یک قدم مانده تا عید

 

میدونین چی شد ؟ بابا اومد گفت برام طالع بینی بیار ، توی گوگل سرچ کردم براش ، همینکه خواستم براش بخونم دیدم نوشته امکان داره  ازدواج کنید منم هُل کردم گفتم بابا این فاله معلوم نیست ماله چه روزیه صفحه رو بستمو دیگه براش نخوندم و نذاشتم خودشم بخونه  .... بگم خدا شیوا رو چیکار کنه ! یه کلیپ رسیده به دستمون که طنزه بعد اون شخصیته اصلیش یه لهجه عجیب غریب داره .. حالا این شیوای شیطون بلا یه جمله اشو یاد گرفته و دقیق مثل خودش با همون لهجه میگه میمیریم از خنده .. میدونه من خیلی می خندم هر ۵ دقیقه یه بار تا از کنارم رد میشه بلند بلند میگه منم غش میکنم از خنده ! یه بار که از بس خندیدم نزدیک بود توی خودم ج...یش کنم ! ای خدا لعنتت نکنه شیوا ..... یه فامیل داشتیم یعنی داریمش هنوزم ، تا قبل از اینکه زن بگیره خوش قد و بالا و خوش هیکل و هَندسام بود همینکه زن گرفت حسابی از ریخت افتاد ، بدجوری چاق شد و شیکم آورد این هوااااااااااااااااااااااا ! بعدشم نمدونم چی شد وضع مالیش توپه توپ شد و خلاصه پشه های توی جیبشم حسابه بانکیشون از میلیارد زد بالا ! دیشب مامان اینا داشتن جریانی تعریف میکردن که اینم توش نقش داشت ، اسمش که اومد وسط گفتم این آقا لابد خوراکش سکه طلا و تراوله  ، حتما دستشویی هم که میره ، سکه طلا می..ر..ینه خدا رو چه دیدی شاید سوسکهای دستشوییشونم پالتو خَز میپوشن .. دیگه شیوا داشت میمرد از خنده ، بابام که وقتی آدما رو مسخره میکنیم اصلا نمیخنده و تازه دعوامون میکنه ، در حاله آب خوردن بود که یهو از خنده ، آب پرید توی گلوشو به سرفه افتاد .... تو رو خدا میبینی ؟ اینم از سرگرمیه ما مردمانه زیره خط فقر !!  میلیاردرا رو مسخره میکنیم کلی احساسه شعف میکنیم و شارژ میشیم واسه فردا صبح بریم سر کار آب حوض بکشیمو مس بسابیم ما بدبختا ...

نتیجه اخلاقی : من هنوز خریدای عیدمو انجام ندادم .... یعنی فرصت میشه آیا ؟ هیچی هم لازم ندارم بخرما ! ولی نمیدونم چرا یه حسی از درون منو نهیب میزنه که : مرجان برو خرید واسه عید همینطور که گذشتگانت میرفتن ثواب داره ... حتما وجدانمه نه ؟ میگن به ندای وجدانتون گوش فرا دهید همینه ها ! اینهههههههههههههههه ((=

                                                                                                           

گوش کنین

برای خواب معصومانه عشق
کمک کن بستری از گل بسازیم
برای کوچ شب هنگام وحشت
کمک کن با تن هم پل بسازیم
کمک کن سایه بونی از ترانه
برای خواب ابریشم بسازیم
کمک کن با کلام عاشقانه
برای زخم شب مرهم بسازیم

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو
میون سفره شب تو با من
بذار بین من و تو ، دستای ما
پلی باشه واسه از خود گذشتن

تورو میشناسم ای شبگرد عاشق
تو با اسم شب من آشنایی
از اندوه  تو و چشم تو پیداست
که از ایل و تبار عاشقایی
تورو میشناسم ای سر در گریبون
غریبگی نکن با هق هق من
تن شکستتو بسپار به دست
نوازشهای دست عاشق من

به دنبال کدوم حرف و کلامی
سکوتت گفتنه تمام حرفاست
تورو از طپش قلبت شناختم
تو قلبت قلب عاشقهای دنیاست
تو با تن پوشی از گلبرگ و بوسه
منو به جشن نور و آینه بردی
چرا از سایه های شب بترسم
تو خورشیدو به دست من سپردی

کمک کن جاده های مه گرفته
من مسافرو از تو نگیرن
کمک کن تا کبوترهای خسته
روی یخ بستگی شاخه نمیرن
کمک کن از مسافرهای عاشق
سراغ مهربونی رو بگیریم
کمک کن تا برای هم بمونیم
کمک کن تا برای هم بمیریم

بذار قسمت کنیم تنهاییمونو
میون سفرهء شب تو با من
بذار بین من و تو ، دستای ما
پلی باشه واسه از خود گذشتن

نظرات 20 + ارسال نظر
نینجون یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://pixx.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
اما چرا مثله من از وبلاگت با گذاشتن تبلیغ پول در نمیاری
برای اینکار اینجا ثبت نام کن
امتاحانش مجانیه
http://www.oxinads.com/?a=2977

سلام

مرسی

نیما یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ http://2persia.blogsky.com/

تو هم بلایی ها!!!
یه ایرانی!

:دی

پت یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ق.ظ

مرجان جان!
تو تلاش خودتو بکن!‌فوق فوقش هیچی پیدا نکنی میتونی به کش تنبان بگی برات چیپس و ماست بخره! اینم خرید عیدت!

ها :دی

من دلم میخواد خرید کنم :( تو بگو چی بخرم ؟ :دی
من عاشقه خرید کردنم ((=

((=

تازه وارد یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

اولا تو چراطالع اون بنده خدا رو به هم می‌زنی ؟
یعنی اگه نخونی براش آیندش عوض می‌شه ؟ چرا برا آینده نمی‌ذاری آماده بشه ؟ اقلا یه کت شلوار نوی یه هدیه مناسبی قبل از عیدی بره پیدا کنه ! خودتونو برا عضو جدید خانواده آماده کنید بابامجان !
بعدشم اینکه خانوما به تجربه ثابت شده هیچ احتیاجی به انگیزه خرید ندارن !! کافیه پاشونو تو مغازه بذارن انگیزهه خودش پیدا می‌شه .
موفق باشی !

یعنی واقعا که شما مردا خیلی رو دارین والا چقدم پشت همو میگیرین .. اگه نکشتمت :->

اینو خوب اومدی :دی انگیزه ((= غشمولک

مرسی :)

مادر بچه ها یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام خانمی

ببین همه اش رو نخوندم وای آق مهندس اومده من باید برم نهار رو حاضر کنم فقط بگم کافی شاپ نری خرید هات میشه

بعدش عیدتم مبارک اگه نتونستم بیام سر بزنم

سال نوی خیلی خوبی داشته باشی

خودم عروست می کنم

قربونت

بوس بوس از هر دو طرف لپت

سلام مامانم :-*

:دی چی میخوای به آقای مهندس بدی حالا ؟ سالاد هم درست کردی ؟ دوغ هم هست ؟ واااااااااااااای من گشنم شد ((=

فداتت .. عید تو هم مبارک

همچنین

غشششمولک به توانه دو :دی

فداتت

بووووووووووووووووووووووووووووس :-****

امیر یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

خب بزار جمع بندی کنیم چی گفتی :
۱» بابات شلوارش دو تا شده !
۲» کلیپ میبینین !
۳» خواهرت ادای دیگرانو در میاره !
۴» بزرگ شدی ولی هنوز توی شلوارت ج...یش میکنی !
۵» چشمت دنبال شوهر مردم هست !
۶» فضولی ! حتی به دستشویی رفتن ملت هم گیر میدی!!
۷» مردمو مسخره میکنی که سرگرم بشی !
...
..
.

آخه یه آدم چقدر میتونه بد باشه ؟!!
زشته زشته ! اَ هه ایششه !!

امیر میام میکشمتا ! خدا بگم چیکارت کنه با این نتیجه گیریهات کلی خندیدم (((= مخصوصا با شماره ۵ :دی غشمولک

:دی

دوست پاییزی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام دوست خوبم
به یه تولد دعوت شدی
خوشحالم میکنی بیای
منتظرم

سلام عزیز دلم

حتما میام قربونت برم :-*

مرسی :)

ندا یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

من آمده ام وای و.ای
من آمده اممممم
مرجان بقیشو تو بخون
سلاممممممممممم
من عیدی میخوام . زود باش
پیش پیش بده . بعدا میگی رفتم خرید پولام تموم شد
مرجان جونم
میدی عیدی آیا

عشق فریاد کند
من آمده ام که ناز بنیاد کند
من آمده ام وااااااااااااااااااااااای

:) از این آهنگ خیلی خوشم میاد

سلام عزیزم ندایم جونم فدات شم :-***

حتما بهت عیدی میدم گلم (بووووووووس)

حتما :)

گیلاس یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ


مرجاااان
منم هنوز خرید عید نرفتم!
فک کنم وجدانهامون یه مدت با همدیگه رفته بودن ماه عسل که انقدر دیر ما را نهیب میزنند!!!

ولی اگه خرید عید بریم شاید یکی هم پیدا بشه فک کنه ما رفتیم بالای خط فقر و در بارمون همون چیزا رو بگه..
خدا نکشتت...

بیا بریم خرید!!!

جونم

منم نرفتم هنوز :(


((= من که میگم منو گیگیلی زیر خط فقریم که :دی

اگه آخرش برام پیتزا میخری میام باهات خرید :دی

یوسف یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام ملجان جونه..حالا شیوا چی می گفت؟!..فک کنم یه جور فحش رکیک بود هان؟! :دی
بیا آدرس عمو پولدارو بده بریم تراولاشو بزنیم..نه نه بیا مسیر فاضلابشونو پیدا کنیم بریم به جای ماهیگیری یه کم سکه بگیریم..=)) اون تیکه سوسکا از خنده از صندلی پرت شدم پایین =)) فرض کن سوسکا پالتوی پوست خز دار بپوشن =)) آی ننه.. :)) لااقل به جای این حرفا بپرس یارو چجور پولدار شده؟!..شاید از ننه اش ارث رسیده..بریم دزدی کنیم.. :دی بیا ملجان عید دیدنی بریم خونشون.. :دی بریم شاید به جای سکه های معمولی سر سفره ۷سین سکه طلا می ذارن..شاید زنش هر سال تخم طلا می ذاره..شاید مرده تخم طلا داره!! =)) شاید یه باند خلافکارن..بیا بریم لوشون بدیم.. نه نه بیا بریم فاطماخانومشون بشیم!! =)) =))
آره منم خرد عید نکردم..اما ایشالا بعد از ۴شنبه سوری اگه تا آخر عید بازداشت نشدیم میریم می خریم =)) آخه چیزی لازم ندارم..بعدشم قیمت ها سر به فلک می کشه جنس ها هم بنجل!! :پی بیا بریم خونه عمو پولدار اون جا عیدی می دن کافیمونه!!!

سلام داداشی شیطونه :->
((= خدا نکشه شیوا رو ..... یوسف باور کن مثل خودش میگه میمیریم از خنده ((= فقط کمی صداش نازکتره :دی

بابامم از همون تیکه سوسکا آب پرید تو گلوش (غشمولک)
((= زنش تخم طلا میذاره خودشم تخم طلا داره آره ؟ میکشمت

بریم همون فاطما خانوم بشیم بیتره :دی

جنسها که شدید بنجله خاک بر سرشون .. یوسی من میخوام خرید کنم :(

عمو چیه بابا ! بگو شاخ شمشاد ((=

بیا بریم :دی

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ب.ظ http://blueorange.blogsky.com

مرجان از دست تو
این جوری قدر زحمات بابا جونو می دونی؟ آره؟ می دونی خطرات پریدن آب تو گلو چیه؟ نمی دونی دیگه؟ حالا وقتی خودت بابا شدی نه ببخشید ایشاالله مامان شدی بهت سلام می کنم!

:دی

:|

وقتی هم بابا شدم خودم میام بهت سلام میدم ((=

قربونه آبجی مهندسه :-*

مونیکا یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

اول از هرچیز لطفا توضیح بده این هوا دقیقا چقدر می شه؟
آها تو یکی که حتما زیر خط فقری.چک پول گم می کنه خانم عین خیالش نیست
راستی من نوشتم دوباره دیگه با گرز نیا سراغم

((= این هوااااااااااااااااااا

:|

آره دیشب دیدم نوشتی :)
قربونت برم :-*

یوسف یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ

ملجان جونم اگه می شه یه کرم معرفی کن برای خشکی دست و صورت که پوست رو شاداب کنه و چین و چروک دور چشم رو برطرف کنه..کلا یه کرم عالی که ایجاد حساسیت نکنه و مضر نباشه..چه مارکی می شناسی؟!که مطمئن باشه و خوب اثر کنه..هر چی در این مورد می دونی با مارک و قیمتش بنویس..واسه یه بنده خدا می خوام..مرسی..

برا چین و چروک دور چشم : کلینیک ! قیمت هم بالاست شدیدا

برا رطوبت هم مارک نیوا از همه بهتره .. از کرم گنده های آمریکایی هم هست که ویتامینه اس سرش سبز یا نارنجیه فکر کنم زیاد دیده باشی .. اونم اگه اصلش گیرت بیاد خیلی خوبه

کلینیک اگه گیرت بیاد ۱۰۰۰۰۰ تومن به بالاست واسه دور چشم

نیوا هم که قیمت ۴۰۰۰ تومنه مرطوب کننده اش

البته مارکهای فرانسوی هم گیرت بیاد خوبه :) من از قیمتهاشون خبر ندارم

گیلاس دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

عمرا !!!

:->

یوسف دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

نظرا راجع به Nivea چیه؟..واسه پسر می خوام....کرم های زنانه معرفی نکن..بعد در مورد Nivea و انواعش توضیح بده..بگو که طرف عجله داره..

بهترین مارکه .. توی کامنت قبلیت هم گفتم .. مرطوب کننده نیوا حرف نداره به شرطی که قلابیشو بهت نندازن ..
کرم دور چشم هم کلینیک

:)

نیما دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ق.ظ http://2persia.blogsky.com/

گذاشتمت تو لینکم.
امیدوارم باز بهم سر بزنی

مرسی :)

حتتما

یوسف دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

آره همون نیوا فک کنم بهتره..می سی..اتفاقا از سحل هم پرسیدم..نمی دونم چرا شماها انقد کرم های گرون قیمت معرفی می کنید..خداییش خجالت نکشیدی به من کرم ۱۰۰۰۰۰تومنی معرفی کردی؟!.. :))یه کرم هس به اسم BeBe Youngcare که مامی داره..اما ندیدم جایی..چون واسه یه آقایی می خوام..مفقط خدا کنه اصل باشه..از کجا می شه فهمید اصله؟!..مگر کرم مامی رو کش برم..

آخه بچه کرمهای ارزون قیمت که مفت هم نمی ارزه باز صد رحمت به وازلین ((=

پسره شیطون ! تو چیکار به وسایله مامیت داری میری فضولی میکنی هااااااا ؟ شاید چیزی توی کمدش باشه که نباید بچه ببینه :دی فضوووووووووول خودم گوشتو میبرم بی تربیت ((=

البته بهت حق میدما ! منو سعیدم زیاد به وسایلای مامی پاپیمون دست زدیمو فضولی کردیم .. معمولا پاپی مامی ها همیشه همچین مشکلاتی داشتن ((=
غشمولک

کرمهای نیوا بوی خاصی داره و اصلش هم آلمانیه ! اگه دیدی نوشته سعودی یا چمدونم جاپونی ، بفهم که اصل نیست .. آره جانم
البته شاید یه جوری دیگه هم بشه فهمیدا که من بلد نیستم .. من فقط از بوش میفهمم چون معمولا مارک نیوا رو زیاد خریدم و میدونم که اصله یا قلابی :->

ندا دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

سلامممم
بهار بهترین بهانه برای آغاز وآغاز بهترین بهانه برای زیستن
پس....
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو مبارک********
ــــــــــــــــــــــــ
راستی عیدی من به تو ...
یک شاخه رز سفید ؛همراه با یه دل پر مهر
به پاس همه مهربونی هات و همراهیت
ـــــــــــــــــ
تاااااااا سال جدید.

سلام عزیزم

مرسی :) عید تو هم مبارک :-***

فداتت

قربونت برم (بوس)

دوست پاییزی دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام عزیزم
کلی از دستت خندیدم..دیشب پستت رو خوندم .. نمیدونم چطور شد که نظر نذاشتم
این چاق شدن بعد از ازدواج تو فامیل ما هم مد هست....
همه مردامون کم کم ۲۰ کیلو اضافه میکنن بس که ما دست پختامون خوبه

سلام دوست جونم :-پی

:دی

((= چه میکنه این ازدباجج (غشمولک)

اوا چه ناز :دی

amirali یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ

سکه طلا روخوب اومدی :ی
:X
تورو میشناسم ای شبگرد عاشق
تو با اسم شب من آشنایی

((=

(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد