بازی با دوستان ... نه با شکلک :دی

 

چند تا دیگه از دوستان رو اسم بردمو با شکلک توصیفشون کردم !  اون پایین اضاف کردم اسماشونو حتما ببینین

بلاگفایی های محترم ! نمیدونم چرا واسه هیششششکدومتون نمیتونم کامنت بذارم

مونیکا ، سعید ستار پناه ، منا و ... که بلاگفایی هستن ، بگم که بهتون سر زدم ولی کامنتم براتون ارسال نمیشه

دکی جون نیلو خانومی منو به یه بازیه خنده دار دعوت کرده منم بدم نیومد .....

بازی شکلک ها

قواعد این بازی :

- برای هر کدوم از وبلاگ هایی که دوست داری شکلک بذار .

- شکلک به کنایه و با شوخی ٬  حال و هوای کلی وبلاگ و نویسنده وبلاگ رو نشون میده ( و البته ٬ نه نویسنده رو جدا از وبلاگش ) .

-اگه کسی دوست نداشت شکلکشو بردار .

-اونایی رو که دوست داری به این بازی دعوت کن .

از نظر من حال و هوای شما دوستان و وبلاگتون این ریختیه :

یک دمدمی :     

آقا موشه :         

مونیکا (شبهای لبریز از هیچ) :                    (کتک خوره منم) 

اقلیما یادمانی از حوا :         

سلی :               

یوسف :                               

سارا :                 

امین :                    

رضا مشتاق :          (از قیافه شکلک سمت راستیه معلومه کدوم منم)

گیلاس :                    

نیلوفر :                 

لیلا :                   

مونا :              

نگین :                        

پت :                 

بنفشه :         

تازه وارد :                

دکی جون سپیده :                             

المیرا :                          

دکی جون حامد :    (ابی گوش میده ها)                        

قزن قفلی :         

سعید ستارپناه :            ( در مدح یار ! غشمولک)

ونوس :                      

دوست پاییزی :            (سمت چپیه داداششه )

سعید هدایتی :            ( اگه اینو فهمیدی منظورم چیه آقا سعید ؟!)

منا :             

عبداله :               

گواش :          

***************    

فقط کسانی که ازشون تصوری توی ذهنم داشتم رو نوشتم ! روی بقیه ذهنیت خاصی نداشتم  هر کی هم دوست داره این بازی رو انجام بده از طرف من دعوته و وقتی انجامش داد خبرم کنه ! خبرم کنه وگر نه چی ؟ چی ؟ حسابش با گیگیلیه

                                           

گوش کنین

قصه ها رو همه گفتن

دیگه قصه ای نمونده

توی فکر آخریشم

که هنوز کسی نخونده

کی میخواد شاه گل آخری باشه

واسه شاه قصه هام پری باشه

کی با من تو قصه همبازی میشه

کی به این سادگیا راضی میشه



اولی گل پری بود و آخریم گل پریه

بدنش مرمری بود و هنوزم مرمریه

گل پری جونه پرپری کجایی

اینجای جون آخری کجایی

که بیای تو قصه هام دوباره

قاطی شی با غصه هام دوباره



اونروزا خونه میخواستی

دل دیوونه میخواستی

حالا من خونه دارم

دل دیوونه دارم

واسه موهای بلندت

یه عالم شونه دارم


خواننده : ستار

نظرات 38 + ارسال نظر
sepideh پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت یکساله شدن آپدیت شد با :

چه کنم با دل تنها؟! چه کنم با غم دل؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

سلام عزیز

خدمت می رسم

پت پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ق.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

گفتم از من احتمالا اون شکلکت عینک سیاهه یا اون شیطون بنفشه رو میذاری!

((=

نه اینا بیشتر بهت میومد :-پییییییییی

ابلهی که همه چیز میدانست ! پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ http://sansour02.blogfa.com

وبلاگ ابلهی که همه چیز میدانست با طنز " یک هفته با امام زمان " بروز است ! [تعجب]

سلام امیر خان خان :))))))

میام حتما ببینم چی نوشتی :دییییییی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

سلااااااااام
خوفین خوشین سلامتین؟
ژس سفر خوش گذشته

سلام :) من میشناسمت ؟ :-پی
مرسی ... کاش اسمتو نوشته بودی

ها :دیییی

تازه‌وارد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

خنده داره!! :)

و کار سختیه! آدم بخواد یه نفرو توی یه شکلک خلاصه کنه! یا تعریف.

:دیییییییییییی آره

من اولش فکر کردم خیلی آسونه ولی وقتی دست به کار شدم دیدم سخت ترین بازیه که تا حالا انجام دادم .. حالا هی فکر میکنم هی دوستانو به لیست اضاف میکنم با شکلک .. در مورد خود تو هم کلی فکر کردم برو ببین :دییییی

فرزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://petti.blogsky.com

:->

بنفشه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:52 ب.ظ



من باهات قهلمممممممممممممم

اصلندشم هیشکی منو دوست نداله



ولی با شلکک یوسف و موشی حالیدم

چرااااا ؟ :( که توصیفت نکردم ؟ داشتم میفکریدم در موردت ... حالا برو ببین تو رو هم تعریف کردم :دیییییی و همچنین چندنفر دیگه رو :-پی

ولی منو گیگیلیه خاک بر سر دوستت داریم ((=

:دییییییی غشمولک

گیلاس پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://monzo.blogsky.com


فک کنم خشن ترین دختری که تو ذهنت داری منم
باور کن چند وقتیه چوب و چماقم رو غلاف کردم

((= آره تو و سارا البته از من بیشتر نه ! شما دو تا رو با انگشت کوچیکم سقط میکنم ((=

نه بابا :دیییی

قزن قلفی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

خب اگه یه بدبختی حال نداشت بره از این شکلک ها بزاره چی ؟

اونوخ نباید بازی کنه ((=

یوسف پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ

آره تصویر منم از بقیه تقریبا همین بود..!
اما تصویر خودت:

http://www.pic4ever.com/images/connie_1.gif

http://www.pic4ever.com/images/5.gif

http://www.pic4ever.com/images/84.gif

http://www.pic4ever.com/images/154fs232528.gif

((=

همشو درست گفته بودی :دییییی ولی همه این ۴تا شکلک واسه توصیفه نیمی از من بود :دیییییی

سعید از غریبانهای مهربان پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://baroon77.blogfa.com

سلام
تصورات تو از دوستات جلابع
دوست دارم به بلاگ منم سر بزنی و شکلک
منم بزاری
دوست دارم ببینم چه شکلیم.
........ سعید.

سلام عزیز
:)

باشه ولی باید اول بشناسمت بعد تصورت کنم :-پی

حتما خدمت میرسم

امیر جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

بازی بازی با شکلک هم بازی آخه ؟!!!!

:|

[ بدون نام ] جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام
بترکی اینشالا

سلام :)

:دی چرا ؟

فک کنم باید آشنا باشی .. لحنت آشناس .. کاش اسمتو یواشکی برام نوشته بودی :دی

ونوس شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام دخمل گلم.

سلام مام ونوسی ؟ بابا ممدی پس کوش ؟ خوردیش ؟ :دی

دمدمی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://daam.blogsky.com

دو نکته:
۱- ایما همیشه با اکراه اینجا می آییم!
۲- ایما هر وقت می آییم اینجار از خودمان می پرسیم اکره چرا؟
یک جمله خبری:
ایما هر وقت می آییم اینجا چون لینکمان اولین لینک است احساس مهم بودن بهمان دست می دهد.
یک جمله خبری دیگر:
چون شکلک ایما اولین بوده است توهم مهم بودنمان تشدید می شود!
تشکر:
از اینکه باعث می شوید ایما فکر کنیم آدم مهمی هستیم در حالی که می دانیم اصلا آدم مهم نیستیم صمیمانه از شما تشکر می کنیم.
---
ایما از روی شکلک اصلا نفهمیدیم حال و هوای بلاگمان چطوری است؟ یک توضیح بدهید. ایما که نفهمیدیم شما از ایما چه فهمیدید.
از سبیل های رضا مشتاق خیلی خوشمان آمد. فکر می کنیم حسودیمان شد.
---
و باز تشکر:
از اینکه آدم بی مرامی مثل ایما را مورد توجه قرار می دهید و همیشه کامنت می گذارید تشکر می کنیم. شرمنده شدیم.
سوال:
از رضا مشتاق و المیرا چه خبر. ایما در بی خبری هستیم و دلمان برای بچه ها تنگ شده است.
تعجب:
ایما چقدر حرف زدیم.
خداحافظی:
یا حق!

جوابهای موجود در آستین :دی عبارتند از :

۱- چرا با اکراه ؟ باید توضیح مفصلی بدی کچل وگرنه با یه تیر خلاصت میکنم ((=
۲- یک بار دیگه جمله بند شماره یک رو تکرار کنی با دو تیر خلاصت میکنم (غشمولک)
نه کچل اشتب نکن ! مهم نیستی به خاطر نظم لینکدونی تو رفتی اول ((= ولی نه جدی خیلی مهمی واسه گیگیلی :دییی

شکلکت هم که اوله واسه اینکه لینکدونی رو نگاه کردم و از اول شکلک هرکی سریع اومد توی ذهنم گذاشتم :دییی
ولی خداییش خیلی برام مهمیی :دیییییی
کچلی دوستت داریم ... کچلی دوستت داریم :)

قربونت :) حالا فکر نکن ! واقعا مهمی :دیییییی

حال و هوای بلاگت در اینه که (البته از دید من) در عین بی خیالی و کاملا ریلکس ، درست میزنی به هدف ! خودتو و نوشته هات تلفیقی از این دو شکلکه ! از دید من

من ، آخرش تو و رضا مشتاق رو میکشم با هم ((=

خواهش میشود ... از قلمت خیلی خوشم میاد :)

رضا مشتاق که غیب شده دوباره .. المیرا هم هست خوبه وجود خارجی داره :دییی

اتفاقا منم تعجب کردم ((=

حق نگهدارت دوستم :)

سعید هدایتی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

منت خدای را عز وجل که از ما تصویری بر ذهن زیبایتان منقوش نبوداندی

منت رو پس بگیر که همین امروز میخوام شکلک تو و چندتای دیگه رو بذارم ((=

حالا صبر کن :->

صبا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.hichkare.wordpress.com

بامزه بودن
منکه جزوشون نبودم

:)

نه نبودی ! من درست نمیشناسمت :|

مونا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

ملجان ججججججججوننم
من اون شکلیم یا وبم؟
باحال بود
:دی
میگم مرجانی بازی باحالی بود
اگه وقت کنم بازی می کنم!
:دی :دی :دی
خوشمان آمد
بووووووسسس

جون ملجانی :)))))

بیشتر خودت :-پی

میسی

اگه بازی کردی خبرم کن باشه ؟

قربونت برم که منو گیگیلی از تو خوشمان آمد((=
:-*

منا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

اون مون من بودم یا یه منای دیگه؟
اگه من بودم یعنی من انقدر سر خوشم ایا؟
چه خوب
خیلی خوچحالم
با مزه بود ولی انجامش سخته
چون من همرو تو ذهنم یه شکل میبینم

یه مونای دیگه بود :دی

حالا صبر کن شکلک تو رو هم امروز میذارم کله اتو میکنم از خوچحالی ((=

واقعا بازیه سختیه ..

بمیری تو ایشاا... :دییییییییی

دوست پاییزی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
نمیییییییییییییییییییییییییییییییییخوام
تو از من هیچی تو ذهنت نیستتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باید یه چیزی الان بسازی..... زززززززززووووووووووددددددددددد
دلم شکست!

سلام عزیزم

چرا هست .. همین امروز آشکارش میکنم ((=

باشه عزیزم .. مال بعضیهاتون باید فکر کنم واسه همین دیر میذارم :)

احمد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.jardhy.wordpress.com

سلام
شیطون خانم خوب شلوغ بازی راه انداختیا کار جالبی است.

سلام احمد جون :)

:دییییی

آره هم جالبه هم سرگرم کننده هم سخخخخخخخخت

شکلک تو رو هم اگه بتونم تصورت کنم میذارم ((=

مهدی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://pouch.blogsky.com

سلام
پس شکلک پوچ کجاست
ندیدمش

سلام مهدی جون

نذاشتم هنوز .. سخته که تصورت کنم نمیشه آخه ((=

FAnCy FrEe یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://violetfictile.wordpress.com/

گیگیلی کو پَ؟

گیگیلیو منو باید دوستان تصور کنن :دی

اقلیما یادمانی از حوا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

که من این شکلی هستم!!!....شانس آوردی وگرنه می کشتمت....حالا بیا بغلم ببوسمت و بچلونمت و بکشمت

:|

اقلیما باز اومدی زبون درازی کنیا .. یَک کتک کاری راه بندازم نصفت کنم که اون سرش ناپیدا :دیییی

الفرارررررررررر

قلبونه اقلیمایی :)
بووووووووس :-*******

مونا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام
بینم!
مثل اینکه اینجا دو تا مونا داریم.
نه کنه اون ماله من نبود
ملجانی منم شکلک موخوام.

سلام دکتر مونا ((=

ها :دی

آره ! یک منا داریم با یک مونا (غشمولک)

اتفاقا مال تو بود ... مال اون منا رو نذاشتم :) امروز میخوام بذارم :)

فاطیما دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://beautiful-smile.blogsky.com/

سلام خیلیییییییییی باحال بوددددددد

:دییییییییییی

دوست پاییزی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام گیگیلی
میگم چقدرم من روزنامه میخونم!! واقعا شرمنده شدم که چقدر شما ها رو گمراه کردم
یا اینکه چقدر آروم دارم بارش برف رو تماشا میکنم..
درسته احساساتی هستم ولی خیلی شیطونم
اگه برف بیاد میرم برف بازی
مرسی که منو اینقده مثبت تصور میکنی
بووووووووووووووووووووووووووووس

سلام دوست جون :)))

روزنامه منظورم نبود بابا ! منظورم جزوه های دانشگاهیت بود و پروژه هات ((=

من با برف خفه ات میکنم اگه پام برسه مالزی :دیییییی .. احتمال داره امسال با پاپی یه سر بیام اونورا :) مطمئن باش قبل از اومدن ازت آدرس خواهم گرفت .. سعی میکنم توی زمستونم بیام که لااقل بتونم با گوله برف خفه ات کنم :دیییییی

میگم که ! چون شیطونی باید به دست گیگیلی کشته بشی ((= گیگیلی چش نداره یه شیطونو کنار خودش ببینه (غشمولک)

نخیرررررررر ! میدونم خوده شمپتت مهتادی ((= مثبت کجا بودی تو :دیییی

واااااای الفرارررررررررررر عمرا بیام مالزی ((=

عبداله دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام.

سلام شیکسته پا (((=

مونیکا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ

به سلام من اومدم چوطوری؟
شما بی کامنتم عزیزی
حالا من چرا اونطوریم؟آخرش تائید یا تاسف؟
با حاله ها
بوس هوار تا

به به مونی جونماااااااااا :))))))))))

خودم میدونم :دیییییییی

اون تایید تاسفا رو من از روی پستهات برداشت کردم :-پی بابا بیخی اصن ((=

خیییییییییلی :دی

بوس خداتا :)

سپیده سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

کشتم من خودم رو با این عشقولانگیم انگار!!! آخه هرکی واسم شکلک می‌ذاره همینه!!!

خوب شد بالاخره خودت فهمیدی که هلاک شدی ((=

غشمولک
نمیری تو :)

نگین سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلاممممممممم مر مر جونم
جونه حاجی یعنی من اینقدر شاد و خوشحالم خودم نمیدونستم ؟
نگاه کن یه ملتو دارم میرقصونم
برم دیسکو بزنم کلی برقصیم
اون وسطیه رو میبینی
اون یوسفه داره عربی میرقصه
من نیستم ...
جدیدا اومده دستمالکمر منو گرفته داره میره واسه خودش میرقصه =))

ولی اون خنده هه واقعا خودش بود :))
همیشه خدا دارم میخندم
ولی از درون انقده
انقده عصبانیم !!

میگماااااااا
این یوسف قبلا تو قبیله مغول ها زندگی میکرده
خیلی خوشم اومد که بدون اینکه خودش مجبور بشه به این واقعیت اعتراف کنه تو خودت فهمیدی
همیشه تیز بودی :دی

ببخشید که دیر اومدم گلم
دلم واسه وبلاگت خیلی تنگ شده بود

هوارتا بوسسسسسسسسسسس

سلام نگینم :-****

همش یا میری عروسی میرقصی یا میگی میخندی بمیری ایشاا... ((=

یوسف که عربی بلد نیس فقط بلده دوره میله بچرخه (غشمولک)

دیدی گفتم میخندی :)

برو بابا کی از درون راضیه که تو دومیش باشی :دیییی

ها:دی

دقیقا ((=
بزن قدش نگین :-پی نه نه نزن الان یوسف رو سرمون هوار میشه ((=

قربونت برم من :))))))))))

بوووووووووووووس

گواش سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://guash.blogsky.com

سلام مرجان جون... خوبی؟
نه به خدا خبر ندارم. یکی باید از خود من خبر بگیره!!!
پس گواش چی؟

سلام گواشی :))))) قربونت برم

چه بد :(

تو رو هم میذارم .. صبر کن

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ

کی بشه اینشالا بترکی من اینجوریایتوریو ایجورکیشکلک در وکنم

خودت بترکی ایشاا...

ای بابا ! چرا اینروزا همه بدون اسم کامنت میذارن آیا ؟
حالا تو کی هستی ؟ :|

ونوس چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:25 ق.ظ

خدایی من این شکلیم؟
از خنده دارم غش(قش؟) میکنم
بابا ممدی فردا با مامان بزرگت و عموت میان بریم خرید. ۳۰ تیر هم سالن رزرو کردیم.میای؟تالار محمد پاسداران.اگه میای برام آدرس بذار کارت بیارم برات.

به مرگه گیگیل آره :-پیییییی

((=

الهیییییییی ... چیزای گرون بخریا ! پوست باباممدیو بکن که دیگه از این ولخرجیا برات نمیکنه ((= تا تنور داغه پولا بچسبون به تنور (غشمولک)

چه حیف :( من ۳۰ ام وقت دندونپزشکی دارم :((((((((
ایشاا... که مبارکتون باشه جای منم پای میز شام خالی کنین حتما ((=

سعید هدایتی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

حالا من خونه دارم!هیچی دیگه گفتیمعرض سلام داشته باشیم.خوبین شما؟الحمدالله

دل دیوونه دارم :دیییی واسه موهای بلندت ..... ((= ! اونم موی کی ؟؟؟ موی تو (غشمولک)

سلام آقا سعید گل :)

مرسی قربانت :)

Leo پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://leopang.wordpress.com

می تونی واسه من یه لکه ی مشکی بزاری D:

راستش من زیاد نمیشناسمت که ! کاش همون زورو رو میذاشتم ((=

پدر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

جالب بود...مرسی...

خواهش میشود دکی :))))

سعیدستارپناه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ http://baroon77.blogfa.com

:دییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد