پته مته

 

امروز صبح یه ۲ ساعتی توی شرکت بیکار بودم گفتم بشینم فیلسوفیانه فکر کنم مثلا در مورد خودم گذشته ام حالم آینده ام مخصوصا سال جدید هم که نزدیکه ، باید آدم ! چیز ! عوض بشم یا نه ... اول از همه رفتم سراغ اطرافیانم که بررسی کنم ببینم هر کی در مورد من چطور عقیده ای داره .. بابا : میگه کله شق ام ، لجبازم ، یک دنده ام ، حرف فقط حرف خودمه .... مامان :میگه  لجبازم ، یک دنده ام ، بلند پروازم ، حواس پرتم ، ساده ام ، زبون درازم ،  زود گول میخورم ، فلسفه بافم ، تنبلم ، بد اخلاقم ، سر نا ترسم ! مثل اینکه از نظرات مامان در مورد خودم هیچی نگم بهتره ........ سعید : میگه خوش سلیقه ام ، ولخرجم ، یک دنده ام ، غلدرم ، بچه ام ..... آرش : میگه خوش سلیقه ام ، یک دنده ام ، حواس پرتم ، تنبلم ، قرتی ام ، بدجنسم ...... ماندانا (آبجی بزرگه ام) : میگه دختر بدی ام ، حرف گوش کن نیستم ، لجبازم ، یک دنده ام ، کله شق ام ، ولخرجم ، به کسی وابسته نیستم و کلا مستقلم ، ساده ام ، نترسم ........ بهناز (زن داداشم) : میگه خوش سلیقه ام ، یک دنده ام ، نترسم ....... شیوا : میگه احساساتی ام ، یک دنده ام ، توی کارهام تعادل ندارم ، حواس پرتم ، خیلی بدجنسم ، زود اعتماد میکنم ، اخلاقم مثل سگه ! شجاعم ، غذام قده غذای موشه ، فضولم ، شکاکم..... عمه ام : میگه  نترسم ، زبون درازم ، شیطونم همینطور وقتی کوچیک بودم .... سراغ موضوعه دیگه ای نمیرم که فیلسوفیانه فکر کنم وگر نه

همه پته مته امو ریختم رو آب ! ایشاا... بمیرم میگم حالا چیزه ! اوضام همچی وخیم هم نیست نه ؟ باور کنین من خیلی دختر خوبی ام  ....  خودمونیما ! این پستم دست کمی از بازی نداشت

نتیجه اخلاقی (دلم واسه نتیجه اخلاقی تنگ شده بود) : زود تند سریع ! مونا ،  بنفشی ، نیلوفر ، امین ، سارا ، روزبه ، فرزاد ، ندا و شهرزاد و پسر خوانده و دکی جون گل داوودی و نگین و گیلاس و موشی (چهار نفر آخر موظفن بازی پست قبل رو هم انجام بدن ) این بازی رو انجام بدن و بگن اطرافیانشون در موردشون چی فکر می کنن تا بعدا خودم خدمتشون برسم

---------------------

قالب نظرات جدید رو که شکلک داره ، براتون توی لینکهای روزانه در لینک «گیگیلی آموز» قرار دادم .. برین حالشو ببرین ! اینم بگم که اصله اصلش این قالب رو آقا موش موشک جونی برام درست کرده

                                                                                                           

گوش کنین

واسه من گل نفرست . دیگه دوستت ندارم
نمیخوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارم
میدونی میون ما هر چی بود گذشت و رفت
اون بهار آشنایی . خیلی زود گذشت و رفت
دیگه از دوستت دارم حرفی نزن
آخه عشقی نیست میون تو و من
من و تو . بنده این ما و منیم
اما عشق یعنی با هم یکی شدن
از دلم میپرسم آیا تو رو میبینم دوباره
می پیچه صدات تو گوشم که با خنده میگی آره
خنده های تو فریب . گر یه های تو دروغ
تو چی بودی واسه من ؟ یه چراغ بی فروغ
دیگه از دوستت دارم حرفی نزن
آخه عشقی نیست میون تو و من
من و تو . بنده این ما و منیم
اما عشق یعنی با هم یکی شدن

نظرات 44 + ارسال نظر
پت یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ

دیگه امیدی به بهبودت نیست!
ب م م و ک م م بگیر ببین بالاخره باید قرص آبیارو بخوری یا پینکارو!

:|

غششششششششششششششششششمولک
منظورت از ب م م و ک م م ، بزرگترین مقسوم علیه مشترک و کوچکترین مقسوم علیه مشترکه ؟ :دی

یکی از شهروندان عزیز یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

شما چه ماهی
موش کور که هیچ ...ایشالا سگ آبی بخوردت

کما فی السابق چاکریم

((=

چی چیو کما فی السابق ! :دی من نشناختمت ! چرا اسمتو ننوشتی ؟

جل الخالق .. هر از گاهی کامنتدونیه ما جنی میشه (غشمولک)

مادر بچه ها یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام ما شدیدا از حسودی دق کردیم در نتیجه لینک دادیم تا چشای زلزله الممالک چپ نشه خدای نکرده

راستی توی این بازی استعداد ها هم شرکت کنی کلکسیونت تکمیل میشه

سلام مامانه نی نی ها :)

مرسی :دی

کدوم بازی ؟ بیشتر توضیح بده :)

پسر خوانده یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

سلام
اسم من پسر خوانده .(احتمالآ باز قرار یادم بره اسمم بنویسم گفتم محکم کاری کنم!)
خیلی سبک نوشتنت دوست دارم. لینکت عوض میکنی؟؟

سلام آقای پسر :)

بههههههههله قبلا مفتخر فرمودین مارو :-پی
مرسیییییییییییییی

قبلا لینک دادم عزیز

پسر خوانده یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

سلام!!
ببخشید من همین چند لحظه پیش مزاحم شدم! به خدا دفعه اولم بود به وبلاگ شما امده بودم و بعد از خوندنش عاجزانه(!!) از شما تو کامنتم تقاضای لینک کردم. بعد به طور اتفاقی دیدم قبلآ این لطف فرمودید. یعنی بنده حقیر لینک کردید. ببخشیدا شما کی به این کلبه حقیر سر زده بودیدن من خبر نداشتم؟؟؟

سلام آقای پسر:دی

خوب شد خودت متوجه شدی که قبلا لینکت کردم چون حوصله نداشتم بیام برات توضیح بدم که قبلا بهت سر زدمو اینا بس تنبلم ((=

:|

پسر خوانده یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

به هر حال مرسی!! ولی سرم بزن! من که از این به بعد زیاد میام اینطرفا.
بابای(راستی این بلاگ اسکای شکلکای باحالی داره ها! البته به پای پرشین که نمیرسه)

خواهش میشود :)
حتما ... هرکسی رو لینک کنم مطمئنا بهش سر میزنم جانم :)

حالا پزه شکلکها رو نده که میام کله اتو میکنما (غشمولک)

اندروفین یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://biochemist.blogfa.com

سلام عجب آدم با حالی هستی! یه سر به ما بزنی بهتر هم میشی

سلام عزیز
:دی

حتما میسَرم ((=

منا یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

نتیجه ی اخلاقی این که کلا دختر چشم سفیدی هستی

اَی ووووووووووووو

غشششششششششششششمولک

پلنگ صورتی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ب.ظ http://pinkpan.wordpress.com

(پاسخ داده شد)

بله اومدم دیدم پلنگی :)

شهرزاد دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام مرجان جون:
خوبی عزیزم؟؟؟
این شکاکات منو مرده؛خیلی باحاله...
ما شما رو همه جوره قبول داریم. که شما مثل ماه میمانی و یه تکه جواهری...
مامان بابا همشون همین طوریند...میگن که ما بهتر بشیم نه که بد باشیم...

بازی جالبیه..چشم ؛حتما؛اگر وقت کردم به روی چشم....
ببخش چند وقت نیومدم....خیلی گرفتار بودم..شرمنده..مرسی که به من سر میزنی...
فدای تو..

سلام شهرزی جونم :-*
قربونت برم

آره خیلی :دی

بههههههههله منم خودمو قبول دارم ((=

یحتمل این بازیی که من اختراع کردم کلی گرد و خاک به پا میکنه بس که ملت پته اشونو میریزن رو آب هرچی آبه پته ای میشه ((=

خواهش میشود گلم
بوس

دکتر مثبت دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://drmosbat.persianblog.ir/

سلام
ببینم با همه اینا جداگانه مصاحبه انجام دادی؟
گفتم بزنم ببینم چطوریه اینا

ها بوخودا :دی

دکی جون خیلی شیطونکیا :-پی

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

مرجااانی
جووون گیگیلییی
مرجاااان جووون
ببین میشه من این بازی رو به جای پایینی بکنم؟؟!!
بگو آره!! من اینو میخوام!!!
ببین تا دعوامون نشده و منم نفهمیدم که یه دنده ای بیا منو توی این بازی راه بده
اوووکی؟؟!!!
آقربووون گیگیلی جوووونم
بوووووس

جوووووووووووووووونم :)

جونم عزیزم

نُچ ! هرگز نمیشود ((=
عمرا ! من باید بفهمم چرا از اون بازی گریزونی شاید مشکله روانیتو حل کنم (غشمولک)

آخ ن...زن دی..گههههه شوخی کردم :دی

همون بازی قبلی رو انجام بده وگرنه چشماتو درمیارم :->

:-****

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ق.ظ

بی تربیت :دی

مهدی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://pouch.blogsky.com

چه خوبه آدم تو بدترین شرایط بهترین دوستش به خونش سر بزنه و حالشو بپرسه
ممنونم که به خونه ویرون شده پوچ سر زدی

مرسییییییییییییی :)
فقط یه چیز برام سواله آقا مهدی !! من زیاد شما رو نمیشناسم خب ؟ حالا چرا منو بهترین دوست خودت میدونی ؟

اما خوشحالم که منو بهترین دوست خودت میدونی عزیز :)

گل داوودی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

من ازین بازی بیشتر از بازی قبلی خوشم اومد!

اَی وووووو ((=

دکی گلی جون توی این بازی هم ثبت نامت میکنم (غشمولک)

((=

گل داوودی دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

میگم اون شناسنامه کامل منو چطوری اون بالا گذاشتی؟ کدشو به منم میگی؟
یه چیز دیگه! اقا پارتی بازی کردن چرا شکلک داری من ندارم؟

توی قالبم بود ! نمیدونم خودش رفته اون بالا :دی

باشه دکی حتما بهت میدم کدشو :)

این شکلکها رو هم یکی از دوستان برام درستش کرده :-پی چشم ! کد اینم بهت میدم :)

قربونه دکی گلی جونم :-*

مونیکا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

سلاممممممممم چطوری عزیزم؟
ببخشید من این روزا بدجور سرم شلوغه اصلا فرصت نمی شه بیام.
خوبی تو؟
اومدی مثلا پته ریختی رو آب ؟؟!!!!اینا رو که ما می دونستیم از اولشم
حالا بی خیال
نه جان من تو بودی یا گیگیلی منو دعوت به بازی کردین؟خداییش اصلا خاطرت هست که من بلاگو بستم؟

سلاااااااااااااااااااااااااااااام :-****
قربونه مون مونکی جونم برم کجا بودی پسر ؟ :دی

آره سر منم خیلی شلوغ شده :( چند تا قراره با دوستامو که البته خودم بهشون پیشنهاد دادم دور هم باشیم رو لغو کردم :(

ها :دی ........ :|

من و گیگیلی دوتامون :دی غلط میکنی وبلاگتو بستی :| بازیه منو دیگه حتما باید بنویسی

الفرارررررررررررررررررررررر :دی

نگین دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام مرجانم
خوبی گلم ؟
تو خیلی عسلی
تو اکثر نظرا همه گفتم بد اخلاقی
یعنی واقعا اسمه تو مرجان نیست :)))) عسله
چرا منو دعوت نکردیییی ؟
خوب من اون بازی قبلی رو انجام میدم
لوسسسسسسسسسسسس
اونو انجام میدم
دعوتم نکردی این بازی
من میخوام بازی کنممممممممممم
من بازی میخوامممممم
دعوتم نکردهههههه

سلام نگین جونکم (بوس)
قربونت :)

آره خیلی مامانمم میگه :دی

اوهوم :|

((=
میزنم شل و پلت میکنما :دی دعوتت کردم
آره دیدم :-پی

نگین میکشمتا ((=

نگین دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ http://ariai.coo.ir

دخترم برو ببین ...
بازی قبلو انجام دادم
اینقدر غر نزننننننن
:)))))

آره دیدم

:|

روح خبیث جون دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام کله پوک

هی میخواستم بگم دل نازک و مهربونو دلسوزم هستی ولی نمیگم

اصلا خیلی بی تربیتی موشیو بازی نمیدی

بی تربیت بی تربیت بی تربیت

الفراررررررررررررر

سلام سه کله پوک ((=

قربونت برم :) اصن همینایی که تو گفتی درسته :دی فداتت

:|
دعوت کردم دم بریده (((=

پیشییییییییییییییییییییی بیا روحه خبیثو بخور ((=

غششششششششششششششمولک

طوطی بانو دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ http://mittoo.blogsky.com

عجب خلقیاتی داری مرجان خانم ... و من اضافه می کنم حسابی تند و تیز و زبلی...

توصیفاتت در مورد طراحیهام خیلی جالبند ... مرسی عزیزم ... نکاتی می گی که حتی خودم هم نمی دونستم ...

:دی ........ جدی میگی ؟ (ذوق مرگیدم) :دی

چه جالب ! یادم باشه دقیق تر نگاه کنم (نیشمولک)

حالا که اینطوریه ، میتو رو میدیش به من ؟ :دی

گیلاس دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

مرجان چرا کل قالب رو گذاشتی آخه!
فقط اون فانکشن اسمایل رو بذار تا خودشون به قالب نظرات خودشون اضافه کنند!
فهمیدی چی میگم؟؟!!!
آره فک کنم!
بوووووس
بابت دعوت هم مرسی ! در اولین پستم می نویسم!
قلبووونت

:|

پس چیکار کنم خب ؟

حالا شاید یکی مثل من بلد نباشه دیگههه :دی
آره بابا فهمیدم چی میگی ((=

بازی قبلی رو هم آره ها (نیشمولک)

فداتت (بوس)

ندا دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

سلامممم
خوبی؟؟؟
عارضم خدمتتان از آنجایی که مفسران و منتقدان و محققان با تلاش شبانه روزی و بی وقفه به این نتیجه رسیدند که اینجانب به هیچ صراتی مستقیم نیستیم و همیشه وارونه و کاملا خود خواهانه تصمیم میگیریم و گوشمان به حرف کسی بدهکار نیست .هیچ گونه رائی را در موردمان صادر نفرمودند و حساب کارمان را به کرام الکاتبین سپرندند
ما هم از خدا خواسته دل به دریا میزنیم و دریایی میشویم تا شاید دل کسی به رحم اید و قدری تحویلمان بگیرد و تعریفمان بکند تا حسرت به دل نمیریم
حالا از بس دپ شدیم شکلمان این مدلی میباشد
ـــــــــــــــــــــــ
حالا بی شوخی من چیزی ننویسم بهتر تره
مرجان جونم آبروم میره هااا
تو که نمیخوایی این جوری بشه ؟ پس ما بی خیال
فعلا

سلام ندایم :-****
فداتت

بیا حالا قافیه نچین گیگیلی تحویلت میگیره بغل بغل :دی

نه دیگه ندایی ! من دعوتت کردم فقط به این خاطر که آبروت بره (غشمولک) حالا میخوای از زیرش در بری که آبروت میره ؟ :دی

آره میخوام :-> نُچ ! بیا بینیویس :دی

قربونت:-*

پدر(نم‌نم) دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

پس منظورت اینه که دختره خوبی ام :دی نه دکی ؟ :دی

عبداله دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

تو دختری یا پسر؟

((=

میزنمتا :دی

من دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.sarv.blogsky.com

من عاشق آدمای با سیقه ام

پس بگو چرا من عاشقه خودمم ! واسه اینه که عاشقه آدمای با سلیقه ام ((=

تازه وارد دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

نتیجه می گیریم که تو یه آدم : خوش سلیقه و نترس و مستقل و زود گول خور و ولخرج و یه دنده و زبون دراز و بلندپروازی هستی دیگه نه ؟

حالا همینایی ؟ یا خونواده اغراق می کنن ؟ گیگیلی چی می گه ؟

آره دقیقا همینام (سوووووووووووت)

گیگیلی هم همینا رو میگه :دی

الفرارررررررررررررررررر

پسر خوانده دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://pesar_khande.persianblog.ir/

تروخدا منم بازی!!!!!!!!!!!!!!

باشه آقای پسر :) دعوتت کردم برو بازی کن

تازه وارد دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

این سمایلی دونیتو اشکال نداره بذارم بغل صفحه خودم ؟ من تو اینا خیلی دستم عقبه !

باشه چرا که نه ! اگه قالب کاملشو میخوای به لینکهای روزانه رجوع کن و «گیگیلی آموز» رو بزن :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

راستی تو خیلی آهنگ دوست داری ها!
اگه یکی همینا رو برات لایو بخونه چیکار میکنی!!!

آره خیلی :)

بستگی داره اون یکی ، کی باشه :->

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

راستی کامنت که میزارن اولش سلام میگن( یکی نیست به خودم بگه!)

:|

سوووووووووووووووت

پلنگ صورتی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://pinkpan.wordpress.com

1. به کامنتت پاسخ داده شد رفیق.
2. وای ممنونم از این که به صورتی جون لینک دادی و می بینم که اسم منو توی فهرست بازی هم قرار دادی. ممنون الساعه مقابله به مثل می شه.
3. یه پیشنهاد: توی پست هات کمتر از شکلک استفاده کن چون اعصاب خورد کنه و پلنگ رو یاد چت رومای درپیت قدیم میندازه.

۱- آره اومدم دیدم :)
۲- قابله پلنگی جون رو نداره :دی هر موقع بازی کردی خبرم کن :)
۳- اینم به چشم ! تا جاییکه بتونم سعی میکنم کمتر استفاده کنم :)

قربونت

+*+سارا*+* سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ق.ظ

:(( :(( :(( چرا دیگه من رو دوست نداری؟ :(( هااااااااان؟ :((

چون دیگه دوست داشتنی نیستی ((=

کی گفته من خاله سارامو دوست ندارم بگو تا خودم خفه اش کنم :دی

سارا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ق.ظ

کامنتم کوووووش؟ :((

:( کدومو میگی ؟
من به غیر از کامنت قبلی کامنته دیگه ازت نداشتم که بی تربیت :(

الفرارررررررررررررررر

سروش سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://lack.blogsky.com

باب عجب دختر خوبی هستی تو
دو بار متنو خوندم به زور ۴ تا توصیف خوب توش بود
ولی بهترین توصیف که از کل متن میشه فهمید اینه که صداقت داری

آره خیلی :دی

((=

قربونت برم :)

گل داوودی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

راستی اگه بازیه دیر شد دعوام نکنیا!

دیگه اینو ازم نخواه دکی گلی جونم که دسته من نیست دسته گیگیلیه ((=

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ

من می‌دونم این «یکی از شهروندان عزیز» کی ِ٬ مگه میشه مرجان خانوم ندونه؟!!

اَی وووووووو کامنتدونیم جنی تر شد که ((=
حالا تو خودت کی هستی ؟ :دی

ندا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

دستمال کاغذی به اشک گفت:
قطره قطره‌ات طلاست
یک کم از طلای خود حراج می‌کنی؟
عاشقم "با من ازدواج می‌کنی؟
اشک گفت:
ازدواج اشک و دستمالِ کاغذی!
تو چقدر ساده‌ای خوش خیال کاغذی!
توی ازدواج ما تو مچاله می‌شوی
چرک می‌شوی و تکه‌ای زباله می‌شوی
پس برو و بی‌خیال باش
عاشقی کجاست!
تو فقط دستمال باش!
دستمال کاغذی، دلش شکست
گوشه‌ای کنار جعبه‌اش نشست
گریه کرد و گریه کرد و گریه کرد
در تن سفید و نازکش دویدخونِ درد
آخرش، دستمال کاغذی مچاله شد مثل تکه‌ای زباله شد
او ولی شبیه دیگران نشد
چرک و زشت مثل این و آن نشد
رفت اگرچه توی سطل آشغال
پاک بود و عاشق و زلال
او با تمام دستمال‌های کاغذی فرق داشت
چون که در میان قلب خود
دانه‌های اشک کاشت.
__________
تاااااا دوباره[گل]

آخی ناااااااااازی دستمال کاغذیه :(

من معنیشو فهمیدما :دی

قربونت برم ندایم (بوووووووووووووس)

سپیده سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.con

عجب!!! چه خودگشودگی عظیمی کردی!! مامان‌المیرا رو باید به این بازی واداریم!!
می‌گم چه باحاله که شکلک داری!
راستی می‌گم تو آبجی لجباز مهربونی گویا!! آخه همه بهت می‌گن لجباز و یک دنده که!!

:دی
راست میگی ! هم این بازی هم بازیه پست بعدی ((=

آره موشی برام درستش کرده :-پی

یحتمل آره (غشمولک)

راست میگیا ! نیشمولک

دژاوو سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ http://siavu.blogfa.com

گرچه بازیه. ولی فکر میکنی برداشت آدمها نسبت به تو مهمتره یا برداشت خودت؟ یا برداشت تو نسبت به دیگران؟! یا همه گزینه ها؟ هیچکدام؟
آها

جونم برات بگه دکی جون که برداشت خودم از خودم واسه خودسازی مهمه :دی برداشت دیگرون از خودم واسه حفظ روابط (حالا حفظ نشد هم به درک ... غشمولک) برداشت خودم از دیگران بازم واسه حفظ روابط که اینم اگه حفظ نشد به جهندم ((=

هیچکدام هم بد گزینه ای نیستا ((=

خوبی دکی ؟ :دی

نزنی منو (ترسمولک)

:دی

سارا چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ


چرا خالی میبندی مرجان؟!
من که یه پست گذاشتم میام میکشمت ها...

چشای گیگیلی رو بگیر این صحنه رو نبینه

:|

آخه توی گوگل ریدر دوتا بود خب :|

الفراررررررررررررررررررررررر

دوست پاییزی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
من دیشب این پستت رو خوندم ولی انقدر خوابم میومد که نمیتونستم چیزی تایپ کنم..
خیلی با حالی تو والا...همه بهت میگن لج بازی.. به نظرم در عین همین لجبازی ها خیلی هم مهربونی...
یادته چند تا پست قبل که آقای معاون ازت عذر خواهی کرده بود چقدر ناراحت بودی؟؟

شما هر جوری که باشی ما دوست داریم مرجان خانومیییییییییی

سلام دوست جون :-*
منم گاهی اینجوری خواب آلو میشم :دی

ها بوخودا :دی

قربونت برم عزیزم .. چرا انقده خجالتم میدی (خجلت زده و صورته قرمزززز)

فدای تو بیا بغلم ((=

مونا چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

سهلام مرجان جون!
خوفی؟ خوفم.
وای! من چرا این پستتو ندیدم؟!!؟
من الان بگم؟
خب میگم دیده( دیگه)
مامانم میگه: مهربونی، حساسی، گیر میدی، .بابام میگه: مهربونی، ( خودش میگه عاطفی!) دل نازکی .خواهرم میگه: مهربونی، باحالی، سی ریشی!!، بی جنبه ای! داداشم ندارم! خاله ام میگه، با نمکی، مهربونی.
داییم میگه،؟؟؟ نمی دونم! پدر و مادر بزرگم میگن، مهربونی. بانمکی. بی رو و دروایسی!
دوستام میگن: آرومی، مهربونی، حساسی، خوشرویی
معلمام هم میگن: خوشرویی!!!

خودمم میگم: هرچی صفت خوب و قشنگه تو دنیا من دارم! ولی خب قبول دارم که خیلی سی ریشم!!!!!
ببخشید دیر شدا!
قربونت.
مرسی منو دعوتیدی!
تو بازی!

سلام مونایی :-*
قربونت برم

نه بازی رو باید تو وبلاگت انجام بدی :( حالا بگو ببینم :دی

اکثرا گفتن مهربون و با نمک و حساسی ! پس الهی قربونه ته تغاریه مهربونم برم ایشاا... (بوس بوس بوس)

خواهش میشود :)

حالا چرا ناراحت ؟ :(

سارا چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ

گوگل رید ه؟:اوووووووووووووووو

بی تربیت =))


مرجان این آقاهه کیه؟(پسر خوانده)

اومده تو وبلاگم بعد حرف زور به من زد....حالا من هااااااااااااای هاااااای گریه...یکی من رو درک کنه ترو خدا

سارا یه چی میگما ؟ ((=

کچل ! گوگل ریدر (یعنی ری..دن کننده) غششششمولک

خب یکی از دوستای وبلاگیم دیگه !

لابد حقت بوده که حرف زور بهت زده ((=
حالا مگه چی بهت گفته ؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد