیدی شدت از پایین به بالا میکشی با عشوه میگی: یییییه جوراب صورتی هم واسه رون های خوشگلم می خوام..خااااااااااااااااااااااااانومم..ااااااااااااااااااااااااه

پ.ن:۱۸+

((=

یوسفه ذلیل مرده ! کشتی منو با اون طرزه رکیک گفتنت ((=

بخدا میکشمت حتی اگه یه روز تا پایان عمرم مونده باشه ((=

امین سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام ..

میبینم که داری با بزرگ ترین مصیبت جامعه بشری ٬ دست و پنجه نرم میکنی .. جدا خدا توفیقت بده !

الحمدا... دوستان کم نگذاشتن و تمام ابعاد این فاجعه رو به صورت دقیق مورد بررسی قرار دادن .. مونده فقط یه بعد که اون رو هم بنده در خدمت تون هستم .. میگم که چطوره پاهات رو با خودت نبری ؟! این جوری وقتی که میخوان به زور (نیس خودت به این کار علاقه ای نداری .. واسه همون به زووور میبرنت !) بکشنت وسط مجلس تا براشون آفتاب بالانس و مهتاب بالانس بزنی یا اینکه لامپ های کم مصرف سقف رو باز کنی ٬ دیگه مجبور به تبعیت نیستی !

نظرت چیه ؟!
یا حق

سلام داش کچل :))))))

آره بوخودا :دی

امین نگفتم داری آدم میکشی ! میگی نه ؟ مگه همین الان به من نگفتی پاهامو نبرم ؟ یعنی چی ؟ میخوای با باتوم قطعش کنی :(

گیگیلی قلبم

منو بگیر گیگیلی

حالا این کچل میخواد پنجه هاشو به خون من آغشته کنه :(

:دی

حیتا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

ببخشید خووووب
نتونستم بیام!
واست آف میذارم

اول اومدم گولت بزنم بگم : خیلی منتظرت موندم نیومدی منم نمیبخشمت اما دلم برات سوخت که بهت دروغ بگم ((=

غصه نخور عمه جون ! منم نتونستم بیام :) یعنی اومدم ولی یاهو برام باز نشد :(

:)

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد