دو دو تا چهار تا

 

از اونجایی که منو گیگیلی ذاتا روانشناسیم ، از روی کوچکترین و جزئی ترین رفتارهایی که ممکنه خیلی ها ساده از کنارش بگذرن ، آدما رو خفن بدجور شناسایی میکنیم ! یکی از این مواردا ، شناساییه افراد مقصر ، به عبارتی شناساییه افرادی که به خاطر اشتباهاتشون به شکر خوری افتادن و بالاخره یعنی شناساییه افرادی که یه غلطی کردن و مثل سگ (دور از جون سگ) پشیمونن ! فرض کنین یه اصطحکاکی بین شما و یکی دیگه پیش اومده و شما بی تقصیرین ! معمولا فرد مقصر از همون اولش میدونه که اشتباه از خودشه ولی از سر لجبازی نوزادانه ، جوری قیافه حق به جانب میگیره که یواش یواش خودشم وهم ورش میداره کارش درسته و دچار خود بزرگ بینی میشه اما از یه طرف دیگه افول میکنه ... در اکثر مواقع چون فرد مقصر ، از خودش و از درونش و از رفتار نادرستش خبر داره و مثل خر پشیمونه و از رفتار زشتش شرمساره و واسه همین دلش نمیخواد غیر از اون فرد بی تقصیر ، کس دیگه ای بدونه که چه مزخرفیه ، مثل سوسک تمام شاخکهاشو اطرافش میچرخونه و شصت دنگ حواسش به اینه که نکنه کسی از گندکاریهاش با خبر بشه و مدام از این و اون در مورد صحبتهای فرد بی تقصیر که چه ها گفته و نگفته ، می پرسه و چه بسا ممکنه به خاطر نتیجه گیریهایی که نیمچه مخ فندقیش بدست میاره ، یَک بار دیگه پاچه شما رو بگیره ! شایدم دوبار یا چندین و چند بار دیگه ! فقط خدا میدونه چندبار ! تعداد دفعات پاچه گیریش بستگی به درجه خریت طرف مقصر داره ..... دلیل این پاچه گیریهاشم اینه که میترسه نکنه فرد بی تقصیر ازش حرفی بزنه ! خلاصه مطلب اینکه چنین افراد حقیری خیلی راحت شناخته میشن ! جالبه بدونین که چنین افراد مریضی حتی اگه به چنین مطلبی بر بخورن ، یا توی جمعی باشن که افرادی مثل خودشونو موضوع بحث قرار دادن ، با اینکه هیچ اسمی از اونها و سایه اشون برده نمیشه ، اما به خاطر شناختی که از خودشون دارن ، درجا به خودشون ربطش میدن ! البته بازم ممکنه توی همچین مواقعی پاچه اتونو بگیرن !   

نتیجه اخلاقی : گوشم داره درد میکنه ها ! ولی وقتی غذا یا حتی آب میخورم درد گوشم بیشتر میشه ! تازگیا مسیر بلعیده شدن غذا تغییر کرده ؟ یا فقط مال من تغییر کرده ؟ نکنه اول غذا وارد گوش میشه بعد میره توی مری ؟ ها ؟ یا نکنه من تا حالا اشتباه فکر میکردم ؟

تو رو خدا برین اینجا به من رای بدین دیگه

وبلاگ گروهیمونو ببینین انقده گروهه باحالی هستیم که نگو

                                                                               

گوش کنین

نگو با من حکایت گل و سبزه دیروز
نگو با من شکایت دل از قصه امروز

نگو با من که مث خشکی یک شاخه شکستی
که تو از دنیا بریدی حالا یه گوشه نشستی

شکسته ها شکست بگذر نذار که بشکنی امروز
گذشته ها گذشت بگذر گذشته هرچی بود دیروز

بلند شو دلتو زغم رها کن
منو تو شهر عشق بازم صدا کن

بخون با خوندنت شهر و تو پر کن
همه بی خبرا رو تو خبر کن

بگو که زندگی همین دو روزه
نذار بیشتر از این دلت بسوزه

خواننده : ابی

نظرات 33 + ارسال نظر
عادل دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://marine79blogsky.com

سلام.
میبینم که یکی اذیتت کرده.یه چیزایی گفته که خوشت نیومده.
نگو نه اخه ما هم روان شناسیم...
همیشه بخشش از بزرگانه.
در ضمن مطمینی گوشت درد می کنه؟؟؟؟؟

سلام عادل جون :)))

از کجا فهمیدی کلک ؟ این پست رو واسه این نوشته بودم که یکی از تجربیاتمو به دوستان یاد بدم :دییییییی ها ننه ((=

آره :(( خوب شد گفتیا ! یادم رفته بود قرصمو بخورم الان به جای ۸ ساعت ، ۱۰ ساعت گذشته :-پی

دل‌زده سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://http:/delzadeh.wordpress.com

بابا چی شده؟ گازت گرفتن؟ حقته. از بس پشت سر مردا حرف میزنی.
در مورد نتیجه اخلاقی مگه نشنیدی که :
چو عضوی بدرد آورد روزگار....

((=

آخ آخ راست میگی ! ولی اعضای بدن من زیادی با هم دوستن انگار :دیییییییی

تازه وارد سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام. من که بهت رأی دادم! اگه می‌شد دوباره هم می‌دادم!!
گوشت چرکیه بیچاره! سه جور آنتی‌بیوتیک باید بخوری پشت راست!! شوخیشم نگیر که گیگیلیت منفجر می‌شه!!
کدوم بدبخت بی‌نوایی جرأت کرده با تو در بیفته!!؟؟؟ حساب تیر و کمون و هفت‌تیر و مسلسل گیگیلی رو نکرده! بی‌نوا!!!
حتما عمه مامان‌بزرگشو به عزاش می‌نشونی بی‌رودرواسی!!!

سلام آقایی :))))

سه جور ؟ چه خبره ! من فقط رفتم دو بسته آموکسی سیلین ۵۰۰ خریدم و مثلا هر ۸ ساعت یه دونه میخورم .. همین ! یَک پا دکی شدم جون تو :دی

غششششششششششمولک ... گفتم بد نیست تجربیاتمو یاد دوستان بدم :دی

ونوس سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام علیکم.نظر خاصی نداریم.ولی خوشمان می آید مقصر ها هی دلشان بلرزد که آبرویشان نریزد.حال میکنیم.

سلام مام ونوسی :))

آی گفتی ! همین لرزیدن دل و دست و پاشون خودش نشونه اینه که اشتباه بزرگی کردن و مث سگ پشیمونن :دییییییی

سپیده سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ

آخ آخ گوش درد
همچین درد بدیه که به همه‌جات ربط پیدا می‌کنه مادر!
چش شده حالا؟ سرسری نگیریش ها

دقیقا همینطوره ! مثلا من غذا که میخورم انگاری لقمهه اول میره توی گوشم بعد توی مغزم بعد از توی دماغم میره توی حلقم :(((

چرکی شده فکر کنم ... دکی خودم رفتم آموکسی سیلین ۵۰۰ خریدم ۲ بسته ! درسته دیگه نه ؟ از وقتی هم میخورم دردش کمتر شده :|

سروش سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://lack.blogsky.com

تو فوق العاده ای مرجان
خیلی باحال بود بابا دمت گرم
کلی حال کردم

این همه دامپزشک خوب مراجعه کن دیگه

مرسی :دیییییییی

سروشی میام پوستتو میکنما :->

Amin k سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.amin-k.persianblog.ir

کلا مقصر پاچه می‌گیره

دقیقا ! هوراااااااااا سوووووت تشویق ((=

FAnCy FrEe سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

پول بده برم بت رای بدم

ای دزد خائن شیکمو (صفتی که مربوط به این نوع اخلاق تو میشه یادم نیست ) غشمولک ((=

احمد سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.jarchy.wordpress.com

سلام
دیدم اشکت در اومده رفتم که بهت رای بدم ولی دیگه بهونه نگیریا.
سلامت باشی.

سلام احمد جون :)))))
مرسییییییییییییییییییییی (در حال پاک کردن دماغم :دی)

همچنین

تازه وارد سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

خبری ازت نیست.
نه اینجا میای نه پیش ما!
نگران باشم یا نه؟

چند روزیه کمتر اومدم .. سرم شلوغ بوده :)

نه نگران نباش ... میام سراغتون :-پی

شاذه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟ درد گوشت بهتر شده؟ گوشت ورم کرده خب! گیر کرده به گلوت! غذا که می خوری بهش گیر می کنه :)

در مورد این افراد هم کاملاً باهات موافقم. نمی دونم یه معذرت خواهی کوچولو اونم اول دعوا چقدر خرج داره که میذارن این همه کش بیاد و خریتشون بیش ار پیش ثابت بشه؟!

سلام شاذه مامانی :))))))
آره خوبم قربونت برم :-***

غشمولک .. اینم که میگی درسته :-پی

خب وقتی میگی خرن ، خوب لابد خرن دیگه ((=

سلی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام مرجان خانومم !
خوبی ؟؟
من که نفهمیدم چی گفتی !!
یهنی خوب نخوندم
همین جوری سهویی !!
برم روش تفکر کنم
فقط اینقد فهمیدم که بعضی ها با اینکه تقصیر خودشونه کلی قیافه میگرن درسته؟؟
یا نه؟
بذار دوباره میام !
راستی من دارم بهت رای میدم !

سلام سلی خانومم :)))
قربونت برم

آقربونه دخمل :-پی

درسته آفرین ! اونم چه قیافه ای :دی

مرسیییییییییییییییییییییییییی

تازه وارد چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سسسسسسسسسسس
خوابه!!
گیگیلی! تو بیداری یا تو هم خوابی؟

گیگیلی : منم خوابم :دی تو هم خوابی ؟ ((=

omid چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://p30cracker.iranblog.com

سلام چطوری؟
خیلی وقته بهم سر نزدی

سلام امید جون :)))

خیلی وقته به خیلی ها سر نزدم :) میام پیشتون

مونیکا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ

سلاممممممممممممم
چطوری؟خوشی من نیسم؟
ببین باز من دو روز نبودم با کی جنگت شده؟از پستت معلومه حسابی با یکی درگیری ها
گیگیلیو ببوس من سر فرصت باید بیام پستایی که جا موندم بخونم

سلام مونمولک :-پیییییی
قربونت برم تو چطوری ؟ خوبی ؟ کوشی ؟ :دی

هیچی بابا طوری نشده گیگیلی تجربیاتشو در اختیارتون قرار داده ((=

فداتت :-****

سلی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ

چی شده؟
مثه اینکه یکی بدجور رفته رو اعصابت؟؟؟؟؟

پنبه پیرزن حالا نم کشید ((=

غشمولک

الفرارررررررررررررررر

ندا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

سلامممم
خوبی خوشی سلامتی؟
فعلا همین
ــــــــــــــــــــــــــــ
تاااا ....

سلام ندایم :)))

تو خوبی عزیزم ؟

ندا جون تو از رضا مشتاق خبری نداری ؟ :( کجاست این پسر ؟

گیلاس پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ

پس کامنت من کحاست؟؟

من همه کامنتها رو هُلُپی تایید میکنم دیگه نمیدونم کجا میرن ((=

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com


+ می تونی تو وبلاگت لینک اعتراض به نام جعلی خلیج عرب رو داشته باشین فقط کافیه که این کدی که گذاشتم برات رو تو قسمت قالب وبلاگتون زیر قسمت <head> بذارین
به همین سادگی !
نمونهء اون تو وبلاگ خودم هست
این کد هست:


<script src="http://roozbehs89.persiangig.com/Others/PersianGulf.js" language="javascript"></script>

مرسی روزبه جونم :)))) ولی من اسمش برام مهم نیست :دییییییییی

سعید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

می گن بهترین راه مقابله با این آدما بی خیالی هست. یعنی یه کوچولو بگی به د... پسرم و بی خیالش شی. این متد کار می کنه ولی هی آدم فک می کنه که نکنه یارو فکر کنه کم آوردم. خلاصه بی خیال

درسته شاید همین بی خیالیمون بیشتر بسوزونه اون روانی ها رو :دی

مرسی :)))))))

سعید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ

بابا این رای گیری 4 تا بلاگ رو می خواد. سه تا دیگه کیند

ای کلک ! ۵ تا میخواد ! معلوم شد دو تا انتخاب کردی که یکیش منم یکیشم خودت ((= سه تای دیگه رو هم وبلاگ منو دوباره بنویس (غشمولک)

سعید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ

حالا شام رو کجا می دن. من بهت رای دادم

مرسیییییییییییییییییییییییییییی :))

((=

مجید پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://saddard2.persianblog.ir

همون پسره رو بچسب تا بختت باز شه

اگه به فکر باز و بسته شدنه بختم بودم زودتر از اینا چسبیده بودم ((=

دکی میام میکشمتا :دیییییییی

محمد یوسفی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://editor-e-irani1.blogfa.com/

سلام. اولش بگم من رفتم اونجایی که گفته بودی اما به تو رای ندادم
خوبی. چرا اینقده عصبانی بودی خواهر؟؟؟

سلام ممدی :))

لوووووووووووووووووووس

عصبانیتمو وللش ! میام میکشمت :دی

نوشا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام
واااااااااای گوش درد
مواظب باش
آخه اصولا آدما مقصر بیشتر شاکین
خوش باشی

سلام نوشا جون :))))
چشم :)

دقیقا :دییییییییی

فداتت

سعید جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ http://sabahlar.wordpress.com/

مرجان جان، سروش راهنمایی خیلی خوبی کرده ها! کلی برات تبلیغ کردم

سعید بالاخره من یه روزی پام میرسه اسکاندیناوی اونوخ میام کله اتو میبرم زیر آب یخ قطب با یخچالها خفه ات میکنم :دیییییییییی

sina جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://sinaab.blogfa.com

این گیگیلی یعنی چه؟!

این گیگیلی یعنی کودک درون من :دییییی آره دکی جون :))

سلی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

پرروئن دیگه !

والا :دییییییی

نیلوفر جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

شنیدی که می گن بدهکار رو روو بدی طلبکار می شه ! اینی که گفتی قضیه همین ضرب المثله . دور و بر من که پره از این آدما

واقعا که گل گفتی دکی جون نیلویی ! همین تجربه ای که توی پستم ازش حرف زدم در واقع مربوط به یه جریانه که به قول تو با اینکه حق با طرف نبود اما باز هم به خاطر احترامش ازش معذرت خواهی کردم تا قائله ختم به خیر بشه اما نمیدونی که چطور با اون معذرت خواهیه من ، خیالات ورش داشت که حق با اونه تا اون حد توهم زده شد که بهم ناسزا هم داد ! تازه اصل دعواشم سر موضوعه بیخودی بود که اگه اصل و اساسشو بررسی میکردی اصلا هیچ ربطی به اون نداشت ! یعنی مثل این میموند که یکی بیاد توی زندگیه خصوصیت سرک بکشه و بعد اگه ببینه ناخواسته و ندونسته اشتباهی میکنی تو رو به باد فحش و ناسزا بگیره ((= حالا تا آخر بخون من چی کشیدم :دییی واقعا که خدا چه بنده های جورواجوری داره(غشمولک)

وای دکی خدا بهت صبر بده اگه دور و برت از این آدماس :دییی من همون یکیشم بسم بود واسه مابقیه عمرم ! همش دعا میکنم خدا همچین سگی رو نصیب هیچ ابوالبشری نکنه :دییییییی

گل پسر شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ http://dr-golpesar.blogfa.com

والا شما کیس واقعا عجیبی هستی و من نمی تونم تشخیص بدم چه مکانیسم یا مرضی در شما نهفته است! احتمالا باید به یک روانشناس مراجعه کنید.
راستی
وبلاگ بیچاره ی ما هک گردید! بیا یه سربزن شاید تونستی کاری کنی.

یعنی دکی اگه بخوای بعدا هم نسخه مریضاتو اینجوری بپیچی ، از همین حالا بهت قول میدم برات دعا کنم تخصص قبول شی :دییییییی

خودت که هکش کردی دکی :دی

سلی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

حالا تو چرا رفتی عذر خواهیی؟
ایش بدم میاد !

میداشتی هر چی بشه بشه ولی معذرت نمیخواستی !
آخه آدمای پررو که ....!
هه !

مستقیقا که معذرت خواهی نکردم که ببخشید من اشتباه کردمو فلان ! اما جوری رفتار کردم که با آدما رفتار میکنن ولی این بدبخت حالیش نبود وهم ورش داشت ((=

آخه از همون اول که آدم نمیدونه کی پرروئه کی نیست ! یکی از ائمه میگه اگه میخوای دوستاتو بشناسی باهاشون دعوا کن ببین کی چطور رفتار میکنه ! یکی با بزرگواری میبخشه یکی فحش و فحش کاری راه میندازه و بد دهنی میکنه و گیر میده به اعضای تناسلی :دیییی (این نمونه از اون بی شعوراس ) یکی هم منطقی با آدم بحث میکنه که نه سیخ بسوزه نه کباب

سلی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ

ببینم این گروهی که میگی خیلی باحاله؟؟من که تعریفشو زیاد شنیدم !
تازه میگن یه دختر گلی توش هست اسمش هست سلی !
اینقدر خوبه که نگو !
میشه معرفی اش کنی !؟

آره خیلی :دی ولی من کسی به اسم سلی رو نمیشناسم ((=

شما ؟ :دیییییی

پدرخوانده یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ق.ظ http://www.damadam.blogsky.com

علیک سلام
این تحلیل پر از عصبانیت بود، شاید در برخورد با شخص مورد نظر صداقت و احترام داشتی ولی از این صداقت و احترام، به نفع شخص مقابل استفاده شده.
باید موضوع را همونجا کنترل می کردی و در قالب روانشناسی رفتار، طوری بحث می کردی که منجر به این موضوع نشه.
تحلیل صادقانه ای نبود، خانم .... متخلص به مرجان

سلام آقای پدر :)))))))

اتفاقا کاملا ریکلس بودم موقع نوشتن ! چون این تجربه مربوط به چند ماه پیش میشه نه الان ! :-پی

آخه معمولا آدمای مقصر مدام توی دلهره و ترسن که رفتار زننده اشون لو نره ! موضوعه پست من فقط همین بود ! اینکه اگه خودتم نفهمی توی یه دعوا حق با تو بوده ، با دیدنه همین واکنشه طرف مقابل به این نتیجه میرسی که پس لابد اونم خودش فهمیده حرکتش اشتباه بوده :->

!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد