مارمولکه بی ادب

 

کدومتون گفتین که جریمه دیر رفتنم باید این باشه که یک روز تمام توی اتاق معاون کار کنم ؟ آهان تو بودی مسعودی آره ؟ میکشمت ! دو روزه مثل خر افتادیم روی دفتر و دستک ، حسابها رو چک میکنیم ، حالا این معاونه مارمولک از کله صبح میاد توی اتاقم هی میگه تو از رو حسابها بخون من چک کنم و یادداشت کنم ! اولش گفتم گولش بزنم ۶۰ تا در میون بخونم اونوخ یواشکی بذارم یه گوشه که بعدا خودم سر فرصت بهشون اضاف کنم، ولی مچمو گرفت بدترکیب ! واسه همین بهم میگه هر صفحه رو که تیک زدی آخرش نشونم بده ..... واسه هر کدوم باید چند تا رقم بخونم هی گفتم اول اینو میخونم بعد اونای دیگه رو واسه همشون که اینجوری راحت ترم میگه نه غر نزن بخون .... میگم اول این صفحات رو میخونم بعد بقیه اشو میگه نه ! یکی از این یکی از اون یکی از اون یکی دیگه .... منم یه پا گفتم نه ! ییهو دیدم میخنده بی شرف ! حالا من دارم حرص میخورما .. به خدا شیطونه میگه با آرنجم بزنم تو صورتش از پنجره شوت بشه وسط خیابون یه کامیون از روش رد بشه به درَک واصل شه..الهی بره به جهنننننننننننم من نمیدونم چه جرمی مرتکب شدم که حالا عقوبتش شده این معاونه مارمولکه بی تربیت ! انگار فقط میخواد منو عصبانی کنه ... البته منم انقده غر زدم اینو میخونم اونو نمیخونم که آخرش راضی شد هر چی من میگم باشه تازه همینایی هم که براش خوندم خیلی زیاد بود از بس چشمامو انداختم روی ارقام ، همینکه از اتاق اومدم بیرون یه آبی به سر و صورتم بزنم ییهو نمیدونم چی شد دمه در با کله خوردم به مدیرمون  .. یعنی چی شد من این فینگیری رو ندیدم جلو چشمم

نتیجه اخلاقی : ندارد ندارد ندارد

---------------------------

بالاخره تونستم براتون آهنگ بذارم حالا وبلاگم فیلتر بشه یا نشه ! ای به جهندَم ... فقط روی ضبط صوت که کلیک می کنین کمی صبر کنین اسم آهنگ توی کادر ظاهر بشه ، اونوخ روی آهنگ دوبار ! ببینید دو بار !! کلیک کنید تا براتون چه چه بزنه قبلا گفتم بازم میگم ! من با همه آهنگهایی که توی وبلاگم میذارم یه خاطره دارم اونم خاطره خوش ... این یکی هم ...

                                                       

گوش کنین

وقتی که دلتنگ میشم و

همراه تنهایی میرم

داغ دلم تازه میشه

زمزمه های خوندنم

وسوسه های موندنم

با تو هم اندازه میشه

قد هزار تا پنجره

تنهایی آواز می خونم

دارم با کی حرف میزنم

نمی دونم نمی دونم

اینروزا دنیا واسه من

از خونه امون کوچیکتره

کاش میتونستم بخونم

قد هزار تا پنجره

طلوع من طلوع من

وقتی غروب پر بزنه

موقع رفتن منه

حالا که دلتنگی داره

رفیق تنهاییم میشه

کوچه ها نا رفیق شدن

حالا که می خوام شب و روز

به همدیگه دروغ بگن

ساعتها هم دقیق شدن

طلوع من طلوع من

وقتی غروب پر بزنه

موقع رفتن منه

نظرات 37 + ارسال نظر
شیرین!!! پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ

فقط فعلا سلام میکنم و خوشحالیمان را از دوباره نوشتنان ابراز میکنیم
اینجوری بهتر مرجانی
من تازه امروز off تو رو دیدم، چقدر من از دنیا عقبم خدایاااااااااااااااااااااااااااا :دی
برمیگردم :-*

تشکر میکنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :دی
جدی ؟ چقده عقب مونده ای تو دختر ! مُنگُل ((=

بوشه :)

شاذه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:36 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
اوووه چه روز آرام و دلپذیری (غشمولک)
بذار ببینم تاییدیه داری یا نه؟

سلام شاذه مامانی :)
:دی حالا بهت ثابت شد چقده من بچه خوفی ام ((=

داره ؛)

ندا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

الهی بگردم کی جرات کرده مرجان جون منو اذیت کنه
عزیزم میخوایی همین فردا بیام خفش کنم
منم برا دعایی که کردی یه آمین میگم از ته دلم
اصلا همشون خورده شیشه دارن
الان خوبی ؟ امیدوارم که خوب باشی
در ضمن ممنون بابت لطفی که کردی منم برای تو آرزوی سالیان سال سلامتی و دلخوشی دارم
میبوسمت خانومی گل
تااااااااا دوباره

معاونه بی تربیتمون :(
آره :دی بیا شاید زور تو بهش رسید (غشمولک)
((=

خورده شیشه که چه عرض کنم ! آجر پاره دارن ((=

قربونت
مرسییییییییییییییییییی ندایم:-*

فداتت
بوس بوس

ندا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

مرجان جونم اگه شد تو اون وب برا ولنتاین تو آپ کن
آی حال میده حاله این شیطونا رو گرفتن
اگه شد تو بنویس
فعلا

ندا جونم ولنتاین ۱۴ فبروئریه ! یعنی ۶ روز دیگه ! در حالیکه موشی و گیلاسکی ازم خواستن امروز آپ کنم :(

((= قربون ندایم که مث گیگیلیم شیطون شده :دی

حالا ببینم چی میشه :)
:-*

آقا موشه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

=))))))))))))))
ای خر نبینی معاونه ای کله پاچی بشی مارمولک ای جلوتو نبینی با سر بیوفتی تو سطل ماست معاونک ای نفس کش بیا جلو یه توآ بیامم تو صورتت این معاونموک بیا صاف وایسا یه ذره خم شو میخوام اوردنگی بهت بزنم

دیدی خدائی دیدی چقد طرف توام من :دی
مرجان یهو فک نکنی من خندیدماااااااا !!!!!!!! سوووووت
اهه تو چرا آپ کردی آخه منو بگو با چه امیدی اومدم گولت بزنم خونه ما رو امشب آپ کنی سوووت
مث اینکه باید برم یه خاکی تو سرم بریزم آقا من رفتم تو سرما وسط باغچه گریههههههه
حالا آخر شب سر میزنم مینم چی میشه !
فداااااااااات
زبوووووووووووووووون
این موش موشک داره گرت میخوره نامرداااااااا

بدجور کرکری میخونی موشی منو گیگیلی هم ترسیدیم ((=

آرررررررررره :دی دماغ دروغگو دراز میشه ... گیگیلی برو اون اره رو بیار (غشمولک)
دیشب قرار بود تو آپ کنی خائن ! که حالا میبینم کامنت گذاشتی به من واگذارش کردی ((= امروز آپش میکنم :)

موشیه غر غرو ندیده بودم تا حالا (نیشمولک)

دکی جون جورابی ! پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ

وااای دوباره فیل نشی !
منم ازین اهنگه کلی خاطره دارم. یاد ترم ۴ ام می افتم...اوفففف خوب نبود......

ایشاا... که نمیشم دکی جون :)
من خاطره خوب و بد زیاد دارم ازش ... خوب خوبهاش بیشتره

پت پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://chocoholic.persianblog.ir

مرجان اعصاب ندارد! ندارد!‌ ندارد!

والا !

((=

آقا موشه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام قربون آبجی گلم برم مرجان من امشب حوصله ندارم اصلا .. فردا هم نیستم دیگه هر گلی زدی به سر خودت زدی اگه تونستی که فردا آپ کن وگرنه یکی دیگه رو بگو آپ کنه من بعد گیلاس آپ میکنم اگه هم آپ نشد که شنبه آپ میکنم دیگه

فداااااااات بوووووووس

سلام موش موشکی :) فداتت
باشه موشی کشتی ما رو ........ نه از دعوا کردنتون سر آپ نه از پاس کردن به همدیگه ((= خدا بگم چیکارتون کنه :دی

قربونت
:-*

پدر پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ http://father78.persianblog.ir

تو هم وروجکی هستی ها...نترس وبلاگ با این چیزها فیلتر نمی‌شه...این آهنگ قمیشی بسیار خاطره‌انگیزه...

:دی

پس چرا اوندفعه فیلتر شدم من :(

آره خیلی :)

غریبه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام آبجی

دل به دل راه داره مرجان جان .. اونم از نوع آزادراهش !! با اجازت میدم هر طرفش به جای چهارتا لاین، هشت تا لاین بزنن تا ملت بتونن با خیال راحت عبور و مدور کنن :دی

ای بابا .. والاااا ما که کل زندگی رو ول کردیم اما مثل اینکه زندگی ول کنه ما نیست !!.. حالا تو این هاگیر واگیر (درشت نبستم؟!) تو دم از دوماد شدن میزنی ؟! تو هم صدات از جای گرم درمیاد هااااا :))

ولی وجدانا یه صحنه از تعجب انگشت و مچ و ساعد و بازوی تحیرم به وسیله دندان و دهان و مری و معده گزیدیم (!) آخه کامنتت یه جورایی به متن پست جدیدم نزدیک بود و دوباره صحت رابطه خواهر و برادری ما رو به همگان اثبات کرد .. به مناسبت این موفقیت بزرگ، پی پیپ .. هورااااا !! :دی

راستی این دفعه که معاون تون بهت گیر داد، بهش پیشنهاد بده که تو رو بکنن مدیر مالی شرکت (!) جون خودم به سال نرسیده سووودی خواهند کرد نااااجوووور... از نوع خروار خروار :))

یا حق

سلام داداشی کوچولوم :)
دقیقا داداشی :)

من اگه آبجیه خوبی باشم باید واسه داداش کوچولو آستینامو بالا بزنم .. مگه از رو نعش گیگیلی رد شی بخوای از زیر ازدباج در بری ((=

هوراااااااااااااااااااااااااااا (نیشمولک)

والا همینطوره :دی یَک سودی عاید شرکت بکنم که همه موتعجب شن ((=

مجید جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ق.ظ http://saddard2.persianblog.ir

برو خداروشکر کن یه کاری داری برج به برج یه چیزی کف دستت بذارن !!!!!!

دکی جون اومدی خون به جیگرم کنی :(

ونوس جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

سلام گل دخترم قندو عسلم
چطوری؟داماد عزیزم کمار جون چطوره؟سلام بهش برسون.
میخوای چند نفر رو بفرستم این معاونو حالشو بگیرن؟به بابا محمدت بگم که لهش میکنه رو دیوار.آخه غیرت داره نسبت به تو.یه دونه دختر که بیشتر نداره.خدا شما دوتارو واسه من حفظ کنه ننه که عصای پیری من هستید!
دیگه بسه.بیشتر از این جفتتون لوس میشید.
مواظب خودت باش دردونهء مامان.:*

سلام مام ونوسی جونم :-*
نه دیگه عمرا کمار بیاد :دی جوشه داره کوشولو میشه ((= بابا ممدی هم یه داد کشید سر منو گیگیلی :| جوشه بیشتر کوشولو شد :دی

به بابایی بگو بیاد معاونو بکشه تیکه پاره اش کنه :(
:دی قربون مام ونوسی برم :-*
کاش بابا ممدی هم میومد ناز دخترشو میکشید :)

فداتت مامی :-*

بوس بوس

مریم جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://smaryamt.persianblog.ir

سیلوم.. شخده دیر اومدی.. دلم برات شده بود قد مورچه.. خودش نه هان! سوراخش! یعنی سوراخ جورابش.. خوش برگشتی مری جان گوگولی ... نیشمول

سولوم نیشمولی :دی
تقصیره خودت بود کامنتدونی رو بسته بودی ایمیلی هم ازت نداشتم ! حالا بزنم پس کله ات ؟ ((=
قربونه اون مورچهه برم که جولابش سولاخه (غشمولک)
مرسییییییییییییییییی

حضرت عشق جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سیلام
خوفی؟
از خودم بدتر بی عاری‌!!!! (درست نوشتم؟؟!! :دی )
اینم فیلترش کنن... . .
خستم شد از بس لینکاتو عوض کردم
نه یه وقت بیای اونجا هااا
ازت کم می شه
باشه دارم واست...
........................ ق ه ر ........................

چه جالب ! دو نفرتون پشت سر هم بهم سلام کردین ولی این شکلی :دی
سالام :->
قربونت روزبه خان خان
میزنمتا ((=

اوا ! من که اومدم ! نیومدم ؟ :دی

نداشتیم روزبه خان خانیه ملوس .... قهل چیزه بدیه آدم میره جهنم ((=
غشمولک

'گواش جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://guash.blogsky.com

اطاعت امر شد.

به قول سلی میسی :)

سلی جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ

سلام سلام سلا مرجانم..
مرجان تو که اینقد خشن نبودی....
گوش ندادم آهنگتو ولی خوندمش قشنگ بود..
بوس بوس..
اینم کامنت بی اسم عمو..:دی
:؟:دی
بابای:دی

سلام سلام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلی خانومیه وکیل :دی
((=

گوش بدی قشنگتر میشه برات :)
فداتت :-*

کدوم کامنت ؟ :دی

قربونت برم :)

عبداله جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://damdami2.blogsky.com

سلام.
منم یه مدتی حسابدار شرکت خودمون بودم یادمه که همیشه اخر وقت دفتر خرجکرد و حسابهای رو زانه و دخل و گاوصندوق ...همیشه خط خطی بود چون ۱۰ دفه حساب می کردم ولی بازم کم می‌اوردم!اگه پول زیاد می اوردم مال خودم بود اگه کم می اوردم یه جوری حسابا رو سرهم می اوردم!
خسته نباشی همکار سابق!

سلام عبداله جون :)
جدی ؟
ای حسابدار نامنظم ((=
ناقلا هم بودیا ؛)

میسی :-پی

حضرت عشق جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

ایول بابا ایول
حاتلا دیگه نظراتمون رو هم تایید نمی کنی...
ایول...................
...........
......
هر جورکه راحتی...

چی ؟ :دی
ای بابا روزبه خان خان ؟ من چندتا چندتا با هم تایید میکنم اتفاقا کامنت تو رو هم تایید کردم تازه برات کامنت هم گذاشتم :)

روزبه حساسه من :-پی چت شده قهر نکنیا :دی

حضرت عشق جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

نه حالا !!!
می خواستی تایید نکنی یهو دیدی تهدیدت کردم تایید کردی
:دی
:دی
اینو بهش می گن چی ؟
اگه گفتی؟

(حس و رویای کم نیاوردن !! :دی )

روزبه من دلم میخواد با این کفشم بزنم توی کله ات وایسااااااااااااااااااااااااااااااا اگه جرات داری وایسااااااااااااااااا

:دی

باور کن کامنتت رو جواب داده بودم ولی هنوز تایید نکرده بودم رفتم سراغه وبلاگت و برات کامنت گذاشتم همینکه اومدمو کامنتت رو تایید کردم دیدم اونجوری نوشتی ؛)
حالا باور نکن ((=

گفتم وایساااااااااااااااااااااااااااااااا

مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان روزبه سر به سرم میذاره ایشاا... پشه بره تو دماغش :دی

روزبه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

می گماااا
تو به یه کتک نیاز داری
خیلی نیاز داری
جدی می گمااااا
خودت ترشیف می یاری که بزنمت یا اینکه خودم بیام
با کدوم راحت تری ؟؟؟
هیییییییییییییییییییییییسسسسسسسسسس

.....

ها :دی
:|

روزبه به جون گیگیلی میام شل و پلت میکنم :دی حالا میبینی
اِهههههههههههههههههه

نمیام تو هم اگه جرات داری بیا ((=

الفراررررررررررررررررر

دریا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.hagheghatgoo.persianblog.ir

با سلام به مرجان جونم
ممنونم که پیشم اومدی خانومی

به خدا شیطونه میگه با آرنجم بزنم تو صورتش از پنجره شوت بشه وسط خیابون یه کامیون از روش رد بشه به درَک واصل شه..الهی بره به جهنننننننننننم ........... ( خنده )

عجب دعایی براش کردی ....
خونسردیتو حفظ کن موقع کار عزیزم ....
امیدوارم که معاون مارمولکیت تبدیل به تمساح نشه
مواظب خودت باش عریرم

سلام دریا خانومیه خودمم :-*
فداتت

:دی

حقش بود بی تربیت (((=
بوشه :دی

قربونت برم دریا جونم
کجا بودی دلم برات تنگ شده بود :) چندتا جعبه شیرینی و پنیر دانمارکی بفرست واسه منو گیگیلی ؛)

:-*

بارباپاپا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام من که نفهمیدم مشکل کجاس،خوب حساب چک میکنید دیگه چرا به این بدبخت بد و بیراه میگی؟حالا اگه با رئیس حساب چک میکردی اصلا نه مارمولک بود نه بی شرف نه دوست داشتی لهش کنی نه از روش ماشین رد کنی :دی

مشکل اینجاست که همیشه این معاون مارمولک میخواد بیخودی از من کار بکشه صدامم درنیاد ولی من بدجوری حالشو میگیرم ((=

اِههههه :دی

شهرزاد جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com

سلامممممممممممم مرجان خانومیه گل گلاب:
خوبی عزیزم؟؟؟؟
بابا تنبل !!!!تو چرا این قدر با این بنده ی خدا لجی؟؟؟؟
ولی تو هم چه روزایی رو با این بنده ی خدا می گذرونیااااااا خودمونیم....!!!
آهنگ زیبایی بود...
به امید روزهای پر از موفقیت و شادی...
آپمممممممممممممممم بدو بدو ...
ممنون عزیز...خوشحال میشم که به منم سر بزنی....
غم هات کوتاه...
فدای تو...
یا حق!!!

سلام شهرزی خانومیه قصه گو :)
فداتت

((= آخه نمیدونی چه مارمولکیه که :دی دست هرچی تمساحه از پشت بسته ؛) اصن همه تمساح ها رو درس میده (غشمولک)

آخ آخ اونم چه روزایی :( اصن من مردم :|

مرسی :)
قربونت برم

من همین دیشبی اومدم برات کامنت گذاشتم شهرزی :) کی آپ کردی دوباره ؟
میسی
بوس

مجید جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://saddard2.persianblog.ir

ممنون که به فکر مایی ..... حالا کی هست ؟ مطلب سیزده دی رو که ندیده !!!!!

:دی

کمی دندون روجیگر بذار تا ببینیم چی میشه
دکی انقده عجله نکن ((=

لازم بشه خودم نشونش میدم :دی نه ندیده ؛)

حضرت عشق جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

می دونی این چند حرف چی میشه ؟
ت
ر
س
و







ترسو
:دی
فرار می کنی هاااا
من دو میدانیم خوفه هااا

ها :دی

یعنی روزبه (((=

ما بیشتر (غشمولک)

محمد رضا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://tntm.blogfa.com/

سلام !
تو کی اومدی اینجا!؟
البته من فهمیدم که اونجار رو تر کوندی اما اینجا رو بلد نبودم!
D-:
* معلومه از این معاونه خوشت میادا کلک! چون یه بار بهم گفته بودی از مارمولکا خوشم میاد.
D-:

سلام ممدی رضا :)
خیلی وقت نیست

منم فکر کردم دیگه نمی نویسی وگرنه زودتر بهت خبر میدادم ؛)

کی من ؟ ((=
چرا حرف میذاری تو دهن بچه ؟ (نیشمولک)
بابا این معاونه مارمولکمون نامزد داره
غشششششششششششششش

خر نسبتا فهیم شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.wisedonkey.persianblog.ir

مارمولک ها خیلی مارمولک هستند!!!
............................
مرسی بابت تبریکت. کلی کیفور شدیم !

عجب سخن گهر باری فهیم خان :دی

قربونت

نطفه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.notfe-majho0l.blogfa.com

لذت بردیم دوشیزه!

:دی مرسی جناب نطفه خان

هیچکس شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام!
خوبی؟ گیگیلی خوبه؟ دلم تنگ شده بود برات. بینم این معاون مارمولک همون معاون کلانتره؟ چرا اینقد بدت میاد ازش؟ کاری کرده بیام بزنمش ها!
پیروز باشی.

به به پسرعمو هیچکس جونی :)
تو حالت خوبه ؟ اون .... چطوره ؟ :دی
دل منو گیگیلی هم خیلی تنگ شده بود برات :)

آره همون معاون کلانتره فقط ستاره نداره ((= شصت پاشم نرفته زیر پرده سینما (غشمولک)

بس که مارمولکه ... بیا با دمپایی بکشش ((=

فداتت

مهدی(چند قدم نزدیکتر به خدا) شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ق.ظ http://www.mehdi-lovehistory.blogfa.com/

نازنینم!
باز عطر یاد تو،در خاطره ی اتاقم پیچید!
باز مهربانی چشمهایت،
پنجره ی خیالم را ستاره باران کرد!
باز گرمی دستانت،
روحم را تا دورترین،لمس یادها برد!
نازنینم!
به شب و روز قسم!
به تلؤلؤ امواج قسم!
به برگ برگ شاخه های درختان قسم!
به بی قراری بادهای سرگردان قسم!
به آواز قمری های حیاتم قسم!
نـــمی توانم پلکهایم را به روی خیال تو ببندم!
نــــمی توانم!
نــمی توانم عطر یاد تو را،از چارفصل دلم پاک کنم!
نـمی توانم!باورکن،نمی توانم!
نازنینم!
ایـــن همـــه فاصله را چگونه تاب بیاورم؟
ایـــن همــــه روز راچگونه به تنهایی دوره کنم؟
ایـــن همـــه شمع را با چه رنگی از امیّد، روشن نگه دارم؟
ایـــن همــــــه فصل را تا به کی،خط بزنم؟
چگونه دوستت دارم ها را ترسیم کنم
که کلمه ای حتی،از یاد نرود؟
قصه ی ایـــن همــه دلتنگی را،
با کدام قلم،برایــت بنگارم؟
آخــــر برای تک تک واژه های بی قراریم،
قلمها را طاقتی نیست!
.....
سلام دوست عزیز
من اپ کردم
موفق و اسمانی باشی

عجب شعر قشنگی دستت درد نکنه آق مهتی :)

سلام دوست خوبم
باشه حتما خدمت میرسم

ستاره ای باشی :)

عسل رز شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://asaleroz.blogsky.com

سلام
مرسی که بهم سر میزنی
منتظرت هستم مرجان کو چو لو

سلام عسلی :)
قربونت

کوچولو ((=

مسعود شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.jameie.com

لذت بردیم از حس ششم و پیشگویی خودمان!!!!
--------------------------
قسمت بعدی :
ازدواج با کش تنبون و ....
نه ادامش رو نمیگم که سورپرایز بشید!
-------------------------
خودمان جواب خودمان را میدانیم! نیازی به بیان نیست!

مسعودی میام میکشمتا :(

ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

جرات داری وایسا

گووووووووووووووف (کفشمو پرت کردم ) غشمولک

متو شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.doctormtx.blogfa.com

سلام. موزیکت قابل دانلود نیست؟

سلام دکی
نه فقط واسه گوش دادنه ... البته میشه دانلود کرد که یکی از بچه ها بلده ! هر موقع یاد گرفتم بهت یاد میدم دکی :دی

سپیده شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ http://gomshodegan.blogsky.com

عجب!! :))
همین دیگه فعلا!
بازم عجب!!

عجب به جمالت آبجی جون دکی :)
قربونت

:دی

یوسف شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام آبجی جون..
جه جراتا..کی جرات کرده تورو جریمه کنه؟؟..با کمال خونسردی وردنتو در میاوردی تا همه اتوناتیکی حساب کار خودشونو می کردن خلاص!!..توام تو حساب و اعداد و اینا نمی افتادی!! =))

از موقعی که وبلاگ گروهی راه افتاده من همه قابلمه و پتو و سفره و مسلسلمو جمع کردم رفتم اون جا سخنرانی می کنم...الهی بمیرم که تنهات گذاشتم این جا =)) =))

بیخیال آهنگ..همه اش باباکرم بذار فیلتر هم نمی شی!!
:دی :دی :-*

سلام داداشکی :)
میگم کفشم از وردنه بهتر نبود ؟ :دی آخه پاشنه بوتم ۶۸۷۸۷۸۹۸۷ سانته (غشمولک)

اوف گفتی وبلاگ گروهی ! یاد کامنتهایی افتادم که هنوز جواب ندادم ((=

کشتی ما رو بابا کرم ! دوستت دارم :دی

دراکولا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ

من آخرش تورو می کشم از دست این زندگی کوفتی خلاصت می کنم!..

پ.ن: هیس صداشو درنیار کیم!!

اِه جناب وَمپائر ! :دی اینجا رو چطور بلت شدی ؟ ((=

:|

اول زیر میزی بده ((=

علی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ق.ظ http://aligoodsi.blogfa.com

سلام این وبلاگ برای وقت تلف کردن خیلی خوبه نه؟

سلام :دی

ها ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد