رعد و برق پارسال ، بارون امسال

 

امشب شام که خوردم از بس غذاش چرب و چیلی بود یه آن حس کردم از نوک موهام تا نوک پام آتیش گرفته ، دلم یه نوشیدنی خنکککک میخواست .. زمستونه ؟ خب باشه عوضش لایه ازن سوراخ شده این هوااااااااا .. اومدم آشپزخونه شربت پرتقال درست کنم با اون پودره پرتقالی چی بود اسمش ؟ آهان ! فوستر کلارکس .. من از این پودره خیلی خوشم میاد حتی همینجوری خالی می خورمش . اول توی لیوان شکر ریختم بعدش آب یخ اونوخ یه قاشق پودر ریختم تو لیوان ۲ قاشق خودم خوردم یه قاشق تو لیوان ۳ قاشق خودم یه قاشق تو لیوان چهار پنج تا قاشق خودم دیگه همش خودم شیش تا هفت تا هشت تا .. ولم کنین به جون گیگیلی باید اینو تا ته بخورم تمومش کنم .. دیگه آخراش تشنه ام شد دو تا لیوان آب یخ سر کشیدم ... ییهو چشمم به اون لیوانی افتاد که توش شربت درست کرده بودم ! من دلم می خواست شربت بخورم که .. هیچی دیگه ریختم توی ظرفشویی ، به دردم نمیخورد یعنی تشنه ام نبود دیگه ! بعد مثل بز سرمو انداختم پایین رفتم تو سالن نشستم .. مامان بهم گفت : مرجان شربتتو خوردی طعم پودره مثل قبلیه بود ؟ به نظر میومد شرکتش عوض شده باشه ! مثل همون بزی سرمو به علامت تایید دو بار بردم پایین بدونه اینکه یه کلمه چیزی بگم ... به نظرتون مامان بره سراغ پودره پرتقاله ، ممکنه بفهمه نصفشو من خوردم ؟ اون موقع مست بودم مدهوش بودم حال خودمو نداشتم نفهمیدم چیکار میکنم نمیدونم چی شد اصن

نتیجه اخلاقی : من هنوز دسته چکهامو پیدا نکردم باور کنین توی قوطی پودره پرتقاله دنباله همینا میگشتم .. ببینید چطوری وادارم کردین همه چیو اعتراف کنم .. مردم خوب بلدن از آدم حرف بکشن اونوخ من

دوباره نتیجه اخلاقی : دوستان من آر اس اسه همتونو دارم مطمئن باشین همینکه آپ کنین زودتر از خودتون خبردار میشم آپ کردین و بازم مطمئن باشین اینکه منو دعوت کنین به وبلاگ قشنگتون یا دعوت نکنین ، هیچ تاثیری در دیر یا زود اومدنه من سر وقت وبلاگتون نداره ! بازم بازم مطمئن باشین فرصت کنم حتما میام سراغتون ! دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره  ..

اگه آهنگ تا نصفه براتون پخش شد و دوباره برگشت از اول بخونه ، کادر ضبط رو ببندین و چند دقیقه بعد باز کنین ! گاهی وقتا اینجوری میشه

                                                       

گوش کنین

آه یکی بود یکی نبود
یه عاشقی بود که یه روز
بهت می گفت دوست داره
آخ که دوست داره هنوز

دلم یه دیوونه شده
واست بی آزاره هنوز
از دل دیوونه نترس
آخ که دوست داره هنوز
وای که دوست داره هنوز

شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم

گفتی که با وفا بشم
سهم من از وفا تویی
سهم من از خودم تویی
سهم من از خدا تویی

گفتی که دلتنگی نکن
آخ مگه می شه نازنین
حال پریشون منو
ندیدی و بیا ببین

شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم

نظرات 22 + ارسال نظر
پت سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

من به رنگ کدومتون برقصم؟!
یکی میگه آپ کردی آف بذار! یکی میگه آر اس استو دارم! من چی کار کنممممممممممممممممممممممممممم!‌:((

:|

بیا گیگیلی ماشین بندازه رو سرت ((=

پت سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

برم پودر پرتغال بخورم مست بشم نفهمم چی به سرم اومده! =)) خدا تورو هم شفا بده!............... آمییییییییییییییییییییییییین!

:دی

نه پت جون ! کار منو گیگیلی از شفا گذشته دکی ها جُوابمون کردن ((=

مسعود سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ http://agna.blogsky.com

سلام !
دوست عزیز سلام ! وبلاگ بسیار جالب و قشنگی داری !!!
راستش یه جورایی وبلاگت رو پسندیدم !!!
سلیقه قشنگی داری و خوب مطالبت رو منظم کردی .
من وبلاگ تو رو به دوستام هم توصیه خواهم کردم تا ازش استفاده کنند .
سعی میکنم هر روز به وبلاگت سر بزنم ، تو هم باید قول بدی که هر روز یه مطلب جدید و به درد بخوری داشته باشی تا هم من هر روز به اینجا بیام و هم پیش دوستام ضایع نشم .
راستی اگه تونستی یه سری هم به وبلاگ ما بزن :
Http://www.AGNA.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مرسی

منظم ؟ :دی مطالب رو خوده بلاگ اسکای منظم میکنه من خودم هنری ندارم ((=

شما لطف داری ... والا من هر موقع فرصت کنم مططططلب جدید میذارم :دی اما اینکه به درد بخور باشه رو نمی تونم قولی بدم (غشمولک)

خدمت می رسیم

غریبه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام آبجی

فعلا علی الحساب اومدم بگم خیلی مخلصیییییییییم !! (هر چند که خودت هم میدونستی !!)

تا بعد :دی
یا حق

سلام داداش کوشولو :)

ما بیشتر :->

قربونت :-*

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ

با اجازه لینکتون کردم.

مرسی

کاش خودتو معرفی کرده بودی لااقل

گل داوودی چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://goledavoodi.blogsky.com

اون نتیجه اخلاقی دوم خیلی خوب بود! خوشمان امد!

:دی

منو گیگیلی از خودت خوشمان آمد :دی

سروش چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ http://lack.blogsky.com

بابا ایول
عجب دل خجسته‌ای داری
واقعا دل خوش میخواد اینهمه چشیزی خوردن

:دی

به جون گیگیلی من چشیز نخوردم ((= چه مزه ای هَه ؟ مزه ماست نمیده ؟ ((=

سروش چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://lack.blogsky.com

فکر کردم دعوتت کنم مودبانه‌تره
آپم عزیزم
تشریف بیار.

شما لطف داری سروش عزیزم :)
منظورم این بود که بدونین بی خیال وبلاگ دوستان نیستم قربونت برم

فداتت

امید چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.omidlog.com

خیلی قشنگ مینویسی و من عاشق ای شکلک هاتم از کجا میاری این باحالارووووووووو

مرسی امید جون خودت قشنگی :)

سمت چپ وبلاگم توی لینکهای روزانه ، نوشتم : اسمایلی های با مزه !

این لینک پر از همین شکلکهایی هست که تو عاشقشونی :)

یوسف چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

ای بابا ملجان جون پس منتظر یه پی پی طولانی باش!! =))
این آر اس اس رو هم طرز پختشو بهمون یاد بده تا ما هم یاد بگیریم!! :دی :)

((= یوسف خدا نکشتت

باشه توضیحشو توی لینکهای روزانه میذارم :)

گیلاس چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

ملجانی بیا این پودرای ما رو هم بوخور!
مونده رو دستمون!
هیچ کدوممون توی خونه دوست نداریم!! نمیدونم چرا خریدیم!!
من با کافی میکس همین حالتی که تو داری هستم!! یه وقتا کافی میکس میکشم!! این مال زمانیه که اعتیادم میزنه بالا!!
آره دادا !!!
قلبونت

گیلاس میام با جورابای یوسف خفه ات میکنما :دی
من فقط فوستر رو دوست دارم تازه فقط هم پرتقالیش :دی حالا اگه زیادیتون هَه بفرستینش اینوره آب ((=

کافی میکس یا کافی میت ؟ تعجبمولک ک ک ک

پس تو هم مهتادی هستی واسه خودت ((= بزن قدش :->

لیلا چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ

سلامم میدونم اول نیستم پس برم!
با اسفردگییییییی
بوس کوشولو

سلام خرموشکم :-*

نه بیا خرموشی اصن تو اولی .. برین کنار خرموشم اول شده الهی بمیرم براش (بوس)

قربونت :-* :-x

ر و ز ب ه پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ق.ظ

:(

چی شده روزبه جونم ؟ :(
اوندفعه که نوشتی حالت گرفته الانم که ناراحتی .. کسی کتکت زده ؟ :(

دکتر مثبت پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ق.ظ http://drmosbat.persianblog.ir

سلام
این فوستر چی چی خارجکی؟(:
حالا من فک کردم نوشتی طعمش مثل قبیله بود ۲ساعت فک میکنم خدا این قبیله چیه که من ندیدم(:

سلام دکی جون مثبت :->

:دی میخوای بگم گیگیلی برات بخره ؟ زبونت نارنجی میشه ((= البته اگه مث منو گیگیلی نصفه قوطی بخوری :|

((=

مارگریت وحشی بهاری پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://margrite-vahshi.blogfa.com

سلام به مرجان نازم

مرجان تو چقدر ماهی
وقتی نوشته ها تو می خونم فکر می کنم پیشتم
خیلی ملموس و خلاقانه می نویسی

راستی تشنگیت رفع شد ؟

من که فقط تشنگیم با چایی رفع می شه

شاد باشی

سلام ماری جونم :)

فدات بشم عزیزم :-*
منم وقتی می نویسم احساس میکنم پیش شما دوستان نشستم رو در رو براتون تعریف می کنم :)
قربونت مرسی

ها :دی

با چایی که صد البته :)

فداتت

پدر(نم‌نم) پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://father78.persianblog.ir

ای شیطون...غزل غزل...همچون غزلهای زیبای زندگیم...:)

:دی

غزل غزل احترام نثار دکی جون حامد مودب :)

مرسی

بنفشه پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام ملجان گلی

الهی دردت بخوره تو سر این آقای معاون و اون اصغر جیگرکی
الهی کش تنبون پیش مرگت بشه با این هنرمندیات

واق عااااااااااااااااااً که از هر انگشتت یه هنرمند آویزونه
یه دونه که نه هفشتادو شونصدتا


ایکاش دسته چکاتو من میافتیم یه مشتلق حسابی می گرفتم


این آخنگه خیلی خشنگ بودملجان جونم


اومدم بگم کامنتتو جوابیدم

سلام بنفشیه گیگیلی :)

آمین :دی
آمین :دی

بنفشی از کجا فهمیدی من هنرمندم ؟ دقیقا زدی به هدف :->

پس صد رحمت به تو ! اون موشیه بی تربیت که میگه اگه پیداش کنه همشو میره میذاره اجرا ((=

قبلتو نداشت عزیزم :-*

الان میاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :)

دوست پاییزی پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام
فکر میکنم تا یکی رو نکشی دست از این شیطنت هات بر نداری تو..
یا خودتو یا عمه یا گیگیلی...یا منو...یا بقیه رو..

در هر صورت برات آرزوی موفقیت دارم =))

سلام دوست جون :-*

:دی آرزوی موفقیت ؟ موفقیته کشتن عمه و گیگیلی و تو و بقیه رو ؟

وااااااااااااااااااااااااای (((=

نازنین پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ http://ansaniiat.blogfa.com

سلام خانمی :

خوبی عزیزم ؟

غذای چرب خوردید حتما؛ بعدش بهتره آب لیمو ترش بخوری تا حالتون خوب بشه و چربی ها خنثی بشه .

این پودر ها شاید معده ات را اذیت کنه / وقتی پرتقال هست چرا مصنوعی می خوری .

بیشتر مراقب سلامتی ات باش .

شاد و سلامت باشی گلم

سلام نازنینم :-*

قربونت برم

آره راست میگی بعده غذا معمولا سالادی که با آبلیمو درست شده خیلی می چسبه :)

:| آخه پرتقالو باید یکی باشه پوست کنه :| ولی پودره آماده اس ((=

چشم :)

مرسی همچنین
بوس بوس بوس :-*

ندا پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ

سلامم خانومی خوبی؟
شرمنده که دیر کامنت میذارم . میام و میخونم ولی بعضی وقتا این مخه نمیکشه .شرمنده
میگم مرجان عنوانی که زدی برای این پستت با نوشتت همخونی نداره گویا یا من مخم هنگیده ؟ ولی خداییش میشه بگی بحث شکم و رعد و برق و بارون چه ربطی بهم دارن
ــــــــــ
خوش باشی. بوس بوس . فعلا

سلام ندایم :-*
اختیار داری ندا جونی همین خوندنت ما را بس تازه از سر منو گیگیلی هم زیاده :) فداتت دشمنت شرمنده :-*

نه مخت کاملا سالمه منو گیگیلی عیب پیدا کردیم موقع تیتر زدن مخم پشت مخچه ام قایم میشه :دی

یعنی اینکه خوردنه نصف پودر پرتقال توسط من همون رعد و برق پارساله که وقتی مامان بعد از یکی دو روز متوجه بشه تازه بارونش امسال میاد ((=

فداتت شم :-*

علیرضا پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.taropud.blogfa.com

بر تو از دستان دور نامه ها آورده ام
بر تو از سالان دور قصه ها آورده ام

میخوام تو این پست نظر همه ی دوستان عاشقم رو بدونم
فقط حرف دل

[گل]

چشم خدمت می رسیم

سپیده پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

سلام آبجی خانومی
آخ که تو چقده شکمویی دخمل!!! :دی
تو این جنبه به هم نرفتیم ها!! به من بزور چیزی می‌خورونن!!

الفرار!۱

سلام قربونت برم :-*
:دی خداییش خیلی ((=

همش یه روز با رفیقه نابابی مث من بگرد ایکی ثانیه شیکمو میشی :-پی

غشمولک

از پشت یقه اتو گرفتم :دی نذاشتم فرار کنی ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد