وقتی تو را میبینم

گاهی به سراغم می آیی .. اکنون نیز ! به یک باره تن سرد و بیجانم ، حرارتی مهربان احساس کرد !  

 

علی رغم آمدنهای گاه و بیگاهت ، که آخرینش همین ثانیه بود ، هست ، خواهد بود ، رنگ رخساره ات در خاطرم نمی ماند .. 

 

 لبهایت همچو بالهای کبوتر بهم میخورد و آوازی خوش در گوشهایم زمزمه میکند ، ولی در خاطرم نمی ماند .. 

  

انگشتهایت به دور دستها اشاره میکند و راه را به من نشان میدهد ، ولی در خاطرم نمی ماند .. 

 

تنها ! چشمانت را خوب بیاد می آورم که بی وقفه مرا می نگرد و پلک نمیزند

نظرات 12 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

خیلی زیبا بود
سلام
واقعا خیلی زیبا بود. موفق باشید
منتظر حضور گرمتون هستم.

آره :(
سلام عزیزم
قربونت برم . تو هم :)

خدمت میرسم

قزن قلفی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir

:(

:(

مونیکا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

جانم؟؟
بعد ۹۹ سال اومدی چی نوشتی دختر؟
من بدتر گیج شدم.عاشق شدی؟
وای مرجان اگه بدونی چقدر دلم می خواد همه چیز عادی بشه که باز از ته دل برات شوخی بنویسم.
مواظب خودت باش تو این آشفته بازار

:|

:|

آره مونی جون جونکم .. انقده دلم واسه بد و بیراه هایی که بهم میگی تنگ شده :(

باشه تو هم .. بی مونی نشیما

هفت رنگ سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

سلام

:)

jeyowich..... چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

خدا بیامرزتش

:(

یوسف پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

حالا دیدی علوس شدی..این شعر بی تربیتی خودش مدرکه!!
ای شیطون!!

مگه دستم بهت نرسه لوسه بی تربیت :دی عمه ات عروس شده ((=

میکشمت با اون موشیه ورپریده :دی

دایی جان ناپلئون شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.daejan.blogfa.com

سلام
ممنون که به من سر می زنی

سلام :|

:|

حیتا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

ای بابا مرجانی وخبرعروسیت شایه بود؟؟!!
فک کردم بالاخره از ترشیدگی دراومدی!!
راستی کجابودی پس اینهمه وقت؟!

با اجازه بزرگترا بععععععععله ((=

مگه من این موشیو یوسیو گیر نیارمشون

من توی یه کامنت توی خونه ما توی پست قبلیش توضیح دادم :) حوصله ندارم دوباره بگم فک انگشتم درد میکنه ((=

آقا موشه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام به آبجی عاشقممممممممم

وای تورو خدا بگو مینیم دوماد کیه خواهر

این یوسف منو اقفال کرد

مرمری تو خجالت نمیکشی این همه کادو برات خریدیم تو خونه ما اصلا تو ندیدییییی نه یهو یه نظری تشکری چیزی نکنی آ

چاکر آبجی گندهه هم هستیم در بسسسسسسست
دلم برات تنگ شده

سلام موشیه کچله شیکم گنده ((=

وایسا بیام نشونت بدم دومادو

الهی یوسف از وسط نصف بشه با تو

فضولی نکن بی تربیت که همچی میزنم توی دهنه تو و اون یوسف که پر خون بشه ((=

فدای موشیم بشم ایشاا... :-*

منم :)

عبداله دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام
قشنگ بود

سلام دوست جونم

مرسی :)

یوسف سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ

می گم دومات هنوز تو حجله اس؟!!

نه زیره حجله اس ((=

مونیکا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

تو جدا دیگه از دست رفتی.کجایی خودتو معرفی کن تا نرفتم برادران لباس شخصیو بردارم بیارم ارشادت کنن
مرجان جونم شوور کردی دخملم؟

اِ اِ اِ بِ دامهِ

اَهههههههههه چیش بنام خدا من مرجان هستم :(

بمیری مونی ببین چطور هُلَم کردی :(

نخیرم شوهر به درک ((=

مونی خوبی ؟ :)))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد