همچنان ...

 

روز سیزده بدر با خاله ام اینا رفتیم اطراف شهر هنوز زیر اندازمونو پهن نکرده بودیم که خوراکی ها اومدن وسط منم که واااااااااااااااااااای باز هنوز چند دقیقه نشده بود که اومده بودیم ، بابامو شوهر خاله ام از اینور رفتن واسه خودشون صفا کنن قدم بزنن و احیانا درد دل از دست خانماشون ..مامی و خاله هم از اونور،  نه از پشت سرمون ، اصن چه میدونم از یه وری رفتن دیگه ولی از وری که به وره پاپی اینا ربطی نداشت ...... من نمیدونم ولم کنین بعدشم منو شیوا موندیمو خوراکی ها هی از خودمون پذیرایی کردیم آی خوردیم آی خوردیم .. ییهو مامی اینا برگشتن سراغ شووراشونو میگرفتن ! اصن به ما چه که شووراتون کجان ! خواستین از همون وری برین که شوشو هاتون رفتن ! اینجا هم نمیذارین یه آب خوش از گلوشون بره پایین ؟ ولی جدی پیداشون نبود دلمون شور میزد که ییهو دیدیم دو تا چیزه سفید روی کوهه مقابل به چشم می خوره ! بله درست حدس زدین جایزه پاپی های بلورین واسه شما ! رفته بودن کوهنوردی از اون بالا هم داشتن سنگ پرونی میکردن و هدفشونم دقیقا محل نشستن ما نوامیسشون بود ! اینو بعدا خودشون اقرار کردن ! عجب پسرای بازیگوشی هستن این دو تا .. یهو دیدیم دارن آتیش بازی میکنن ! بیچاره ها زنهاشون نذاشتن چهارشنبه سوری برن آتیش بازی ، براشون عقده شده و این شده که سر از کوه بردارن بالا کوه آتیش بسوزونن به دور از غرغر های زنهاشون ! طفلکی مردا  ... وقتی اومدن پایین مامانم به شوهر خاله ام میگفت چرا سنگ پرونی میکردین نگفتین خودتونم با اون سنگها قل بخورین پایین ؟ شوهر خاله ام گفت من که به شوهرت گفتم کله زنمو نشونه گرفتم میخوام بزنمش نحسیه سیزده رو بدر کنم ، تو هم دوست داشتی کله خانومتو نشونه بگیر هر دومون راحت شیم ! چه پررووووووو ! بی تربیتا بعدم شوهر خاله نشست کنار خاله و زد زیر آواز : دلبرم دلبر ... به نظر شما معنیه آواز خوندنش چی میتونست باشه ؟ من موندم خدا چه رویی داده به این مردا .... خلاصه که روز سیزده بدر خوش گذشت با حضور شوهر خاله شوخ طبع و گرامی ! حسابی خندوند ما رو

نتیجه اخلاقی : خانومای متاهل یادشون بمونه که سیزده بدر ، شووراشون یقینا قصد جونشونو کردن و هر بلایی ممکنه سرشون بیاد ! پس باید خیلی مراقب باشن

                                                                         

گوش کنین

توی قاب خیس این پنجره‌ها
عکسی از جمعه‌ ی غمگین می‌بینم
چه سیاهه به تنش رخت عزا
تو چشاش ابرای سنگین می‌بینم

داره از ابر سیاه خون می‌چکه
جمعه‌ها خون جای بارون می‌چکه


نفسم در نمی‌آد، جمعه‌ها سر نمی‌آد
کاش می‌بستم چشامو، این ازم بر نمی‌آد

عمر جمعه به هزار سال می‌رسه
جمعه‌ها غم دیگه بی‌داد می‌کنه
آدم از دست خودش خسته می‌شه
با لبای بسته فریاد می‌کنه :

داره از ابر سیا خون می‌چکه
جمعه‌ها خون جای بارون می‌چکه


جمعه وقت رفتنه, موسم دل‌کندنه
خنجر از پشت می‌زنه, اون که همراه منه

نظرات 41 + ارسال نظر
سعید جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.talag.blogfa.com/

سلام
فکر می کنم شوهرخاله محترم می خواستن بگن دلبرم دلبرم خانه خرابم کرد یا یه چیزی تو این مایه ها. معلومه شما از این اتفاقات خیلی لذت بردی ولی بیچاره آون آقایون.

سلام آقا سعید
اینو که خودم میدونم ولی منظورش چی بوده از این ؟ :دی حالا بیخیخی خودت خوبی ؟ ((=

باز اومدی از جنس خودت طرفداری کنی ؟ :->

پت جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

نمی شد این پیام اخلاقی رو زودتر میدادی؟!

یعنی چییییییی ؟ به دست شوورت به قتل رسیدی ؟ ((=

بارباپاپا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

خیلی نامردی مرجانتو زنت رو ول کردی با شوهر خاله ت رفتی سیزده به درطفلکی اون زن بیچاره تچه طور دلت اومد؟

باربایی به خدا دلم میخواد بکشمت :((((
جرات داری همونجا وایسا تا من بیام

وایساااااااااااااااااااااااا

وایسااااااااااااااااااااااا

مادر بچه ها جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام جیگر

راست میگی وااااااااااااااااااا

واسه همینه که ما شوورمون رو بدون مامانش اینا بیرون نمی بریم بعدشم هی میچسبیم به مامانش که اگه خواست سنگ بندازه لا اقل از ترس اینی که به مامانش نخوره خدای نکرده نندازه

ببین چه دور اندیشم!!!

بیخود نیست بعد ده سال هنوز جون سالم به در بردم!!


قربونت کلی از دروغ های سیزده ت هم خندیدم برم تو خط دروغ روز بیستم ببینم چی میشه

سلام مامانی خوشکله :-***
عیدت مبارک عید نی نی هات مبارک عید بابای نی نی هات مبارک :)))))

ای عروسه بدجنس :->
شیطونی خبر نداشتیما ((=

((= خودم بیشتر خنده ام گرفته از دروغام :دی
یعنی روز بیستم هم باید بریم دشت و صحرا سیزده بدر کنیم ((=

غششششششششششمولک

عبداله جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://DAMDAMI2.BLOGSKY.COM

سلام

علیک سلام :)
چرا تازگیا برام حرف نمیزنی :( زبونتو هاپو خورده ؟ :دی

مردی که مرده بود جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

یه پیامی هم برای آقایون مجرد می نوشتی

آقایونه مجرد از کی حرف گوش کن شدن ؟ ((=

گیلاس جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ

به به!!!
انقدر حرف آوردی توی حرف که یادشون رفت کله ات رو بکنن!!
خوراکی ها رو تهنا تهنا خوردی که چی بشه؟؟؟
بیچاره اون بابات! اگه بابای من یه دختر مثه تو داشت الان معتاد شده بود!
شکمووووووووووووووووووو

کییییییی ؟ کله منو ؟ چرا ؟ دلشون میاد دخمله به این خوبی ؟ حالا چرا ؟ نه جدی چراااا ؟ :(

:دی

اگه فکر کردی به تو میدم سخت در اشتباهی ((=
خیلی دلش بخواد :دی

الفراررررررررررررر

سعید جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.talag.blogfa.com/

سلام مرجان
خوبی؟ امیدوارم سیزده بدر حسابی خوش گذشته باشه البته از پست جدیدت معلومه که حسابی خوش گذشته. زحمت کشیدی اومدی نظر دادی خواستم هم تشکر بکنم و هم بهتون بگم موضوع جنگ بین زنان و مردان نیست بلکه موضوع فرهنگ مردسالارانه است که می تونه توی ذهن مرد یا زن باشه بنابراین نمی شه بگیم کی کیو بدعادت کرده ای بسا زنانی که خودشون اب تو اسیاب دشمن( شما بخوانید فرهنگ مردسالار) می ریزند و یا برعکس. زنان در جامعه ما تبدیل به بازیچه شدند و تصور می کنند همه کاره هستند در واقع این فرهنگ مردسالارانه است که سناریوی رفتار اونا رو می نویسه. اگه بازهم سوالی بود خبرم کن

سلام آقا سعید :)
مرسی قربونت
آره خوش گذشته :دی

خب میتونم بگم هم حق با توئه هم با من .. تا حدودی حرفهاتو قبول دارم ولی مطمئنا اگه زنان اون احساس و عاطفه مسخره رو نداشتن الان از مردسالاری و فلان نمینالیدیم که البته همین مردسالاری هم نتیجه عواطف بی حد و اندازه خودشونه

مرسیییییییییی که وقت گذاشتی :)

سلی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام مرجانم..
خوبی شیطون؟
پس همهی خوراکی ها رو خوردی
جات خالی ما رفتیم جنگل بعد دریا..نمی دونی چه خبر بـــــــــــــود..کلی شیطونی کردیم:دی:دی
شوهر خاله ات خیلی باحاله..
بابات که عشق منه:دی مواظب باش مامانت نیاد...::دی
واسه خوراکی ها دعواتون نکردن که ..!:دی
بوس بوس واسه مرجان خانوم گلم.شوهر کردم یادم میمونه..این نتیجه اخلاقیتو..
وا اصن کی گفت شوهر؟من میخوام رس بخونم..

سلام خوشکل خانومم :-**
فدات شم عزیزم

ها :دی
شوهر خاله ام در نگاه اول یه مرد اخمو و خشک و جدی به نظر میاد ولی کاملا معاشرتی و خوش طبعه :) خیلی جکه به خدا
پس عاشق بابام شدی آره ؟ :->
نه بابا از اولش هم معلوم بود واسه منو شیوا آوردن ((=

الهی که مرجان فدات شه قربونت برم شوورتم میدیم :)))

ندا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام
نتیجه اخلاقیشو حتما آویزه گوش خودمون میکنیم . شاید یه روزی بدرد خورد
نمیدونم چرا اسمشو گذاشتن نحص.
تو میدونی این ۱۳ بیچاره چه نحصیی داره؟
حتی بعضی از پلاک های خونه ها رو دیدم نوشته ۱۲+۱ که چی بشه مثلا بنویسن ۱۳ شگون نداره
ولی این روز ۱۳ نوروز برای همه روز خوب و خوشیه اونوقت چرا میگن برین بیرون تا نحصیش دامنگیرتون نشه؟
با همه علاقه ای که به رسم و رسوممون دارم از این یکی متنفرم

راستی مرجان خوبی؟ خوشی سلامتی؟
دوست دارم خیلییییییییییی
فعلا

سلام ندایم :-***

آره بوخودا ((=
خب لابد چندبار به خاطر همین عدد و شماره به نحسی خوردن و این شده که یقین پیدا کردن ۱۳ نحسه اما من اعتقادی به نحسیش ندارم

۱۳ نوروز هم من واسه خودم اینجوری تعبیر کردم که چون روز طبیعته مردم میرن کوه و دشت که آخر تعطیلات هم صفایی کنن و به خوبی و خوشی تموم بشه :)

مرسی عزیزم تو خوبی دخمله تبریزیه خوشکل و ملوسه خودم؟ :-**
منم دوستت دارم نازه من :-**
بوس

دایی جان ناپلئون جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.daejan.blogfa.com

سلام
از اینکه به بلاگم اومدی ممنوم
موفق تر باشی

سلام دائی جان :-پی
خواهش میشود ... والا چند روزیه چیزایی رو در گوگل ریدر کشفیدیم و باعث شده که به وبلاگهای جدیدی سر بزنیم سرک بکشیم ها همون :دی

مرسییییییییییییییییییی

سینا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.sinaab.blogfa.com

همینه که میگن
خوش به حال مجرد ها

ها والا دکی :دییییییی

نازنین جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://ansaniiat.blogfa.com

سلام مرجان جون /.معلومه سیزده به در خوشگذشته .
امان از دست این آقایون .
شاد و سلامت باشی خانمی

سلام نازنینم :) جات خالی :))))
آقایون بود و نبودشون یکیه ((= چیکار کنیم به نظرت ؟ :دی

مرسی همچنین :-***

دل‌زده شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://delzadeh.wordpress.com

ازدواج نکن تا سالم بمانی!
اینو می‌خواستی بگی دیگه نه؟

این واسه دخمل مجرداس :دی
واسه پسمل مجردا باید بگیم : ازدواج بکن تا سالم بمانی ((=

گل پسر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ http://dr-golpesar.blogfa.com

فراموش کردن هر آدمی- هر آدمی- به سادگی آب خوردنه....

فقط مشکل دمای آبه...که گاهی یخه و گاهی...

جوش 100 درجه!

بعله دکی جون درست می فرمایی اتفاقا همینو میخواستم بگم که کسانی که چربی خونشون بالا هست هم نباید زیاد تخم مرغ بخورن

:دیییییییی

afshin, germany شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ق.ظ http://rooidad.blogfa.com

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

نیست تردید زمستان می گذرد

وز پی اش پیک بهار

با هزاران گل سرخ

بی گمان می آید...

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

,,,,,,,,,,,,,, پاینده ایران ,, بدرود ,,,,,,,,,,, خوشحال میشم بهم سر

بزنی [گل] [لبخند]

ها والا مرگ بر آمریکا ((=

چشم خدمت می رسم :)

یک فروند شهروند محترم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام کامبیزم:-***(اوووق)
ای الهی که مرده شور مردارو ببرن لندهورای گنده ، مردا
چیششش

کامبیزم -***( مجددن اوووق) اونوخ در راستای نتیجه گیری اخلاقی آق پسرا و دخی خانومای مجرد چی باید یادشون بمونه؟؟

:دییییییییی

راست میگی چیششششششش :-پی

ها :دی به چند تا کامنت بالاتر یعنی به کامنته دل زده رجوع نُمایید (نیشمولک)

سعید هدایتی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

همیشه خندون باشی گلم

ملسی آقا سعید (بوس) (گل) (قلب)

((=

سروناز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام مرجان خانمی خوبی؟
خب سیزده بدر خوبی بوده ظاهرا خوش گذروندی حساابی
تو هم میخواستی دست شیوا رو بگیری از یه طرفی بری و کله یکی رو نشونی بگیری خب فوقش یه پس کله ای میزدت و تموم!!!
خوش باشی

سلام سروی هوشولو :)))))
آره :دیییییی

عجب حرفا میزنی سروی ! اونوخ تکلیفه خوراکیا چی میشد ؟ (نیشمولک)

دافوس شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ http://dafoos.blogfa.com

ما هم سیزده به در در حیاط منزل پدر بزرگ عزیز ته نشین شده بودیم!!
ولی در کل خوش گذشت!!
راستی...تو سبزه گره زدی؟؟!
من آخر شب اومدم خونه،سبزه هارو گره زدم،بعدش هم مستقیم انداختمشون تو سطل!!!
قربوست جیگر!!

اینم خوبهههههههه
شک نکن که خوش گذشته :دی

نه یادم رفت ((=

آفرین خوب کاری کردی ! جلو ضررو از هرجا بگیری منفعته ! اِه ! اینکه در مورد خودم صدق میکنه ((=
غشششششششششششششمولک

مرسیییییییییییی

وارتان شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
و تشکر بابت یادداشتت.سال خوبی داشته باشی و حداقل به یکی از آرزوهات برسی یا در مسیر تحققش قرار بگیری

سلام وارتان جان :)

مرسییییییییییییییییییییییییی همچنین :)))

پلنگ صورتی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://pinkpan.wordpress.com

چه باجناق های خوبی... بعیده!
+ پیشنهاد خوبیه؛ می شه با لت و پار کردن این زنای غرغرو یک 13 به در اساسی و فراموش نشدنی آفرید... چه شود!
+ وای فرهاد...

ها والا ! نکنه کاسه ای زیر نیم کاسه ای هَه ؟ :دی

خُبه خُبه ! آقا زن نداره نامزدم نداره ببین چه حرفا میزنه ! پلنگه گنده (آخه تو پلنگی چطوری میتونستم بهت بگم خرس گنده ؟ :دییییییییی)

غشششششششششششمولک

هااااااا :دی

jesus شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://jesustears.persianblog.ir

پس روز ۱۳ بدر سنگ سار شدید!!!
راستی آبجی جون لینک من عوض شد..

((= خدا نکشه تو رو که واسه هر چیزی یه حرفی داری که بخندونه ما رو :دی

بهههههله دیدم داداشم هوشولوام :)))

حضرت عشق شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

شکمو...!!

:دیییییییییی

سلی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ

پس عاشق شوهر خاله ات شدم
نه من هیچ کیو به بابات ترجیح نمیم
اهه

((=

سلی میام میخورمت ! هاااااااااااااام :دی

majik شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://ta-azadi.blogspot.com/

کجا خدا به مردا رو داده؟
مردا بدبختن از دست این زنااا
بیچاره ها میان یه کم خودشونو سبک کنن دیگه
یه حرفی یه سنگی یه زری میزنن دیگه. شما به دل نگیر.

بدبخت که خیییییییلی هستن و رو هم که ماشاا... دارن قده سنگه پااااا ((=

آرررره
آرررره

آرررره

غششششششششششششمولک
مگه خودتون از خودتون تعریف کنین :دییییی

[ بدون نام ] یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممممم مرجان خانومی گل و اون گیگیلیه بدش...

خوف۵ی ایا؟؟

ایوللل خوشم اومد این نتیجه گیریه اخلاقیتو فقط...

اوجا مگه کوه هم داره؟؟

ایول ایول..پس قسمت خوردنش فقط به تو رسید روز ۱۳ به در..واقعا که کار سختی هم بوده و خسته هم شدی...

گیگیلی خودشو اونجا نشون نداد؟؟ یه چشمه نیومد که خودشو معرفی کرده باشه ابراز وجود کنه؟؟ خیلی بعیده اروم بوده باشه...حالا میدونم خوراکی بوده اونجا دیگه از خود بیخود شده ها.....شایدم با بابا و شوهر خالت بوده..

به هر حال خوشحالم خوش گذروندید...

دیگه اینکه دوچرخه سواری هم که دیگه نمیاین تنبلا.... خیلی تنبلیننننننننن...

خوش باشین..فعلا...

سلام ژیژیک جون (از اون دوچرخه آخره کامنتت فهمیدم باید همون ژی ژیه خودمون باشی )

مرسیییییییییی

:دیییی

نه کوه نداره ولی کوه حتما داره توی دشت و صحراش (غشمولک)

گیگیلی رو نگو که سراپا شیکم شده بود ((=
مرسی :)

مگه تو اومدی دنبالمون :(((((

قربونت

مامان ونوس یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام عسیس دل مامان.
من از پیش بابایی ممد تازه اومدم.چند ساعتی میشه ازش جدا شدم دوتایی کلی پشت تلفن گریه کردیم.وای که چقدر سخته.من که تورو به راه دور شوهر نمیدم.
به راه دورت نمیدم /به مرد کورت نمیدم /به کسی میدم که کس باشه /قبای تنش اطلس باشه.
میبینی؟این از نتایج دوری از محمده.ده روز پیش هم بودیم حالا که جدا شدیم قاطی کردم.
برم یه ذره موزیک گوش کنم حالم خوب شه.
اگه این اسمایلی ها نبودن به نظرت من نمیمردم؟
چرا حتما میمردم.چون کل نظرو با اسمایلی گذاشتم.

سلام مامانییییی :))))))

آره من از پیش خودت جُم نمیخورم :دی بابا ممدی عیدیمو نداد دستت که بهم بدی ؟ (نیشمولک)

آفرین مامی موزیک گوش کن تا دوریه بابا ممدی یادت بره :-پی

شیطونیا :دی

مونیکا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

اشکال نداره عوضش من و تو داد همه زنهای عالمو از شوشوهامون می گیریم البته اگه یکی خل شه بیاد مارو بگیره
پس تو حسابی باید وزن اضافه کردی باشی که هی داری از خودت پذیرایی می کنی بابا

اینجوری که پاک آبرومونو بردی مونی :دی

نه بابا ! پناه بر خدا من چه کم بخورم چه زیاد بخورم همون ۵۰ یا ۵۲ کیلو هستم که هستم ! گاهی هم رکورد میشکنم میشم ۴۸ :-پییییییییی

تازه‌وارد یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

شوهرخاله جونتون خیلی آدم بی احتیاطی تشریف دارن !
نگفت سنگه ممکنه بخوره تو کله یه بدبخت بیچاره دیگه ای ؟
پیشنهاد من تفنگ دوربین داره با سه پایه مخصوص که اشتباهی به یه بیگناهی نخوره !!!

حالا شما چقده محتاطی آقایی ! نمیگی اگه یه وخ تیرت خطا بره زندگی برات نمیمونه و خانومت بلایی سرت میاره که به شب بگی روز به روز بگی شب ؟!

غششششششششششششششششششششمولک

نیلوفر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

سلام بر مرجان گلی
چطوری جیگر ؟؟؟
خب پس همه ی مردا پشت سر زناشون صفه می زارن من تا حالا فک می کردم فقط بابا و شوهر خاله ی من این مدلین
خوش به حال ماها که مجردیم

سلام دکی نیلو خانومم :-**
قربونت :دییییییی

من که گفتم همه مردا مثله همن :-پی

آره والا (نیشمولک)

آقا موشه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ

هییییییییییییییی
سووووووووووووووت دو انگشتی =))

سلاااااااااااااااااااام سلام
چیطوری مرجانی خوفی
کجا بودی مرجان اومدی نبودی ایول اومدی



دلم براتون تنگیده بود مخصوصا آبجی گندهه زود رد کن بیاد اون خوراکیا که قول دادی برام بیاری

هی مرجان عب سیزدهی رفتینا ولی از ما باحال تر بود

ببینین چه بلایی سر ما مردا میارین که تا میایم بیرون دقیقا انگار آزادمون کردن دوست داریم خودمونو خفه کنیم =))

بیتربیت خجالت نمیکشی به بابات میگی پاپی دیگه تکرار نشها وگرنه کلت رو میشکنم

خوب چقد عقب موندم من از پتاتو میگم نیشتو ببند من برم بیام باز

ای بیمعرفت کت کله بی مغز کله گنده یهو به من سر نزنیا

زهر مار و سوت ! موشی :|
حالا عیدت مبارک :))) تو کجایی اصن ؟ نمیگی دلمون برات یه ذره شده بی تربیت ؟ از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین هی سبزه گره زدی موشی آخه یکی نیست بگه مگه تو چندتا چندتا زن میخوای ؟ ((=

موشی به زبونه موشی ها حرف نزن به زبونه آدما حرف بزن ! :-پی پتاتو چیه دیگه !!!!

آخه مگه تو آپ کردی که بهت سر بزنم ؟ تازشم مگه کامنتمو ندیدی توی خونه ما که برات نوشته بودم ؟ کله گنده :)))

قربونت

لیلا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام مرجان جونممممممممممممممم

سلام خرموشیه خوشکل و نازم :-*****
خوبی ؟ حسابی توی تعطیلات آتیش سوزوندی با اون بابات ؟ :)))))

خانوم لنگ دراز دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://zanboor.blogfa.com

لول!

:دیییییییییی

مرد باران دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ق.ظ http://rainct.blogsky.com

آره بابا مردا همشون سر و ته یه کرباسن اما به هر حسابی خوش گذشته دیگه
راستی چلوکباب و پیتزا برده بودین یا نه؟

موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com
سال 1387 هـ.شـ.

خوبه خودتونم تایید میکنید :دی
توی کوه و دشت و بیابون که پیتزا حال نمیده :-پی

قربونت

اقلیما یادمانی از حوا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام مرجان جونم....بیا بغلت کنم و ببوسمت....بوووووووووووووس.اون هم از نوع تف تفی!...دلم برات تنگ شده بود

سلام اقلیما خانومیه خودمممممم :-****
دل منم برات تنگ شده :( دلم واسه مونی و بنفشه هم تنگ میشه .. قربونه سه تاتون برم :)))

پدر(نم‌نم) دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

خوبه که خوش گذشت...

آره (نیشمولک)

دکی هنوز بازیه منو انجام ندادیا :( همون موسیقی ها

تازه وارد دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

کامنت من بهت نرسید یا مجوز چاپ نگرفت ؟

من یه راه حل خیلی خوب برای دفعه بعد شوهرخاله جان پیشنهاد کردم که خیلی تخصصی و کارآمده !!!

چیه ؟ ترسیدی ملت یاد بگیرن ؟

نه عزیز هم رسید هم مجوز چاپ گرفت :دی

بهههههههله در معرض دید عموم قرار دادم پیشنهادتونو ولی دیگه به عواقبش هم اشاره کردم ! حالا خود دانید ((=

:دی میام میزنمتا (نیشمولک)

کوزت پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

من به خاطر شما اومدما بیا با هم دوست شیم من دوست ندارم

سلام خانومم :)
اگه همون کوزتی هستی که میشناسمت ، اومدم پیشت :)))))

فاطیما جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://beautiful-smile.blogsky.com/

مردا همینن دیگه

میگم فکر کنم چون اینجوری ان بهشون میگن مرد ! نه ؟ :دییییییییی

amirali یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ

=)))

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد