به چی پز میدم ؟

نگین جون زحمت کشیده منو به بازیه دک و پز دعوت کرده ! من که نباید پز بدم آخه ! اونی که با یکی مثل من در ارتباطه باید پز بده ! جون تو !  خب بازی از این قراره که باید بگی به چی پز میدی ؟ نکته هایی رو که میبینی ارزش پز دادن داره باید بگی ! یعنی در واقع از افتخاراتت بگی ! خب من که اصلا به دنیا اومدم کلی افتخار نصیب مامی پاپیم کرده ! والا ! باور ندارین ، همین الان دونه دونه براتون میشمارم :

من پز میدم به اینکه :

- بچه همین مامان و بابا هستم

- رازدارم ! حرفها و رازهای دیگرون که پیش من امانته ، حتی اگه بازگو کردنشون نفعی برام داشته باشه بازم بر ملا نمیکنم

- شهامت راستگویی رو دارم و دروغ تو ذاتم نیست

- با استعدادم ! دست به هر کاری بزنم اگه شاهکار نشه ، ناموفق هم نمیشه و تحسین برانگیز میشه

- زیر بار زور نمیرم حتی اگه اون زورگو پدرم باشه

- حرفهای دیگرون زیاد روم تاثیر نداره ! چیزی که روم تاثیر داره هدفمه و عقایدم

- خیلی راحت میتونم نه بگم و تو رودربایستی گیر نمیکنم

- هیچ چیزی رو از خونواده ام پنهون نکردم

- نجابت و پاکیم رو با هیچ چیز دیگه ای عوض نکردم و نمیکنم

- برای گرفتن حقم قاطع و یکدنده ام

- چاپلوس و پاچه خوار نیستم

- خدا رو فراموش نکردم و همیشه شکرگزار نعمتهایی هستم که بهم داده حتی اگه اون نعمت همش دو سه دقیقه دلخوشی بوده باشه

همه لینکدونیم به این بازی دعوت هستن

نظرات 19 + ارسال نظر
پت یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

تو چرا انقدر جدی نوشتی آخرش؟!
تحت تاثیر قرار گرفتم....

:|

نمیدونم ییهویی جوگیر شدم ((=

سیروس یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://blog.joojootala.net

هیچ چیزی رو پنهون نکردی ها ؟
زود اعتراف کن
پس من چی
من افشا گری می کنم
از دسته گل های به اب داده ی بعضی ها



((=

سیروس به گیگیلی و شاه ولی میگم بیان خفه ات کنن :دییییییییی

دل‌زده یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

می‌تونی پاسخ به همه کامنت‌ها رو هم به پزهات اضافه کنی!

:))))))))

قزن قلفی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

ببینم این خانومه رو که تو توصیف اخلاقاش رو نوشتی خودتون به کارخونه سفارش ساختش رو دادین یا چی ؟

:|

مامی پاپیم سفارش ساختشو دادن ((=

صبا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

نجابت و پاکیم رو با هیچ چیز دیگه ای عوض نکردم و نمیکنم

این جمله ات خیلی به دلم نشست
و
خیلی بهت غبطه خوردم

امیدوارم همیشه شاد باشی مرجان عزیز

قربونت برم صبا جون :) چرا غبطه ؟ دختر اصیل ایرونی نجیبه :)))))))

همچنین :-*******

پرنسس جنی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://hastie.blogsky.com/

خداییش این صفات اگه پز نداشته باشه پس چی داره؟

همه این صفاتی که اسم بردم خوب نبودنا ! مثلا یکدندگی و سرتقیم و قاطع بودنم :دیییییی اینا زیادیش خوب نیس ((= وگرنه که تا حالا کسی از دستم کلافه نشده بود (غشمولک)

عبداله یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

پس تو خوبی و این نهایت اعتراف‌هاست.

مرسی :)))))))) قربونه عبداله جوننن :))))))

ژ یگولو دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

بههه.سلام مرجان خانوم و گیگیلیه لووووس..:دی


خوبی خوشی؟؟/ چه خبرا... بابا منور فرمودین..قدم رنجه کردین..سری به فقیر فقرا زدین..مرسییی

سفارشیاتم فرستادما بگیرش که اومد...

راستی به گیگیلی شیطونن پز نمیدی؟؟ پز دادن داره ها..



خوش باشی همیشه...فعلا...

سلام ژیژیو :دی

قربونت ..... خواهش میشود وظیفه ات بود که منو گیگیلیو میزبونی کنی :دییییییی

جدی ؟ مرسییییییییییییییی :)

راست میگی اینو یادم رفت ((=

قربونه ژیژیو برم الهی :))))

سعید هدایتی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

خدایی من اهل این جور جوگیریها نبودم کلا ولی اره خیلی پز مادرم وبرادرمو دادم تا حالا

هر آدمی بالاخره به یه چیزیش مینازه دیگه :دییییی

اناهیتا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://avaieab.blogsky.com

مرجان عزیز سلام.
اسمت با مشخصه ی دیییییییی همه جا هست ای ولاین هم میتونه یکی از پز دادن هات باشه.
به من هم سر بزن.راستی نتونستم عضو بشم ارور میده

سلام آنا جون :))))))))

:دی راست میگی ((=

ببین آنا فینگیری :دییییییی این عضویت خبرنامه بلاگ اسکای فعال نیست نمیتونی عضو بشی :(((((

باشه میام :)

منو برق گرفته!!! دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ق.ظ http://meghdadminevisad.persianblog.ir/

سلام
ای جز جیگر بگیری مرجانی
احوالاتت چطوره؟
بابا تو چقدر دک و پزت زیاده!!!
کلی از مطلباتو خوندم!
آخه خیلی وقت بود نیومده بودم!
قضیه اون پیرمردهای چش دریده رو خیلی قبول دارم!
اون جک بی ادبیت رو هم که واسه مدیرتون فرستاده بودی که دیگه آخرتش بود!
درد دل مامانت هم که....
دیگه چیا رو خوندم!؟
چمیدونم بابا!
ولی باحالی!یعنی یه دختر چلمنی بنظر من

شاد باشی همیشه
یا هو!!!

سلام مقدادی :))))))))

:دییییییی خوبم

مرسی که خوندیشون :) آره خیلی وقته نیومدی ! مشغول تفریحاتت بودی دیگه نه ؟ :-پی ای بمیری ((= نه نمیری :دی

تو از من با حالتری ((=((=

قربونت

بابای ؛)

احمد سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
صفات خوبی داری خیلی خوشم اومد در مورد یک دندگی بعضی جاها لازمه و لی همه جا خوب نیست ممکنه که ضربه سختی بخوری به خاطر تصمیم غلطی که ممکنه گرفته بشه یا...
در کل خیلی خوشم اومد و من هم باید پز بدم به خاطر دوستای خوبی که به وابسته وبلاگ نویسی با هاشون آشنا شدم
خوشحالم
سلامت و پیروز باشی.

سلام احمدی :)

میدونی احمد جان ؟ مواقعی یکدندگیم به اوج میرسه و متورم میشه که یه تصمیمی گرفتم که خودم هزاربار به خودم اعتماد دارم که به نفعمه یا از پسش برمیام حالا اگه همه عالمم باهام مخالفت کنن من کوتاه نمیام ! همچین موقع هایی حتی اگه ضررهای احتمالیه اون تصمیم رو برام بشمارن ولی چون اصولا آدمی هستم که اهل ریسکم و از اینکه تجربه تازه ای به دست بیارم خیلی خوشم میاد ولو بلایی هم سرم بیاد :دی عمرا تسلیم مخالفین بشم :دییییییی یادته که یه بار توی پستهام نوشتم خونواده بهم میگن خیلی کله شقم :دیییییییییی مخصوصا بابام میگه که یکدنده ام ((=

مرسی احمد جون جون :))))))

رویا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.6649.blogfa.com

نمی دونم چی بگم فقط میگم دمت گرم به چه چیزای با حالی افتخار میکنی یا بهتره بگم پز میدی
موفق باشی
اندازه یه دنیا :-*********************
باییییییییییییییییییییییی

من به یه چیز دیگه هم پز میدم رویایی خانومی :) به رویای خانومیه گل و گلاب که برام کامنتهای شیرین میذاره :))))

قربونت برم :-********************

سروش سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام مرجان جون.
شرمنده من از این بازیا خوشم نمیاد.
ولی چیزایی که گفتی واقعا ارزش پز دادن داشت

سلام سروشی :)

تو غِلططططط میکنی خوشت نمیاد ((=

مرسی :)

پ.نون چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://‌babune.blogsky.com

چون یادم نمیاد برا این پستت چیزی نوشتم یا نه خوب می‌نویسیم! کی‌به‌کیه؟

عرض می‌کنم: این فرمایشات از خودتونه یا اون گیگیلی دم‌بریده؟ اگه از اونه اجازه بدین چندتا مورد پزمندانه هم بنده از قول ایشون اضافه کنم:

-پنجولای قشنگی دارم که باهاشون رو همه کیکای مامان نقاشی هنرمندانه به‌جا می‌ذارم! نمی‌دونم چرا مامان خیلی خوشحال نیست؟

-استاد تیراندازی با کمان هستم و در رشته حمله به دوستان مذکر وبلاگی مقام اول استانی و مقام سوم کشوری رو کسب کردم!!!

-رکورددار تموم کردن هرگونه کیک، بیسکویت، آب‌میوه خصوصا رانی هلو و سایر هله‌جات و هوله‌سانها به مدت زیر سه‌سوت می‌باشم!

-آشنا با روشهای مختلف دفع آفات معاونی هستم!

:) چون یادت رفته بود من دیگه تو رفاقت زحمتشو برات کشیدم!!

نه ننوشتی

ها بوگووو :دیییییی

آقایی من یواش یواش دارم احساس میکنم تو چش نداری گیگیلیمو ببینی و میخوای سر به تنش نباشه :( لوس :دی

فقط نقاشی که نه ! میخورمشون :دییییی مامان هر موقع من پا تو آشپزخونه میذارم خوشحال نیست ! چرا ؟ :دییییی

((= خجالتم ندین من که کاری نکردم وظیفه امه که در حق خانوما لطفی بکنم ((=

ها :دییییی چیپس و ماست و شیر کاکائو و پفک و تمر تیار و لواشک جنگلی و کاکائو و خیار شور و بقیه هله هوله هایی که الان حضور ذهن ندارمو از قلم انداختی :دیییییی

((= کش تنبونم آره :دیییییی

مرسی :)))))) راست میگی اینا هم جزو افتخاراتم بود :دی

جناب شهروند چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ

اَی ووی ...چه خانوم با شخصیتی بودن دنــ...دی

شهرونده بی تربیت باز اومدی سر به سرم بذاری ؟

مامااااااااااااااااااااااان :(

مسعود چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.jameie.com

ستاد سرکشی به وبلاگها!

به به ! مسعودیه گیگیلی اینا :دییییی

خوبی تو ؟ :) چه عجب بالاخره تو پیدات شد ناقلا ؟ :-پی

یوسف چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام آبجی جونه..اینایی که گفتی ویژگی های خیلی خوبیه که واقعا ارزش پز دادن هم داره!..والا دیگه نیاز به توضیح من نداره..چون جمله ها کوتاه و گویاست..توام که خدای بازی!!

سلام داداشه کوشولوی نازنینه خودم :)))))
قربونت برم داداشی کجایی ؟ چند وقته پیدات نیستا ؟ گیگیلی دلش برات تنگ شده بود :)

فداتت .. پز تو رو هم باید بدم یوسفه شیرین زبون :-**

نگین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ

تو چرا اینقدر کم پز دادی ؟
من وان همه پز دادم
خوب توام یه خرده بیشتر پز میدادی من کم نمیاوردم =))
رازداری خیلیم همه
یکی از با ارزش ترین ویزگی های هر ادمیه
راستگویی
وایییی واقعا عالیه
بیا این شکلات واسه تو
بیا بریم یوسف رو بکشیم ... با این استعدادی که تو داری حتما تیکه بزرگش گوششه :دی
اونی که اونقدر محکم باشه که حرف دیگرون روش اثر نذاره همیشه موفقه
تو زندگی با آرامشی داری
چون ظاهر و باطنت یکیه

آخه خواستم بیشتر بنویسم ولی دیگه آنتی پز بود نه پز ((=

مرسی نگینو :دیییییی

نگین من با کشتنه یوسی موافقم :-> تازگیا خیلی لوس شده همش دخترا رو اغفال میکنه ((=

قربونت برم عزیزم :-***********

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد