عجب ضایع بودم :دی

 

وای خدا

از عصر تا حالا بیکار بودمو همش آهنگ گوش دادم .. چندتا از آهنگایی که توی دوران بچگی بهش علاقه داشتم ، اومد زیر دستم ! وای گوش که میدادم از خجالت آب میشدم ! من نمیدونم از چیه این آهنگا خوشم میومده ! چقدم خوش سلیقه بودم اکثرش آهنگای شهرام شب پره بوده .. محض خنده چندتا شو براتون میذارم .. اونایی که کنارش ستاره گذاشتم هنوزم دوست دارم ... اونایی که شاده ، وقتی گوش میدین تصور کنین یه دخترکی با دامنه چین دار همراه باهاشون میرقصیده ... به طرز عجیب ناک انگیزی ، متن همشونو حفظم ! من ! با این حافظه خرابم ! حفظم ! متن این آهنگا رو ! 

من

پریا

شب شد

عروسی

خجالتی

* شازده خانوم

* هجرت

عروسی

سلام

دهاتی

اَه اَه اَه حالم از خودم بهم خورد با این سلیقه .... ایشششششششششش

من آهنگای شهرام شب پره رو دوست ندارم  ... ولی از بین همه کاراش یکیشو خیلی دوست دارم که به همتون تقدیم میکنم بچه های من ((=

تقدیم به دوستام

نظرات 38 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

اولللللللللللللللللللللللللل

((=

نگین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ

خوب خوب ....
بابا اصلا خودشو ناراحت نکن همه همینطورنن
منم خیلی وقتا وقتی عکسامو نگاه میکنم میبینم واییی خدا من چه لباسایی رو دوست داشتم
یا چه مدل مووی داشتم
آخ هبا چه انگیزه ای :دی

من هنوزم بعضی از اهنگای شاد قدیمی رو به ۱۰۰ تی جدید الانی ترجیح میدم


پ.ن : اصلا پیش من نیای هااا ... قهر
قهر
قهر

هوارتا بوسسسسسس

پس تو هم مثل من ضایع بودی ((=

اتفاقا منم آهنگای قدیمی رو بیشتر دوست دارم ولی این چندتا آهنگ که گذاشتم دیگه خیلی ضایع اس ((=

وااااااااا من که اومدم برات چند روز پیش ! لابد دوباره آپ کردی باشه میام :))

حالا آشتی
آشتی

آشتی :دیییییییییی

پت سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

چی شده پت جون ؟
سلیقه ام گریه داره نه ؟ ((=

دکتر مثبت سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ق.ظ http://www.drmosbat.persianblog.ir/

سسلام
ببینم این پریا همونیه که میگه:
ای ... (خوشگلتر.منتها بهتره سانسور شه بد آموزی نداشته باشه)از پریا بی من تو کوچه نریا؟؟
حالا چقدم مثبت بودی از بچگی به عروسی علاقه داشتی که ۲ تا آهنگ گذاشتی.

سلام بر دکی :))))))

((=

ای قشنگتر از پریا
تنها تو کوچه نریا
بچه های محل دزدن
عشق منو می دزدن

من که لینکشو گذاشتم ! مگه گوش ندادی ؟

همینو بگو ((=

غششششششششمولک

نداا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ق.ظ

سلاممم
مرجان جونم دلم واست یه ذره شده بود
میدونی چند وقت بود خیلی کم میمومدم همش به خاطر درس و کنکور . خوب تموم شد و ما هم یه نفسی میکشیم
راستی خیلی به مامی گفته بودن ای پی من و اون یکی هست ولی من نمیذاشتم بگه
نمیدونم چقدر با مامی اشنایی داری ولی خوب باید بشناسیش تا باور کنی اون چه جور ادمیه . ما که همیشه جلوش کم میاریم
خلاصه قصدم اذیت کسی نبود میخواستم بچه ها خودشون ارتباط بگیرن بی واسطه همین
این اهنگ هایی که گذاشتی من اصلا نشنیدم یعنی اصلا از شهرام خوشم نمیاد و گوش نمیدم . میبخشی هاا ولی با حس و حالم نمیخونه
خوب به قول خودت بچگی و هزار جور شیطنت
خوشحالم که بازم میتونم میونتون باشم
میبوسمت هزار تاا فعلا

سلام ندایم :-*******

دل منم :)

من گفته بودم که آی پیش شبیه آی پی توئه :-پی اصن روزای اول فکر میکردم تو خودت در قالب مامی ظاهر شدی ((=

حالا واقعا مامانته ؟ آره ؟

میدونم من خودمم از خیلی از خواننده هایی که الان تو بورسن خوشم نمیاد :دیییی به سلیقه نمیشه اعتراض کرد ندایی :)) البته من خودمم الان شهرام اصلا گوش نمیدم :دیییییی

فداتت شم :-********

تازه‌وارد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ق.ظ

ببین شهرام شب‌پره واسه همون دوره‌ها و سنها خوب بود!

الان عهدش گذشته ولی اون وقتا یه جور سرخوشی بی غل و غش رو القا می‌کرد که همه تقریبا می‌پسندیدن. غیر از داریوشیای دو آتیشه!!!

از خود قدیمت ناامید نباش.

آره واسه اون موقع ها آره ! بیشتر آهنگاشم توی عروسی ها پخش میکردن ((=

آره راست میگی ! الانم همینطوره :دی

((= قال تازه وارد علیه السلام ((=

سروناز سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام بر ابجی مرمری گل خوبی خوشی سلامتی
آهنگای شهرا شب پره؟
خب ما هم بچگیامون اندی رو بسی گوش می کردیم

سلام آبجی هوچولو :))))))

آره اندی رو هم گوش میدادم :دییییییییی

احمد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
بابا این که ایرادی نداره یه وقت فکر خود کوشی به سرت نزنه :) راستی الان چیگوش میدی این خیلی مهمه چون اون موقع رو میشه گذاشت به حساب بچگی
راستی چرامن و لینک نکردی
البته این یه مسئله شخصی هیچ اجباری توی این کار نیست.

سلام احمد جون :)))))

:دی اتفاقا تو فکر شهرام کشی ام ((=
الان شخص برام مهم نیست بیشتر صدا و آهنگ و ترانه برام مهمه :))))))

حتما یادم رفته لینکت کنم ((=

در اسرع وقت میلینکمت :-پی

سعید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

وای چه بی کلاس بودی تو.

((=

سعید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

الان دارم آهنگا رو گوش می دم.
نه بابا خیلی هم بد نیس.

نمیری تو ((=

حالا از کدوماش خوشت اومد ؟ :دیییییی

سعید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

خدا ببینم چیکارت کنه.
بلند شدم رقصیدم، اونم چه افتضاح

((=

مرگه من بگو با کدوم افتضاح رقصیدی ؟ :دیییییی

خدا نکشه تو رو :-پی

پسر خوانده سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

آهای بی احترامی نکن.........دهاتی با پریا رو هنوزم دوست دارم......

پریا رو منم دوست دارم .. هییی همچی :دی

پسر خوانده سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

:->

اقلیما سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.eghlimaaa.persianblog.ir

یعنی تو از خودت انتظار بیشتری داشتی؟ مگه میشه آدم خودشو نشناسه؟عجبا... ولی شپ پره برای الکی خوش بودن به خدا خوبه

اگه تو دستتو بدی تو دستم
یه روزی بذاری به تو برسم
جونم نخوری دروغی قسم
قربونت می شم من ، برات می میرم ، من ، برات می میرم
اگه تو بیای پیشم خونه
لج نکنی و نزنی چونه
بوسه بدی به من یه دونه
قربونت می شم من ، برات می میرم
اگه تو بیای پیشم حالا
با هم می ریم کوچه بالا
می خرم یه گلوبند طلا
می ندازم به گردن تو بلا
اگه تو بشینی پیشم حالا
می آرم یه حلقه طلا
تا بدونم مال منی تو از حالا
قربونت می شم من ، برات می میرم ، وای ی ی ، والا !!!!!!
برات می میمیرم ، برات می میمیرم !!!!!!
)دیگه طرف عصبانی شد

اقلیما باز تو اومدی با گیگیلی کاراته بازیا ((=
آره واسه رقصیدن خیلی حال میده :دیییییی

((=

خفه بشی اقلیما :دییییییییییی

میثم سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.sooooong.blogfa.com

سلام من یه پسر تنها وغمگینم که از وبت خوشم اومده و خوشحال میشم که به کلبه تنهایی من سر بزنی.مرسی

سلام میثم عزیز :)
قربونت

بهت سر زدم ولی وبلاگت برام باز نشد :(

چرا ؟

آرش سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://kamanearash.blogsky.com

سلام. زیاد موسیقی گوش دادن خوب نیست. حالا هر نوع موسیقی باشد. این ها که دیگر هیچ. اما جالب می نویسید و خیلی راحت.
پاینده باشید

سلام آرش خان :->

هر چیزی زیادیش خوب نیست :-پی

مرسیییییییییی

نازنین چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ http://setarak.persianblog.ir

خجالت نداره بابا !‌ منم کچولو بودم همچین عاشق این آهنگا بودم و قر میدادم !!
الان که فیلماشو میبینم کلی به حال این سلیقه تاسف میخورم

پس تو هم ((=

قزن قلفی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ق.ظ http://afandook.blogsky.com

:دیییییییییییی

ونوس چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام سلام
آره واقعا بعضی وقتا آدم از خودش خجالت میکشه من بعضی جاها سعی میکنم حواسمو از آهنگ پرت کنم که باهاش نخونم.آخه این حافظهء کوفتی من هیچی توش نمیمونه ها!ولی آهنگا از همه نوعش توش میمونه. خلاصه که کلا آهنگ دوس دارم

سلام مام ونوسی :))))))

:دی مثل منو گیگیل :دی

پس من به تو رفتم مام ونوسی ((=

رویا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.6649.blogfa.com

سلام من واستون یه کامنت گذاشتم اما اشتباهی تو قسمت پست قبلی.بای بای

سلام گلم :))))

آره گرفتمش :دیییییی

سعید چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

چهتفاهمی من روز دوشنبه یه پست نوشتم به نام ای قشنگتر از پریا که در وصف م.خوشگله بود!اره خودشه همون که تو ....نزدیک بود بدزدنش!نمیدونستم شوما این اهنگو میمیری براش!

((= همون که قرار بود توی کوچه بدزدنش :دییییی ایول ((=

حالا این م . خوشکله کی هَه ؟ :دی

ر و ز ب ه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ

...
همین دور و اطراف پرسه می زدیم گفتیم یه سری هم به دوست قدیمی مون بزنیم

خوب چیکار می کنی ؟؟
خوش میگذره ؟؟‌روزگار به کامه دیگه ؟؟

راستی من هیچ علاقه ای نه به موسیقی شب پره و نه به خودش دارم که وارد اون لینک بشم :دی

زوری که نیست
خوشم نمی یاد !!


موفق باشی عزیزم :)

+ شادکام و سرافراز در پناه اورمزد دادار.. . .

مرسی روزبه تو هر وقت بیای سر منو گیگیل منت میذاری :-پییییییی

هی بد نیییییی :دی

خب بابا حالا منم زور نکردم که حتما گوش کن ((=

فداتت :-*

صبا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

از خنده تو خنده ام گرفت

((=

یوسف چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

شلام ملجان..آله یادشون بخیل..اون زمان یادمه با چه ذوقی رفتیم یه دونه کاست خریدیم (دی وی دی حالا!!) و بعد یه طرف رو شهرام شپره ضبط کردیم اون طرفشو سیاوش..بعد صد دور گوش می دادیم به خیال این که الان داریم آهنگای رپ هیچ کس و پدر و رضا یار رو گوش می دیم.. =)) =))

شلام یوشفففف :))))

یه جوری میگی اون زمان انگاری ۶۰ سالته ((= هیییییی جوونی (غشمولک)

شیطونننننن :دی

مونا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام
مرجان جون باحال بودی!!!
خودتو دست کم نگیرر!
مثل الان!
خب توی کوشولویی آدم فقط قر و فر آهنگا رو دوست داره معنیاشونو که نمی فهمه!
خیلی باحاله!
میدونی چرا؟
چون من اصلا این طوری نبودم
مامانم هرچی میگفت من همون کارو میکردم هرچی می گفت بپوش می پوشیدم و هر آهنگی گوش می کرد من گوش می کردم!
در نتیجه من در بچگی تجلی سلیقه ی مامانم بودم!
:دی
دیگه فرار می کنی هان؟
وایسا می خوام آمپول بزنم!
وایساااااااااااااا

سلام مونایی :))))))))))))
الانم باحالم ! هَه :دیییی

درست میگی ! من توی بچگی از آهنگی خوشم میومد که بتونم باهاش برقصمو قر بریزم ((=
پس تو از همون کوچیکی یه پا بزرگ بودی نه ؟ ((= ایول

مونا باز که آمپول دستته :(

مونا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

این موناام ها!
اشتب نشه!

ها :دی

سارا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ

من نمیدونم تو چرا اینهمه جواد بودی؟!

آهااااااااااااااااااان قرش بده...جون .....


وووی....تو که دامنت از پشت اصلا هیچی نداره =))‌فقط یه کشه =))‌آاااااااااااااااای دلم

:|

سارا یکی میزنم پس کله ات که به دامن بگی ... ((=

میکشمت بی تربیت :دییییییی

سلی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

:))
سلام مرجانیی
منم همین طورم بعضی موقع عا که آلبوم عکسامو وا میکنم از خنده رو د ب میشم یا با داداشم که حرف میزنیم و از کارای بچگیمون میگم یهو میبیین من دراز کشیدم از بس خندیدم :))
آهنگا یا خواانننده هاا
یه خوانه های رو دوس داشتم که نگوووووووووووووو:))

بیخیال :دی
بوس بوسسسسسسسسسسسس

سلام سلی خانومی :))) عموش اومده :))))
((=

پس همه مثل من خل بودن :دیییییییی به خودم امیدوار شدم ((= داشتم از افسردگی میمردم ((=

ای خدا مردم از خنده :دیییییی

ها بیخی :دی

فداتت :-******

گواش پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ب.ظ http://guash.blogsky.com

:)

:-پی

من پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلام خوبی به نظر م شهرام خیلی هم ماهه البته تا قبل از ازدواج فقط کریس دی برگ بود ها نمیدونم چرا بعدش انقدر جواد شدم

نهههههههه :دیییی
حالا این کریس دی برگ چی هَه ؟ ((=

من که از تو جواد ترم (غشمولک)

ر و ز ب ه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی
من درد مشترکم!
مرا فریاد کن.. . .!!

:|

سلی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ

کوشی مرجانیی:

ایناهاش :دییییی

مونیکا جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام خانم غیبی
تو که بدتر از من شدی؟دیدی اوردمت تو راه
من نظر دادم یکبار ولی چون تائید نکردی معلوم نیست تنبلی توئه یا نرسیده
به نظرم شب پره باز سگش شرف داره به خیلیها.نه خداییش مثلا تجسم کن یکی از عطا یا مهرداد ان وای یا جمشید علیمراد و ... خوشش بیاد
باز شب پره دل آدمو شاد می کنه
بوسسسسسس

سلام بر جناب مونی کبیر :دیییییی

اتفاقا توی پست قبلی ازت نظر داشتما اشتب نکن مونی شاید منظورت همون بوده :))) توی این پست فقط یه نظر ازت دارم :-پی

من اینایی که اسم بردی نمیشناسم :|

آره خداییش :)))))

قربونت :-*********

تازه‌وارد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام! من برگشتم! بهم سر می‌زنی؟

سلام بر آقایی :-پی

نُچ :دییییییییی

بیر دانه شهروند شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ

ما که بچه بودیم مثه تو اصلن ضایع نبودیم و از این آهنگای زاغارت گوش نمیدادیم .

من یادمه اون زمانا که هشت نه سالم بود همش سمفونی بتهوون و موتزارت گوش میکردم ، و به خصوص لذت میبردم از گوش فرا دادن به سونات هشت شوپنهاور .

پ.ن: به مرگه گیگیلی دروغ نگفتمااا

اوهو چه پر مدعا :-پی

کجا متولد شدین اونوخ ؟ اصن چند سالتونه ؟ :دیییییییییی


تو تو تو از جون گیگیل مایه میذاری ؟ میکششششششششمت

TNT شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.vorojaklover.bloget.ir/

سلام دوست عزیز خوبی .خسته نباشی.وبلاگ قشنگی داری .خوب نظرتون در مورد تبادل لینک چیه ؟یک سر م به من بزن .راستی اگر خواستی برام نظر بزاری داخل وبلاگم داخ همون مطالب های که خودم اپ کردم نظر تو بنویس. این ایدی منه؛badnam46 بای

سلام عزیز
مرسی قربونت :)

خدمت می رسم

رویا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.6649.blogfa.com

سلام من رویا هستم یک بار واستون کامنت گذاشتم اما مثل اینکه ازم خوشتون نیومد که جوابی بهش ندادین.
تو خیلی از پستاتون نوشتین که واسه بلوگفایی ها نمیتونین کامنت بزارین.منم بلوگفایی هستم اگه اینجا هم ببینم که یه جوابی دادین خوشحال میشم.در ضمن با اجازه لینکتون کردم.آخه خیلی باحال مینویسین
و یه چیز دیگه من اسم و وبلاگ شمارو از طریق وبلاگ مریم پیدا کردم(دختری از جنس بلور)
موفق باشید

سلام عزیزم :))

نه خوشم اومد ولی دیر کامنتا رو تایید کردم :)

من در حاضر دارم به کامنتات جُواب میدم :-پی

بفرمایین :)))))))

مرسی

آهان نیشمولیمو میگی :دیییییییییی

فداتت

نیلوفری شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.atigheh.blogsky.com

از وبت خوشم اومد باید آدم جالبی باشی
راستی من لینکت کردم تو هم دوست داشتی لینک کن
بابای گلم

:دییییییی مرسی

بازم مرسی ! چشم :)

فداتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد