رو رو برم

یه چیزیو متوجه شدین ؟ توی جکها بیشتر پیرزنها رو مسخره میکنن که آرزوی شوهر جوون و ۲۰ ساله دارن ! ولی وقتی واقعیت رو میبینی ، بیشتر پیرمردا هستن که همه فامیلو بسیج میکنن تا یه زن جوون براشون پیدا کنن ! توی همسایگیمون پیرمردی بود که ۸۰ یا شایدم ۹۰ سال داشت اونوخ به بچه هاش سپرده بود براش یه دختر ۱۸ ساله کمرباریک لب قلوه ای پیدا کنن ! اصلا همین الان برو خیابون خودت آمار بگیرمیبینی این پیرمردا هستن که خیلی تابلو زنها و دخترا رو نگاه میکنن چقدم هیزن روی هرچی جوون اوباش و علاف و بیکار رو سفید کردن ! پیرمردا توی بستر بیماری هم که باشن اگه لگن هم میذارن زیرش ، وقتی ازش میپرسی این آخر عمری چی از خدا میخوای میگه یه زن جوون ! باز یکی از همسایه هامون رو سراغ دارم که ۸۰ رو یقینا داره ، هر موقع میرم بیرون یا میام تو ، اگه این بابا داره رد میشه ، یا میزنه زیر آواز یا متلک میگه ! منو میشناسه ها ، با بابام اینا سلام علیک داره ولی بازم خیلی بی چشم و روئه ! یه بار از بس که عصبانی شدم نذاشتمو نه ورداشتم ، برگشتم بهش گفتم خجالت بکش آقای فلانی من جای دخترتم ، تندی اومدم تو و در رو بستم ! البته بعدش که فکر میکردم یادم اومد همون موقع که این حرفا رو بهش زدم از شدت شرم سرشو انداخت پایین صورتش قرمز شد و راهشو کشید و رفت ! وقتی واسه مامان و شیوا تعریف میکردم کلی خندیدیم .. من میگم این جکها و مسخره کردن از پیرزنها هم کار همین آقایونه هارت و پورتیه زن ذلیله طبل توخالیه بدبخته !  توی واقعیت که هرچی گندکاریه خودشونه رو میندازن گردن زنها و دخترا ، اما قانع نمیشن و تا حتی توی جکهاشونم دست برنمیدارن ! واقعا که ... چیششششش

نتیجه اخلاقی : من تا حالا یه پیرزن هم توی عمرم ندیدم که تا جوونه ۲۰ یا ۲۵ ساله ببینه آب از لب و لوچه اش آویزون بشه یا ۶ ششمی بره توی صورتش یا وقتی جوونی از جلو روش رد بشه گردنشو کج کنه و تا زمانی که از سر پیچ خیابون محو نشده گردنشم راست نشه ! تازه اگه خیلی پیرزنه دل زنده ای باشه و بخواد ازدواج کنه ، گیر سه پیچ نمیده که حتما شوهره کمر باریکه ۱۸ ساله که عقیم هم نباشه براش پیدا کنن !

نظرات 19 + ارسال نظر
پت سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

دود از کنده بلند میشه مرجان جان!

دود که از خیلی چیزا بلند میشه :|

قزن قلفی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ http://afandook.blogsky.com

اوه اوه خشمناک !ترسناک ! زدی به ف... فنا دادی اینا آقایون رو که !

بعدشم تو که کشتی آقای فلانی رو که ! نازش کردی یا دعوا ؟

بعدترشم ببینم احیانا شما توی خانه سالمندان زندگی نمی کنین ؟ همه درو همسایه هاتون که ۸۰ به بالان !

:دیییییییییی

چیه ؟ حالا دلت واسه یه پیرمرد هیز میسوزه ؟ دستم درد نکنه با دختر بزرگ کردنم ((=

همه نه ! فقط این دو تا که اون یکی همون ۹۰ سالهه مرد :(

سووووووووووت

رویا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.6649.blogfa.com

ای خدا از دست تو مرجان
چه قدر خندیدم
همیشه با مزه مینویسی
اِ سلام یادم رفت
سلام بر مرجان خانم گل که همیشه در حال حرص خوردن از دست این مردای مزخرفه
تازه مردا کم بودن پیر مردا هم اضافه شدنبی خیل مرجان جونم بزار اخر عمری حال کنن.خوب خیلی واضحه که زنا نجیبن.اما مردا بی چشمو رو البته استثناء هم داره ها
(آیا درست نوشتم استثناء)
زیاد حرف زدم
باییییییییییییییییییی
موچ :-*******************

:دیییییی

خودت بامزه ای :)
سلام رویا خانومی جون جون

((= من آخرش باید از دست این مردا برم پیرمردا رو بکشم ((=

بعله که زنا نجیبن ! مردا بی تربیتن ((=

فداتت :-*****************

دل‌زده سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://delzadeh.wordpress.com

لابد باتجربه‌ترن!

اوههههههههههه ((=

عبداله سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

اگه عمیق بشیم متوجه می شویم که این ریشه در مطلوب بودن زن و طالب بودن مرد داره.من فکر نمی کنم اونطور که مردا به خصوص پسرا به دخترا نگاه می کنن و سریع اون رو البته باید ببخشید، برهنه توی ذهنشون برانداز می کنن، خانما هم همینجور باشند.دلیل دیگه رو باید در زیبایی زنها سرچ کرد که کلا از لحاظ فیزیکی زیبا ترند.خب وقتی اینها رو کنار هم میذاری و به همه اینا محدودیت موجود رو اضافه می کنی میبینی که اوضاع از اینم که هست بدتره. رودم دراز شد!
شما هم سخت نگیرید تا بوده همین بوده

عبداله ؟ واقعا مردا وقتی زنها رو نگاه میکنن برانداز میکنن ، توی ذهنشون برهنه تصور میکنن ؟!!!!! وای چه لوسن

اما اصل بحث من کل مرد و زن نبود ! موضوعه اصلیه بحث من پیرمرد و پیرزن بود ! اینکه در واقع پیرمردا هیزن و آرزوی زن جوون دارن ، ولی چرا توی جکها پیرزنها رو مسخره میکنن که آرزوی شوهر دارن ؟ !!!!!

نه عبداله جون ! بس که حرف نمیزنی و فقط سلام میکنی ، وقتی کامنت می نویسی اونم چند خط ذوق مرگ میشم :))))))

ر و ز ب ه چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

۳سال از اولین یادداشت حضرت عشق گذشت..
....
من با تو خیلی خاطره دارم! شاید یکیش همین آدرس عوض کردن های تو و ق.یلتر شدن های وب هات...

امروز تمام خاطراتم با دوستانم مرور میشه!

تولدش مبارک :)))))))))))))

مرسی روزبه جونم ! اولین باری که صدای گیتارتو گوش دادم یادم نمیره :)))) توی وبلاگت بود :)))))

قربونت

گل پسر چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ق.ظ http://www.cloob.com/share/link/listbysource/sourceid/1955

بنده هم آن پیرمرد رو تحسین می کنم! چون نشون داده واقعا مرده!!

لوس ننر ! تو و اون پیرمردو با هم میکشم ((=

احمد چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ http://a

سلام
با این که کمی طرف خانوم ها گرفتی ولی اشکالی نداره چون زدی وسط خال نمی دونم چرا این طوریه پسر های جون البته بعضی هاشون با حیا تر از بعضی از این پیرمردها هستن
ولی اینو فراموش نکن که همیشه پای یه زن در میونه
سلامت و پیروز باشی.

سلام احمد جون :)))))))

دقیقا همینطوره ! تازه پسرا هرچقدرم هیز باشن ، خب میشه ۱٪ بهشون حق داد که جوونن و هوس میکنن و با سن و سالشون مناسبت داره ! ولی پیرمردا که خودشون زن دارن سنی ازشون گذشته غلططططططططططط میکنن باید چشماشونو با قلاب از کاسه دربیارن ((=

میزنمتا ! ماماااااااااااااااان احمد سر به سرم میذاره :(

فداتت

سروش چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://lack.blogsky.com

سلام
شما دخترا فکر میکننین چه خبره

همه شما ها فکر میکنند مرلین مونرون و با اعتماد به نفس های پولادین قدم بر میدارین

اگه واقعا بدونین که ما مردا دربارتون چی فکر میکنیم که خونتون به جوش میاد

سلام سروشی :)
خبر سلامتی :دی

خب معلوم که هستیم مگه شک داری ؟ ((=

مهم نیست ! پسرا فکرای بیخود زیاد دارن :دیییییییییی

پرنسس جنی پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://hastie.blogsky.com/

ببین باور کن من 80 سال به بالا رو میشناسم که 2 تا زن هم داره و هنوزم دلش تجدید فراش میخواد. البته این بد نیست ها !!! هست؟

تازگیا شنیدم که سوسک یک هفته بدون غذا و بدون آب و بدون هوا و اکسیژن زنده میمونه حتی اگه سرشو از بدنش جدا کنن تا ساعتها یا فکر کنم روزها زنده میمونه ! از نظر من مردا عین سوسک میمونن ((= ۲۰۰ سالشونم بشه اما از لحاظ جنسی و غریزه همون هیزی هستن که توی جوونیشون بودن ((= یعنی فکر کنم با همون یک عضو هم به حیات ادامه میدن ((=(((=(((((=

غشمولک :دی

مجید پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://saddard2.persianblog.ir

حتما تابلو می گردی دیگه !! اگه چادر چاقچور کنی کسی بهت گیر نمی ده !!

دکی میام میکشمتا :دیییییی

خوبه خودتم ایرونی هستی و توی این مملکت زندگی میکنی ! اگه دختر بودی می فهمیدی که با چادر هم بری خیابون ، بهتمتلک میگن که قربونه لپات برم من ((= روبند هم بزنی بهت میگن اون قد و بالا رو ببین چی کرده ((=

**** جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ

واقعا ها!
تو محله‌ی ما هم اینقدر از این پیرمردا هست!
اتفاقا تو فکر بودم قصه‌ی یکی‌شون رو که خیلی بامزه‌ است تو پست بعدیم بنویسم!!

پس تو هم مثل من چه میکشی از دست اینا ((=

حتما همین کارو بکن :دیییییییی

قوی سپید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:43 ب.ظ http://white-swan.blogfa.com

سلااااااااااام عزیزم
خوبی ؟
لطف کردی کامنت گذاشتی .. راستش دیگه زیاد نمیام نت و آدرس وبلاگتو هم فراموش کرده بودم
خوشحالم که هنوزم آپ می کنی .. آخه اکثر بچه ها دیگه زیاد نمی نویسن ..
امیدوارم همیشه شاد باشی
راستی یه چیزی .. از نیاز خبری نداری ؟ خیلی دلم براش تنگ شده ..


بای بای ..

سلام رها جونیییییییییی :)))))))))

قربونت برم
خب دیگه گاهی وقتا مشغله های زندگی نمیذاره که آدم وقتشو با نت بگذرونه :)

نه

مرسی رهایی که بهم سر زدی :))))))

بارباپاپا جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

اوووووووووو چه خبره چرا انقدر عصبانی شدی؟
جای تو بودم یه بار این مورد خانومها و آقایون رو برای خودم حل میکردم
مثل فیلم اوتوبوس که یه سری بالادهی بودن یه سری پایین دهی همش میزدن سر و کله هم
تو هم یه سره توی مخت درگیری داری بین خانومها و آقایون
بیخیال شو

:|

چطوری ؟ مگه اصلا میشه مشکلی رو با وجود آقایون حل کرد ((=

منم میگم بی خیال ! ولی آقایون بی خیال نمیشن ((= مدام توی این فکرن که قانونی رو ضد زنها وضع کنن :دی

سعید هدایتی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

اره خوب حرف حساب جواب نداره

((=

نمیری الهی :دی

بهمندخت شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام مرجان

بهمندختم

خیلی وقته وبلاگتو می خونم،‌ شاید تا حالا برات کامنت نذاشته باشم ولی خیلی با نوشته هات حال می کنم.

خداییش بمب انرژی هستی تو

سلام بهمن جان :دییییییی

خوشبختم :)

آره منم خیلی وقته متوجه شدم که میخونی و چندبار بهت سر زدم :-پی

نیشمولک

پ.نون شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://‌babune.blogsky.com

اول از اون که خیلی هم نـــــــــــــــــــه‌خیــــــــــــــــــــر!!!

بعد از اونم که آدم که نمی‌تونه سلیقه خودشو عوض کنه!!! یه پسر 25 ساله هیچوقت آرزوی یه همسر 50 60 ساله رو داره؟ نداره دیگه! حالا همون پسره پیر شده! سلیقه‌ش که عوض نشده! حق بده! تازه‌شم! حاضرم سر دماغم شرط ببندم بیشتر دخترای این‌سن دوس دارن یه شوهر ترلیاردر 90 ساله به تور بزنن که سر 2 سال سرشو بذاره و پول مولا شم بادا بادا مبارک بادا!!!!! :)

آهان ! منظورت اینه که پسر ۲۵ ساله زن ۲۰ ساله میخواد ، پسر ۳۵ ساله هم باز زن ۲۰ ساله میخواد ، پسر ۵۵ ساله هم زن ۲۰ ساله میخواد و همینطور تا ۲۵۵ سالگی :دییییی خب حالا با این حساب ، طبق گفته خودت ، پسر ۱۵ ساله هم زن ۲۰ ساله میخواد ؟ خب خودت میگی سلیقه عوض نمیشه ((= وقتی توی ۲۵۵ سالگی سلیقه اش اینه و سلیقه اشم عوض نمیشه لابد توی ۱۵ سالگی هم همین بوده دیگه :دیییییی

حرفا میزنیا ! ((=

خب حالا حرفت درست ! منظور منم همین بود که به قول تو مردا دلشون زن جوون میخواد حتی اگه ۱۰۰۰ ساله باشن :دییییی چرا فقط پیرزنها رو مسخره میکنن و روشون جک میبندن ولی پیرمردا رو مسخره نمیکنن ! حرف من همینه ! نمیگم چرا پیرمرد اینجوریه ! چون چراشو خودم میدونم ((= واسه اینه که هیزه بی چشم و روئه ((=

الفرارررررررررررررر

سیروس یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://blog.joojootala.net

به جان خودم یه پیرزن ه از اون مایعه دارا مخ یکی از بچه ها رو زده بود کلی برا خودشون میرفتن حال و هول از این چیزا بعد پسره پیرزن رو گرفت بمیرم اگه دروغ بگم

ای جلاد دیونه حالا خبر نداشتی من وبلاگ داشتم ها خوبه تو بالاترین با اون یوزر جدیدم سر به سرت گذاشتم کلی


تو همش یه پیرزن سراغ دارییییییی ؟ ((= من به اندازه ملت شریف ایران پیرمرد سراغ دارم که مخ دخترای جوونو میزنن :دییییییی

سیروس اینجوری نگو که میمیریا ((=

الهی تیکه تیکه بشی سیروس ... خودم با همین دستام خفه ات میکنم بی تربیت :دیییییییییی

نگین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ

وایییی خدا چقدر خندیدم
قبول قبول
علاوه بر اینکه خندیدم کلی هم از دست این پیرمردا شاکی شدم
دیدم اینجور ادما رو
واقعا حالم به هم میخوره از پیرمردای هیز
بعضی ها که به متلک و آواز هم قانع نیستن و ..... یه بنده خدایی اینو واسم تعریف کرده بود :))
اههههههه
حقش بود پیرزنا هم همینجوری میشدن
اونوقت ببینن خوبه زن خودشون دنبال پسر جوون باشه یا نه
:))

:دییییییییی

غیر از متلک و آواز دیگه چی ؟ نکنه موقع راه رفتن عمدا خوردن بهت ((= واااااای دیگه همچی پیرمردی رو باید همراه جوونای اراذل و اوباش اعدام کرد ((=

نه نگین جون پیرزنا خیلی سنگین رنگینن دقیقا مثل جوونیاشون :)))))))) مگه نه ؟ ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد